Doudou
MF veteraan
In de Kliko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de Kliko?
Heb al best aardig wat GTS'sen op een motortrainer vervoerd, best makkelijk:
Rij de GTS erop, maak spanbanden aan de zijkanten (ongeveer ter hoogte van je normale zitpositie) vast aan de trailer en motorfiets (aan het frame, niet het subframe of die grabrails). Dan voorband met een spanband vast trekken in die euhm.. sleuf waar je je voorband in parkeerd?, daarna ga je even op de motor zitten en laat je iemand de banden aanspannen.. that's it..
op deze manier al een gts vervoerd vanuit: Montenegro -> Boxtel, Ergens onder Antwerpen -> Boxtel, Hengelo -> Boxtel. Gaat prima
Dank, dank.
Morgen ophalen
Lekker rijden ermee.Toch mooi, zo'n GTS.
Nog speciale plannen ermee, of alleen een kenteken erop en rijden?
Heel het eind naar Erpe-Mere (bij Gent) gereden, om er achter te komen dat het een opgelapte schadefiets is.
Volgens de advertentie en ook volgens telefonische informatie van de verkoper zogenaamd in nieuwstaat en ongeval vrij.
In werkelijkheid: schade aan voorwielophanging en voorveer, slecht overgespoten waarbij de schuursporen zichtbaar zijn, incl zakkers en een vaag verhaal over verloren papieren. Het voor en achterwiel stonden in een hoek t.o.v. elkaar, dus nog goed krom ook.
Mooi kut.
Klein oplichtertje.
als NL-er mag je niet op/in een buitenlands voertuig rijden. als je dat wel doet en je wordt aangehouden in NL kun je een aardig centje afrekenen.
@Wulllebolle,
Dat heb ik nou net laatst uitgezocht. Zie dit verhaal op de site van de Belastingdienst:
http://www.belastingdienst.nl/variabel/bpm-vrijstelling/index.html
Die camera's bij de grote grensovergangen worden door de Douane gebruikt...
Ok das duidelijke taal. Tnx.
Als ik goed lees dan mag je dus met een geleende buitenlandse motor (in dit geval zou je van geleend kunnen spreken) max 2 weken de baan op, mits aangifte enz ...
(sop is de kool nie waard, maar das naast de kwestie)
Problem solved.
Hey Breininge
Doe se de groetn gunther, 'k zitn oendertusn ol were twei maandn verre weg van thuus (en d'ollanders lachn mee me, 'k zien einigste vlamink)
Hey Breininge
Doe se de groetn gunther, 'k zitn oendertusn ol were twei maandn verre weg van thuus (en d'ollanders lachn mee me, 'k zien einigste vlamink)
hij doet niksJe vraag is al beantwoord nl inderdaad, http://103879.forums.motigo.com/,ofwel www.gts1000.nl
Jij mag in ieder geval mijn motor nooit vastzetten. NOOIT een spanbandje over het balhoofd heen want dan klapt hij gewoon op de zijkant. Altijd aan beide kanten 1 spanband zodat hij niet naar links of rechts kan. En wat bedoel je met "aan de achterkant hetzelfde"? Over de buddy ofzo? Dat is al helemaal gek.Ik zie het probleem niet
Je pakt een deken en die leg je achter de kroonplaat en een beetje erover, daar trek je een spanband overheen.
Het kan wel een heel andere besturing zijn maar de vering doet hetzelfde als bij een gewone voorvork, anders zou je toch een groot probleem hebben in de bochten.
Aan de achterkant kan je hetzelfde doen en dan staat het als een huis
Wel even oppassen bij het aantrekken dat je niet de kuip in elkaar trekt maar dat is een kwestie van even rustig aan en opletten wat er gebeurd en eventueel de band iets opschuiven.
In het ergste geval kan je hem aan de achterkant in de veren trekken en aan de voorkant alleen het wiel vast zetten (als je tenminste geen aanhanger hebt met zijschotten waar je overheen moet).
(in dit geval zou je van geleend kunnen spreken)