Bedankt Teevee! Helemaal glad schuren tot op het metaal en blank lakken kan dus ook nog om het op chroom te laten lijken, grappig
Nee, dan lijkt het niet op chroom. Je bent alleen van de roest af.
Er is wel een chroom lak in de handel. Is vrij nieuw en heb het nooit gebruikt maar
van horen zeggen is het een leuk en goedkoop(er) alternatief.
..... en behulpzaam in een drum-essemble als (blad)muziek begeleider.
Hoi Rien84,Het kapje van het blok en de verroeste voetsteun op de bovenste foto ga ik denk ik dus afschuren en spuiten met zilverlak. (Hittebestendig voor het blok en voor andere delen gewoon van de Hema..?)
2e foto met de spaken hetzelfde verhaal, afschuren en spuiten met gewone zilverlak.
Laatste foto is het grootste probleem, de streepjes roest die je ziet op de velg zijn niet weg te poetsen, het chroom is daar echt verdwenen. Vooral hiermee weet ik nog niet precies hoe ik het t beste kan aanpakken.
De wielen zou ik los halen en eens flink poetsen met chroompoets. Het zou miij niet verbazen als je ze toch weer mooi glimmend krijgt.
Maar, je hebt wel gelijk als je stelt dat deze motor wat achterstallig poetsonderhoud heeft....
quote]
als het chroom echt weg is zoals ie zegt, kun je drie jaar poetsen, maar krijg je het nooit weer netjes
en achterstallig onderhoud???? hier is gewoon geen ene flikker aan gedaan, en waarschijnlijk regelmatig door pekel mee gereden.
ZOals ik al eerder zei, Honda chroom is gewoon echt slecht.
Ik rij al jaren door weer en wind, en dus ook door pekel, eerst met een kawa, geen problemen,
met de harley geen probleem
met de suzuki geen probleem, (die zag er al niet uit)
met de honda vorig jaar slechts twee keer mee doro pekel gereden en daarna nog afgespoeld ook, ROEST, en die fiets ziet het minste regen van allemaal en ziet er echt perfect uit