Hoe lang duurt het om een motor terug te voeren?

Chris ofc

MF veteraan
25 dec 2012
5.030
2.579
Zomaar een vraag,

Hoe lang duurt het om een motor van 70kw op 35kw te zetten?
(een motor die al over een 2e type goedkeuring beschikt dmv een kitje)

Hoe lang duurt het dan om:

Kitje in te bouwen > Documenten opsturen Rdw > Documenten terugkrijgen?

Edit: schijnbaar doen sommige bedrijven er 4 weken over, en dan gebeurt er nog niks :N
Vandaar even mijn vraag.
 
Laatst bewerkt:
Binnen 2 weken moet je van RDW toch wel het pasje hebben ontvangen met juiste vermogen erop.

Jij zit te wachten op een motor en de dealer schiet niet op? Of is de RDW niet snel?
 
Binnen 2 weken moet je van RDW toch wel het pasje hebben ontvangen met juiste vermogen erop.

Jij zit te wachten op een motor en de dealer schiet niet op? Of is de RDW niet snel?

Heb iets van 8 weken geleden een motor gekocht bij een dealer (aanbetaald)
Vervolgens is er nog niets gebeurd, er is nog geen kitje geplaatst / er is nog niks in gang gezet.
Vind het maar slechte service. :')

Edit: Op papier had de motor 3 weken geleden afgeleverd moeten zijn (teruggevoerd)
Welk recht heb ik nu?
 
Laatst bewerkt:
Heb iets van 8 weken geleden een motor gekocht bij een dealer (aanbetaald)
Vervolgens is er nog niets gebeurd, er is nog geen kitje geplaatst / er is nog niks in gang gezet.
Vind het maar slechte service. :')

Edit: Op papier had de motor 3 weken geleden afgeleverd moeten zijn (teruggevoerd)
Welk recht heb ik nu?

alle rechten en wetten om te kunnen schoppen en slaan.

kom op zeg 3 weken over tijd en nog niks gedaan, nou chris dat wordt een zware bevalling.

maar in principe kan en mag je je geld terug vragen en naar een ander gaan of korting afdwingen voor de slechte service maar het beste wat je kan doen is even bij een rechtswinkel langs lopen, zij kunnen haarscherp een brief opstellen voor je met wat wel en wat niet kan + zij kunnen een dwangbrief opstellen voor jou zodat dit snel afgehandeld wordt.
 
Heb iets van 8 weken geleden een motor gekocht bij een dealer (aanbetaald)
Vervolgens is er nog niets gebeurd, er is nog geen kitje geplaatst / er is nog niks in gang gezet.
Vind het maar slechte service. :')

Edit: Op papier had de motor 3 weken geleden afgeleverd moeten zijn (teruggevoerd)
Welk recht heb ik nu?
Je kunt de koop ontbinden, de verkoper levert niet wat jullie afgesproken hebben.
 
Topic mag als gesloten gezien worden, het is al geregeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan