Heey allen,
Ik BAAL enorm ben vandaag onderuit gegaan
Vndaag nog naar de motorzaak nieuwe accu der in en hij d4eed het weer perfect was helemaal blijm met me beesje. FF naar A'dam langs me zus daarna richting huis zag ik de afslag vinkesveense plassen denk lekker touren
en dat was het ook op die boeren landweggetjes. Totdat ik op zo'n landweggetje een tegenligger zie aan komen (koekblik) hij ziet mij we remmen beide af en wijken rustig uit om elkaar te laten passeren . Alleen om mijn deel van het wegdek was de weg glad waarschijnlijk door resten van een mestwagen ( Hoezo een shit dag
) mijn voorband glijd uit en raakt van het asvalt in de berg (een en al grind) IK SCHUIF ONDERUIT.
Dit lijkt trouwens allemaal in slow-motion te gaan.
Motor eerst over asvalt daarna in de berm ik kwak op het afvalt eerst knie daarna hoofd rol door de snelheid nog een aantal keer om en zie met een wazige blik de koekblik terug komen en wat mensen aansnellen.
Resultaat:
Koplamp stuk
Clip on geschaafd
koppelings hendel geschaafd
spiegels geschaafd
Net nieuwe kuip ruitje afgebroken
Knippers kapot
ophanging licht kapot
krassen op de tank
krassen op carter deksel
krassen op frame
stepje naar binnen gebogen
Broek geschaafd en gat
Jas geschaafd
Laarsen geschaafd
handschoenen geschaafd
Helm en vizier geschaafd
Last van pols en schouder en wat blauwe plekjes
Geestelijk geschaafd
Maar al met al valt het te fixxen ik leef nog en de berschermende kleding deed zijn werk wel erg kloten maar so be it niemand is gewond en had allemaal veel erger kunnen aflopen. (Motor doorglijden in sloot, lichamelijk letsel andere voertuigen bij betrokken, total los enz...)
Was alleen niet fijn om weer naar huis te rijden na zoiets VRAAG ME AF hoe jullie ( mede geschuifde mf-ers) hiermee omgingen en welke beslissingen jullie trokken na een valpartij.????????????
?????????????????????????????????????
Ik heb zoiets van "het risico is er hoe vervelend dan ook maar voor mij is het een ingecalculeerd risico dat ik aanvaard met het motorrijden"
Groeten een
BobCC maar just keep on
en alles komt weer goed.
Ik BAAL enorm ben vandaag onderuit gegaan
Vndaag nog naar de motorzaak nieuwe accu der in en hij d4eed het weer perfect was helemaal blijm met me beesje. FF naar A'dam langs me zus daarna richting huis zag ik de afslag vinkesveense plassen denk lekker touren
en dat was het ook op die boeren landweggetjes. Totdat ik op zo'n landweggetje een tegenligger zie aan komen (koekblik) hij ziet mij we remmen beide af en wijken rustig uit om elkaar te laten passeren . Alleen om mijn deel van het wegdek was de weg glad waarschijnlijk door resten van een mestwagen ( Hoezo een shit dag
) mijn voorband glijd uit en raakt van het asvalt in de berg (een en al grind) IK SCHUIF ONDERUIT.Dit lijkt trouwens allemaal in slow-motion te gaan.
Motor eerst over asvalt daarna in de berm ik kwak op het afvalt eerst knie daarna hoofd rol door de snelheid nog een aantal keer om en zie met een wazige blik de koekblik terug komen en wat mensen aansnellen.
Resultaat:
Koplamp stuk
Clip on geschaafd
koppelings hendel geschaafd
spiegels geschaafd
Net nieuwe kuip ruitje afgebroken
Knippers kapot
ophanging licht kapot
krassen op de tank
krassen op carter deksel
krassen op frame
stepje naar binnen gebogen
Broek geschaafd en gat
Jas geschaafd
Laarsen geschaafd
handschoenen geschaafd
Helm en vizier geschaafd
Last van pols en schouder en wat blauwe plekjes
Geestelijk geschaafd
Maar al met al valt het te fixxen ik leef nog en de berschermende kleding deed zijn werk wel erg kloten maar so be it niemand is gewond en had allemaal veel erger kunnen aflopen. (Motor doorglijden in sloot, lichamelijk letsel andere voertuigen bij betrokken, total los enz...)
Was alleen niet fijn om weer naar huis te rijden na zoiets VRAAG ME AF hoe jullie ( mede geschuifde mf-ers) hiermee omgingen en welke beslissingen jullie trokken na een valpartij.????????????
?????????????????????????????????????
Ik heb zoiets van "het risico is er hoe vervelend dan ook maar voor mij is het een ingecalculeerd risico dat ik aanvaard met het motorrijden"
Groeten een
BobCC maar just keep on
en alles komt weer goed.

) schuivertje ben ik opgestaan en terug het kruispunt opgelopen om m'n schoen te gaan halen die daar nog lag