Hoe hou ik haar wakker!

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Hoi mensen,

Ik zit met een behoorlijk probleem in mijn maag. Ik ga dit jaar weer naar zuid-frankrijk op vakantie. Vriendin achterop en vol bepakt. Nou is het vorig jaar (op de kawa zx-6r) al een keer gebeurd dat ze achterop in slaap is gevallen en ik ineens een helm op mijn rug voel ploffen (150-160 over de peage). Dit jaar gaan we dus met de Fireblade, waarop ze nog weer wat hoger zit en wat verder van mij af. Nou ben ik bang dat ze weer in slaap valt en er dan een keer van af valt (niet prettig met 150km/h lijkt mij) En vast snoeren met de bagage lijkt me ook niet verstandig :P
Nou is mijn vraag: Hoe hou ik haar wakker?

Groetjes

Cobain
 
Gewoon wat vaker stoppen (en flink wat rondjes hard laten lopen op de parkeerplaats :P )

Caps verwijderd uit de titel.
 
Stacker fatburners... 2 stuks en je zit te stuiteren achterop. *D
Lees hier maar eens wat er in zit :P
 
bedankt voor alle reacties.
Het wordt denk ik iets harder rijden (vaker tanken/stoppen)
en een 1,5 Liter fles red bull, hoewel je daar juist vleugels van krijgt en dat is weer slecht voor mijn aerodinamica :)

Cobain
 
Er zit al niet veel op die motor wat het geluid uit de uitlaat tegen houdt.
Bos GP1 (en nee die haal ik er niet af :)
 
Mischien een wat minder slaapverwekkende route naar Zuid-Frankrijk nemen dan de peage?
 
Men neme een buikspiertrainapparaat, welke op TV te bestellen zijn bij Tell Sell, en men maakt daar een afstandsbediening aan vast. Doe dat ding om haar buikje en geef elke half uur een stroomstootje......Zij heeft een strakke buik als je aankomt op de plaats van bestemming (en daar heb jij ook wat aan) en ze valt niet in slaap.



:+
 
het is al gezegd, maar het is wel de manier: een intercom. kweet niet of het mogelijk is met gehoorbescherming (nog nooit geprobeerd namelijk) maar dan kan je er het beste achter komen of ze ff wil stoppen benen strekken enz.

als ze dat zelf aan zou moeten geven (klopje op je been ofzo) en ze valt in slaap voor ze dat heeft kunnen doen krijg je dus dat ze slapend mee zoeft.. succes
 
Ik zeg waarom waker maken, wordt ze vanzelf als ze achter je rug weg komt (ik bedoel voordat ze omvalt) en in de rijwind komt.

Bij mij sliep mijn zus vroeg altijd achterop doet ze tegenwoordig ook altijd bij haar man, niks aan het handje effe wennen aan die helm in je rug maar verder " no probleem "(ze zit / zat trouwens wel klem tussen de top koffer en zijkoffers, maar goed zat ook te slapen vanaf frankfurt na huis werd wakker in beek (grens) omdat de tank leeg was.
 
Laatst bewerkt:
Met al die Red Bull's MOET je wel vaker stoppen .. zal er ook weer allemaal een keer uit motten eh :9
Intercom en af en toe lekker stoppen lijkt mij een goei idee.

Suc6

Grtzzz
 
Intercom idd aanschaffen en dan wel ene goede en niet zo'n Peppie en Kokkie ding!
En Ieder uur 1 of twee keer effe stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan