Hoe was de MF Megameeting 6-5-07 (foto's)!!

Zo en ik hoop dat jullie dit postertje ook gelezen hebben.
full
 
Heb de vrijheid genomen hem alvast te mirroren:

Mirror filmpje van Patweb

Edit:

Leuk filmpje! Hoe heb je de cameramontage etc. gerealiseerd? Ben wel nieuwsgierig!
Bedankt om hem te mirroren.
Hij is alleen veranderd naar:
www.patweb.nl/film/mmmshort.wmv
Kijk op mijn site bij "te koop"daar staan mijn camera steuntjes
Die kan je heel gemakkelijk monteren op je motor,worden namelijk pas gemaakt voor je motor,en nog verstelbaar ook!

Enfin,alles staat op m'n site, ik mag hier geen advertentie plaatsen.
Gr.,
Patrick
 
Laatst bewerkt:
Coole filmpjes en foto's allemaal zeg:) :]

@ kpl & z1000 Girl : Gefeliciteerd !! *O* *O* Bij ons duurt het nog 2 maandjes :Y

@Aardappel, heb je toegevoegd in msn, maar is het niet handiger dat je me je mail adres geeft ? Ik wil graag wat grotere formaat foto's !
 
Zijn er nog foto's van mijn motor gemaakt toen deze in Veenendaal stond? Hij stond bij het eerste raampje van de drive-in en is volledig zwart / mat-zwart met een korte carbon GP-demper.

full
 
Actiefoto's heb ik al (met grote dank aan RiesIJ en Frits (goede naam) met zijn CBR1000F)

full

:P
 
Als je me het origineel stuurt, host ik dat ook... Ik vind de kwaliteit op Google Video maar slecht persoonlijk '(
 
Vraagje, hoe heet dat liedje/die liedjes (kan ik niet helemaal uitkomen) in de film van de Apeldoorn mensen? Heb hem vaker gehoord, wil hem ook wel hebben, maar kan d'r zo ff niet opkomen wat de naam is -O-
 
Lieve Lieve Poets,

Kaartje en badschuim zijn binnen Kikker is er enorm van opgekikkert. Hij stuurt je een kus en een knuffel (ingebarentaal).
Ook namens mij heel hartelijk bedankt.


graag gedaan hoor Early :j

ben blij toe da Kikkertje t weer stukken beter maakt nu *O*
Volgende meeting neem je Kikkertje weer mee? :Y *O*
 
Vraagje, hoe heet dat liedje/die liedjes (kan ik niet helemaal uitkomen) in de film van de Apeldoorn mensen? Heb hem vaker gehoord, wil hem ook wel hebben, maar kan d'r zo ff niet opkomen wat de naam is -O-


je kan hem van me krijgen als MP3, voeg me maar ff toe op msn: geertnr2@hotmail.com ;)

p.s. denk niet dat je de extended remix versie heb die ik voor me filmpje gebruikt heb.
 
Mochten ze het niet doen heb 'm op youtube gezet !
Patweb filmpjes

Geloof me, die blijven het wel doen hoor :) Ik host zelfs het materiaal van Curver uit 2005 nog *O* _O-

Blijft een goed filmpje trouwens... Heb je toevallig nog onvertoond materiaal van mij? Gele Triumph Daytona 650... Zwarte canvasbroek, rood/zwarte leren jas en zwarte Schuberth S1 helm!
 
Oe , zou het ff niet weten,zal ff kijken.
Was je ook op de verzamelpunten Andel en De Meern?
ZO ! ik zag net het filmpje van iemand uit 06,ook curver geloof ik.
Waanzinnig flimpje,gelijk weer inspiratie :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan