# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en nu verwacht je zeker dat ik jou ook betaal :?




:+



goedemorgen wieke tingels :W

Goeiemorge :W het ziet er nog behoorlijk weer uit om te gaan tuffen :]
cbr1000rr_aus_red_rhs_1024.jpg
 
Laatst bewerkt:
|( Damn, 'k zit na een vrij lange rit gisteren met een pijnlijke polsontsteking, waarschijnlijk de moto een hele tijd laten staan.
Zal zondag waarschijnlijk hierdoor moeten passen Kim '( tenzij het snel betert natuurlijk maar ik vrees ervoor. Had nochtans voor Kim's meeting groen licht van ons madam gekregen.

Iemand anders hier al last van gehad ?
 
Laatst bewerkt:
|( Damn, 'k zit na een vrij lange rit gisteren met een pijnlijke polsontsteking, waarschijnlijk de moto een hele tijd laten staan.
Zal zondag waarschijnlijk hierdoor moeten passen Kim '( tenzij het snel betert natuurlijk maar ik vrees ervoor. Had nochtans voor Kim's meeting groen licht van ons madam gekregen.

Iemand anders hier al last van gehad ?
Al heel veel gewrichtsontstekingen gehad, meestal is enige optie rust. Voltarencrème, tijgerbalsem of flexiumgel brengen verlichting en zijn onstekingswerend, in het ergste geval ontstekingsremmers of paar beurtjes kine.

Ik zit al weken met een beginnende pols RSI - heel lastig als je bijna enige beweging per dag met je pols is (muis + toetsenbord) en je inkomen daarvan afhangt. -O-

Sinds skiën gisteren heb ik er zelfs heel erg last van. Misschien toch zachtjes verstuikt bij het vallen? Niks van gevoeld op moment zelf iig.
Succes ermee, laat gewoon een weekje rusten, desnoods even in een draagband.
 
Laatst bewerkt:
Al heel veel gewrichtsontstekingen gehad, meestal is enige optie rust. Voltarencrème, tijgerbalsem of flexiumgel brengen verlichting en zijn onstekingswerend, in het ergste geval ontstekingsremmers of paar beurtjes kine.

Ik zit al weken met een beginnende pols RSI - heel lastig als je bijna enige beweging per dag met je pols is (muis + toetsenbord) en je inkomen daarvan afhangt. -O-

Sinds skiën gisteren heb ik er zelfs heel erg last van. Misschien toch zachtjes verstuikt bij het vallen? Niks van gevoeld op moment zelf iig.
Succes ermee, laat gewoon een weekje rusten, desnoods even in een draagband.

Bedankt voor de tips, het probleem is idd dat pols laten rusten nie zo evident is, heb hem teveel nodig. Dat besef je pas als er iets mis mee is natuurlijk.
 
|( Damn, 'k zit na een vrij lange rit gisteren met een pijnlijke polsontsteking, waarschijnlijk de moto een hele tijd laten staan.
Zal zondag waarschijnlijk hierdoor moeten passen Kim '( tenzij het snel betert natuurlijk maar ik vrees ervoor. Had nochtans voor Kim's meeting groen licht van ons madam gekregen.

Iemand anders hier al last van gehad ?
Ja '( , als mijn rechterpols pijn doet gebruik ik gewoon een tijdje mijn linkerpols :9
full
 
Laatst bewerkt:
Goede avond Wieke Tingels :W
Kwam snel even kijken maarben er terug mee door.

Hoop op goed weer en een goede opkomst zondag.
Al bijna één dagje minder wachten, lol.

Wil zondag ook voor een motor gaan zien in Geraardsbergen,
we kunnen zondag bij Kim nog zien of er iemand dan even zou mee willen gaan keuren.

Groeten
 
Laatst bewerkt:
|( Damn, 'k zit na een vrij lange rit gisteren met een pijnlijke polsontsteking, waarschijnlijk de moto een hele tijd laten staan.
Zal zondag waarschijnlijk hierdoor moeten passen Kim '( tenzij het snel betert natuurlijk maar ik vrees ervoor. Had nochtans voor Kim's meeting groen licht van ons madam gekregen.

Iemand anders hier al last van gehad ?



-O- hopelijk komt het nog inorde
 
Goede avond Wieke Tingels :W
Kwam snel even kijken maarben er terug mee door.

Hoop op goed weer en een goede opkomst zondag.
Al bijna één dagje minder wachten, lol.

Wil zondag ook voor een motor gaan zien in Geraardsbergen,
we kunnen zondag bij Kim nog zien of er iemand dan even zou mee willen gaan keuren.

Groeten

ehhh... waar in g'bergen als ik vragen mag?
 
|( Damn, 'k zit na een vrij lange rit gisteren met een pijnlijke polsontsteking, waarschijnlijk de moto een hele tijd laten staan.
Zal zondag waarschijnlijk hierdoor moeten passen Kim '( tenzij het snel betert natuurlijk maar ik vrees ervoor. Had nochtans voor Kim's meeting groen licht van ons madam gekregen.

Iemand anders hier al last van gehad ?


supathaifly heeft er ook veel last van gehad,
hij heeft al veel therapieën gehad... en nog zie je het aan die jongen,
het is nooit meer de oude Supathaifly geworden.... best wel jammer eigenlijk.
Of het ooit nog goed komt met die jongen.... ik weet het niet :N


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan