Hoe kom ik aan een MF sticker ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoelen

Die hard MF'er
6 nov 2007
687
17
Geldermalsen
Ik las dat je op vertoon van een MF sticker koting(en) etc. kunt krijgen.

Mijn vraag is "Hoe kom ik aan een MF-sticker "?.

Mvgr. J.v.Soelen
 
Ik las dat je op vertoon van een MF sticker koting(en) etc. kunt krijgen.

Mijn vraag is "Hoe kom ik aan een MF-sticker "?.

Mvgr. J.v.Soelen

waar heb je dat gelezen?

Krijg je op vertoon van je MF stickert bij de Megameet een big mac voor de helft. :+

PS. Eerste topic in het algemene gedeelte dat je dat nog niet eerder gezien hebt trouwens. :X
 
Dat klopt, met de MF sticker krijg je in elke motorzaak 15 tot 20 % korting op het gehele assortiment.
uiteraard op vertoon van.
Recht op de sticker krijg je automatisch na een volledig lidmaatschap van tenminste 2 jaar, waarbij minimaal 500 posts hebben plaatsgevonden van jouw kant en een maximale banaanscdore van 65%
Vraag ernaar bij de dealer!
 
Jawel, had ik wel eerder gezien, maar ik had gedacht dat je die afgelopen zondag kon kopen in Veenendaal.
En als tweede : Als je hem op je kenteken plaat geplakt hebt, kun je er moeilijk mee de Mac en/of mee binnen.
Dus ik dacht dat het een speciale sticker of iets was.

Waar allemaal kortingen.?.

Beantwoordt gaarne bovenstaande vraagjes.

Mvgr. Jan
 
Dat klopt, met de MF sticker krijg je in elke motorzaak 15 tot 20 % korting op het gehele assortiment.
uiteraard op vertoon van.
Recht op de sticker krijg je automatisch na een volledig lidmaatschap van tenminste 2 jaar, waarbij minimaal 500 posts hebben plaatsgevonden van jouw kant en een maximale banaanscdore van 65%
Vraag ernaar bij de dealer!


Dank PKAWA, dat bedoel ik, zo snel antwoordt.

Jan
 
Als je een MF stikkert heb krijg je bij de meeste motorzaken wel korting. Je moet dan wel achteruit aan komen rijden, want ze moeten de sticker als eerste zien, dat staat in de voorwaarden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan