hoe???

munk

Die hard MF'er
26 aug 2002
994
0
molenschot
Waarom moet het altijd regenen als je net lekker wil rijden,
denk ga straks ff kijken bij de baars want dat schijnen ook leuke bochjes te zijn, maar dat haalt niet veel uit zo |(
maar als je daar gaat rijden hoe kun je er dan het beste overheen gaan :] en waar kun je dan ff een beetje ouwehoeren met andere motormuizen die daar ook spelen 8-)
 
Gebruik ff de zoekfunctie want dat is al meerdere malen uitgelegd....

Grtzz HagaSan, die rondje de Baars wel kan dromen.
 
oke tanx ;) net ff weeste kijken :] en het is echt wel lache :}
ga drek weer ff terug want ik het nog 3 of 4 mm over en die moeten er toch ook af
nu alleen nog ff leren combi met knee slides aanschaffen dan kan ik ook m'n knie lekker uit steken :9 8-)
 
ok nu nog maar 1mm over en voetsteuntje aan de grond gehad *D alleen wel netjes knie tegen de tank want ik heb nog geen kneeslides
het was niet zo heel druk maar wel leuk en nog met wat andere mf's gepraat
p.s. ik was degene met de ZXR400 met laser uitlaat :P
 
ok nu nog maar 1mm over en voetsteuntje aan de grond gehad *D alleen wel netjes knie tegen de tank want ik heb nog geen kneeslides
het was niet zo heel druk maar wel leuk en nog met wat andere mf's gepraat
p.s. ik was degene met de ZXR400 met laser uitlaat :P
Hoe laat waren de MFers er? Want ik ben er vanmiddag geweest met Yammie (rond een uur of 15:00) en toen was er geen MFer te bekennen '(
 
dan heb je niet goed gekeken om 15:00uur want toen stonden er nog wel op het viaduct die trouwens ook werden getrakteerd op enkele weely's :}
ik was er in ieder geval nog wel toen en ik was dus niet de eenigste
 
Terug
Bovenaan Onderaan