Hoe kan ik mezelf verwijderen van dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Exact, rotterdam, is omgeving gouda genoeg toch?
re-chart en ik rijden van het weekend ff een try out voor een goede route voor de volgende tour, hoop dat je meegaat op de tour!

dus...meld u en gij zult "normale" MF-ers ontmoeten ;)

Ja hoor dat is best wel aan te rijden. Maar ja ben nog niet zo gewend om lange afstanden achter elkaar te rijden. Ga ervan uit dat jullie tussendoor toch wel gezelli ff stoppen.
 
Ja hoor dat is best wel aan te rijden. Maar ja ben nog niet zo gewend om lange afstanden achter elkaar te rijden. Ga ervan uit dat jullie tussendoor toch wel gezelli ff stoppen.

Ik denk de rit ongeveer (vanaf gouda of bodegraven, route wordt voor gezorgd en weer terug) zo'n 100, tot max 200 Km zal worden. Uiteraard stoppen we, zullen er voor zorgen dat er een of meer koffie-gelegenheid(en) onderweg zullen zijn, plasmogelijkheden voor de dames ;) etc
Er zal met iedereen rekening gehouden worden (ook minder ervaren rijders) en het wordt geen race-partij. Gewoon een gezellige dag.

Exacte informatie zal nog even op zich laten wachten
 
Ik denk de rit ongeveer (vanaf gouda of bodegraven, route wordt voor gezorgd en weer terug) zo'n 100, tot max 200 Km zal worden. Uiteraard stoppen we, zullen er voor zorgen dat er een of meer koffie-gelegenheid(en) onderweg zullen zijn, plasmogelijkheden voor de dames ;) etc
Er zal met iedereen rekening gehouden worden (ook minder ervaren rijders) en het wordt geen race-partij. Gewoon een gezellige dag.

Exacte informatie zal nog even op zich laten wachten

Oke nou ik hoor het dan wel. Mijn vriend mag toch ook wel mee rijden dan?
 
Please don't go..............kom op het is best wel leuk.

full


geef je gelijk kijk het nog maar ff aan,en vrienden kun je zelf kiezen toch(schoonmoeder niet) O-) O-)
 
Zo is dat. Het is net het dagelijks leven hier. Leef je dan zeiken ze over je, lig je onder de grond dan wordt je geprezen.

Je moet maar zo denken. Rotopmerkingen e.d. zeggen meer over de persoon die ze maakt dan over jou.

Over dagelijks leven gesproken: hoe ga je daar met dit soort situaties om?
Log je daar ook uit?
behalve als ze over HEWI gaan natuurlijk :+ :+ :+

nee, ff alle gekheid op een takkie.
Gewoon de mensen negeren die je negeren wil en verder alleen maar de positieve kanten zien.

dat maakt alles een stuk makkelijker (en niet alleen op een forum) en je wordt er ook een stuk vrolijker van.
Trust me 8-)

Gaat goedkomen Taz. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan