Hoe katalysator verwijderen ktm remus demper

Emilius R.

Ready to race🧡
17 sep 2018
22
6
Hey guys, vraagje...
Ik heb een Ktm 690 smc R met Remus demper.
Ik wil graag het katalysator gedeelte uit de demper verwijderen om in combinatie met een k&n luchtfilter mijn prestaties te verbeteren.

Kan iemand mij vertellen op welke manier ik het beste dit katalysator gedeelte uit de demper kan verwijderen? Het is het "honingraat" achtige gedeelte die je ziet zitten als je de demper in kijkt aan de zijde waar de demper op uitlaatpijp gemonteerd zit.

Alvast bedankt,
Emiel
 
Laatst bewerkt:
Hey guys, vraagje...
Ik heb een Ktm 690 smc R met Remus demper.
Ik wil graag het katalysator gedeelte uit de demper verwijderen om in combinatie met een k&n luchtfilter mijn prestaties te verbeteren.

Kan iemand mij vertellen op welke manier ik het beste dit katalysator gedeelte uit de demper kan verwijderen? Het is het "honingraat" achtige gedeelte die je ziet zitten als je de demper in kijkt aan de zijde waar de demper op uitlaatpijp gemonteerd zit.

Alvast bedankt,
Emiel
Als je je prestaties wilt verbeteren moet je veel trainen en doping gebruiken. Die katalysator en het luchtfilter kunnen gewoon blijven zitten.
 
Laatst bewerkt:
Je cat zit niet in de demper he ..

Oke dat wist ik niet, wel vreemd want dat zeiden ze bij de garage...
15994761111017699525355409971374.jpg

Kijk dit zit aan het eind van mn demper. Hoe noem je dat gaaswerk daar dan? Ik dacht dat ze zeiden katalysator en dat dat deel de doorstroom enigzins blokkeert waardoor je vermogen verliest.
 
En nog wat... zojuist de motor gewassen. Misschien iets te veel water maar de teller doet het niet meer😢. Het abs lampje brandt wel maar geen toeren of kilometers... enig idee?
15994763501166994635791460461883.jpg

Die grote witte stekker boven in is van de teller. Die lijkt droog.

15994764050884529891260009294877.jpg

Het kleine rode stekkertje (uiterst rechts) lijkt uit die kabelbundel te komen en zit nergens in, kan er ook geen connectiepunt voor vinden. Enig idee?
 
Die teller is een ktm kwaal , stel.je vragen anders in t 690 smc topic , daar zitten de lui die t 100% weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan