Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk..??? (wieke tingels 14)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze hebben zelfs al een film gemaakt.... [afbeelding]


*O* :}


full
 
Laatst bewerkt:
Pas op hé, Alex zal eens uitleggen wat een "echte" moto is :Y , let op ! Als je op de motor zit en je verliest het evenwicht ( stilstaande toestand ) en je kan de motor net terug omhoog trekken voordat die de grond raakt...................das geen echte moto, das een brommer. Al wat je niet meer kan houden, das pas een echte moto :+
-O-

Mijne Guzzi is ne echte moto en mijne Ducati is ne brommer.



[me]Niet dat ik het al geprobeerd heb hoor.[/me] B| '(
 
ik heb het gezien *D
zal je wel iets laten weten :Y

een goeie morgen deze morgen met zijn allen.
nog een weekje en ik moet terug gaan werken
na een goeie maand niets te doen :)
't zal efkes aanpassen worden, de vroegen is om 4.30u beginnen.... |(
't ziet er nog redelijk weer uit vandaag, misschien strax de bolide eens kuisen en toerke doen, misschien best in omgekeerde volgorde...
 
edit: nog 10 berichten te gaan!

@Sjiriki, aangezien jij met een italiaantje rijdt zul je ook wel welkom zijn op deze 1 mei rit

Rit van ongeveer 200 km naar Vlaamse Ardennen via route des colinnes terug naar Gent. Via GPS of kaart. afspraak : BM Motors - 9h00 vertrek : 10h00 aankomst : BORA BORA - 17h00 graag bevestiging van jullie aanwezigheid (bron: DUCATI GENT | Uw officiële Ducati dealer in Gent - Home)

ik weet nog niet of ik ga rijden op 1 mei ... valt nog te bezien ...
 
Laatst bewerkt:
on a serious note (nie lachen, da's nie makkelijk voor mij..), wat meer info over de rit. tvv. de gehandicapte 10 jarige jonas:


maandag 12 mei (pinkstermaandag, dus feestdag), inschrijven in baasrode, tussen 8 en 13 uur.
rondrit parcours 140 km, bepijld.
inschrijven piloot: 6euro, duo 5 euro. opbrengst gaat integraal naar de ouders van jonas.

voor diegenen die meegaan stel ik voor af te spreken bvb. aan de afrit voor dendermonde op de autosnelweg antwerpen-gent? of ergens in dendermonde?

sommigen kunnen ook al vanaf melle/gent meerijden, dus voor diegenen die het interesseert zou ik zeggen, afspreken op bvb. melle kerkplein of ev. vrijdagsmarkt in gent... eerst koffie drinken uiteraard...

ik probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen, zou voor de ouders en jonas heel mooi zijn als we met 'n grote groep baasrode kunnen binnenrijden denk ik
 
edit: nog 10 berichten te gaan!

@Sjiriki, aangezien jij met een italiaantje rijdt zul je ook wel welkom zijn op deze 1 mei rit

Rit van ongeveer 200 km naar Vlaamse Ardennen via route des colinnes terug naar Gent. Via GPS of kaart. afspraak : BM Motors - 9h00 vertrek : 10h00 aankomst : BORA BORA - 17h00 graag bevestiging van jullie aanwezigheid (bron: DUCATI GENT | Uw officiële Ducati dealer in Gent - Home)

ik weet nog niet of ik ga rijden op 1 mei ... valt nog te bezien ...


zegt me wel iets... alleen krijg ik 's morgens eerst nog een klant uit engeland voor een uurtje of 2 over de vloer... |( ... die komt daarvoor speciaal van voorbij london gereden, kon ik dus moeilijk weigeren... zuchttt.
 
on a serious note (nie lachen, da's nie makkelijk voor mij..), wat meer info over de rit. tvv. de gehandicapte 10 jarige jonas:


maandag 12 mei (pinkstermaandag, dus feestdag), inschrijven in baasrode, tussen 8 en 13 uur.
rondrit parcours 140 km, bepijld.
inschrijven piloot: 6euro, duo 5 euro. opbrengst gaat integraal naar de ouders van jonas.

voor diegenen die meegaan stel ik voor af te spreken bvb. aan de afrit voor dendermonde op de autosnelweg antwerpen-gent? of ergens in dendermonde?

sommigen kunnen ook al vanaf melle/gent meerijden, dus voor diegenen die het interesseert zou ik zeggen, afspreken op bvb. melle kerkplein of ev. vrijdagsmarkt in gent... eerst koffie drinken uiteraard...

ik probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen, zou voor de ouders en jonas heel mooi zijn als we met 'n grote groep baasrode kunnen binnenrijden denk ik

edit: sheldon, misschien hiervoor een extra topic aanmaken, kwestie van zo veel mogelijk mensen te bereiken?
 
edit: nog 10 berichten te gaan!

@Sjiriki, aangezien jij met een italiaantje rijdt zul je ook wel welkom zijn op deze 1 mei rit

Rit van ongeveer 200 km naar Vlaamse Ardennen via route des colinnes terug naar Gent. Via GPS of kaart. afspraak : BM Motors - 9h00 vertrek : 10h00 aankomst : BORA BORA - 17h00 graag bevestiging van jullie aanwezigheid (bron: DUCATI GENT | Uw officiële Ducati dealer in Gent - Home)

ik weet nog niet of ik ga rijden op 1 mei ... valt nog te bezien ...
Ikke meerijden :Y


Das just aan mijn deur (goei 5 minuutjes wandelen).

De mob zal er ook zijn, dus verwacht ulle maar aan een beke kabaal :) .
 
on a serious note (nie lachen, da's nie makkelijk voor mij..), wat meer info over de rit. tvv. de gehandicapte 10 jarige jonas:


maandag 12 mei (pinkstermaandag, dus feestdag), inschrijven in baasrode, tussen 8 en 13 uur.
rondrit parcours 140 km, bepijld.
inschrijven piloot: 6euro, duo 5 euro. opbrengst gaat integraal naar de ouders van jonas.

voor diegenen die meegaan stel ik voor af te spreken bvb. aan de afrit voor dendermonde op de autosnelweg antwerpen-gent? of ergens in dendermonde?

*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan