• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Hoeveel kicks geeft crossen jou nog topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Agos
  • Startdatum Startdatum

Crossen is onwijs lekker!

• Ik vindt er geen bal aan.

Stemmen: 4 8,7%
  • Onwijs!!!!!!!!!!!!!!!

Stemmen: 21 45,7%
  • Ik kan niet crossen.

Stemmen: 1 2,2%
  • Ik heb nooit op een crosser gereden.

Stemmen: 20 43,5%
  • Ik zal nooit op een crosser stappen.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    46

Agos

Banned User
Lid geworden
5 jan 2003
Waarderingsscore
12
Ik heb dan een SRAD750,maar ik merk dat het me vaak nog een geweldige kick geeft om op een lekkere crosser te rijden.
En dan heb ik het over lekker fel door de prut heen banjeren.
Hoe zit dit met jullie?

Ik heb nog nooit op een crosser gereden, maar ik wil dat zeker nog wel eens gaan doen. Een vriend van me heeft het er over om misschien eens een off-road te kopen. Die maar ff proberen dan }) :P

Ik bedoel een echte crosser,niet een off-road.
Een wedstrijdcrosser dus.

Ik heb gisteren sinds ongeveer een half jaar weer voor het eerst gecrost.
Ik had bij een crash in Juni vanalles gebroken en gisteren weer een uurtje of 2 gereden, niet op de baan maar gewoon door de velden met een 2001 KTM Lc4 620.
Ik rij iedere dag motor maar het crossen of het enduro rijden is voor mij pure ontspanning en vette fun.
Ik kan me dus echt in een uur helemaal leegrijden,liefst met een KTM /Husky 4-Takt of een Cr500. Heerlijk.

Gr
Hakinnen :)

Crossen heeft mij nooit geboeid,het enige wat ik wel
geweldig vond was de strandrace in Scheveningen })

full

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Mijn speelkameraadjes
niets is zo lekker als lekker baggeren

Als je het nog nooit gedaan hebt: DOEN!

Gewoon echt mega gaaf!!!!! (Vergt wel veel kracht in je armen enzo)

Ik heb wel een supermotard echter nog nooit anders als op de straat gebruikt.

Echter is mijn droom om over zo'n heuvel te rijden en dan zo'n gigantische jump te maken. :}

Crossen lijkt me geweldig.

Ik heb nog een mooi vergelijk tussen een Maico uit 1981 en een KTM uit 2003.
Echt wel dat ik die Maico liever heb.
http://www.adbmag.com/html/pages/biketest/maico.html

Een verassend leuk stukkie journalistiek!

Ik heb nog een Maico 500 uit 1987 gehad, maar nog geen KTM uit 2003.
De voorste is een HONDA CR250 btw. Genoeg voor mijn rijcapaciteieten.
Wat erachter staat kun je niet vergelijken met een maico. Dat is namelijk een KTM adventure, oftewel een offroad.

ik wou dat ik het geld, tijd & de ruimte had om te crossen.... ;(

Dat zijn 3 dingen die je zelf in de hand hebt.
Geld is daarvan de minste zorg, want wild rijden in A'dam west kost niet veel, tijd = minder MFen en ruimte = ff een topic starten met ruimte gevraagt.

Dat zijn 3 dingen die je zelf in de hand hebt.
Geld is daarvan de minste zorg, want wild rijden in A'dam west kost niet veel, tijd = minder MFen en ruimte = ff een topic starten met ruimte gevraagt.
tijd... met een kleintje en een carriere-frau gaat dat lastiger... gelukkig is het een heerlijk meid... (beidde ;) )

ruimte... ik wil echt de boel in een eigen garage.
jij hebt een luxe probleem zie ik en de tijd dat jij je fiets moest pakken om te gaan sleutelen en/of rijden ligt ver achter je (als je die tijd ooit hebt gekend... ) Ik bedank ervoor om daar naar terug te gaan.

kben al gezegend met een box bij/in mijn huis waar mijn motor in kan....
ik droom nu nog van een garage waar ik vanuit huis in me onderbroek naar toe kan om mijn motor(en) in slaap te sussen....

Oooh dat gevoel om eraan te prutsen ... ken ik ook. Alleen is onze garage koud :(
Voor de rest zit ik er 0,85% van men leven.
Er valt altijd wat te kuisen ... zeker na een potje crosse en enduro'en :)

tijd... met een kleintje en een carriere-frau gaat dat lastiger... gelukkig is het een heerlijk meid... (beidde ;) )

ruimte... ik wil echt de boel in een eigen garage.
jij hebt een luxe probleem zie ik en de tijd dat jij je fiets moest pakken om te gaan sleutelen en/of rijden ligt ver achter je (als je die tijd ooit hebt gekend... ) Ik bedank ervoor om daar naar terug te gaan.

kben al gezegend met een box bij/in mijn huis waar mijn motor in kan....
ik droom nu nog van een garage waar ik vanuit huis in me onderbroek naar toe kan om mijn motor(en) in slaap te sussen....

Ik ben een arme sloeber (4 dagen in de week werken als monteur), met 2 kids (4 maanden en 21 maanden) en een studerende vrouw.
Ik doe alleen mijn best om mijn dromen gerealiseerd te krijgen en dat lukt verdomt goed als je niet overal bang voor bent. Zo heb ik een 2 onder 1 kap gekocht in hele slechte staat, omdat ik hetzelfde wilde als jij. Dat huis zijn we samen helemaal aan het verbouwen, de garage moet nog gebouwt worden, dus de motoren staan buiten. Ik zou zeggen, kom eens langs om ideeën op te doen.

Heel veel jaartjes een 250 cc Yamaha crosser in de schuur had staan en er lekker veel mee rondgeragd door bos en wei. Totdat de controle zo streng werd, de boetes op gingen lopen en er van alles werd afgesloten. Af en toe wel eens op de crossbaan in de buurt hier.

Helaas door een rugblessure van afgelopen winter mijn crossertje moeten verkopen. deed veel pijn, was namelijk heerlijk om je op uit te leven.....lekker bezweet en doodmoe, met alle spieren in je lijf weer ff door elkaar geschud, naar huis, de bagger overal afwassen, biertje pakken en dan voldaan in bad gaan liggen relaxen.

Ik bedoel een echte crosser,niet een off-road.
Een wedstrijdcrosser dus.
Vanwaar deze eis? :) Ik heb sinds kort een XL500S, een oudje dus maar een 4takt met voldoende power en... noppenbanden! Ik kan me nu al uren vermaken op een open veldje, dus door het bos e.d. moet helemaal tof zijn. Maar zoals reeds genoemd, er zijn niet zoveel plaatsen in NL waar dat kan/mag.

Ik kan je melden dat ik afgelopen zaterdag even een half uurtje in het bos heb gespeelt met een XR600

En dat is kickuh!!! zit er sterk aan te denken om zelf ook zoiets voor erbij te kopen..

Ik heb een aantal jaren off-road gereden waaronder desert racing echt kicken *D

Maar ben der mee gekapt ging me op een gegeven moment te makkelijk en te hard :)

[me]Wimmels die uit een land komt waar ze een zandbak groter dan Duitsland hebben :} [/me]

Yep heb 8 jaar in Zuid-Afrika gewoond en 4 jaar in Namibie(Das waar ik in de woestijn ging spelen)

Terug
Bovenaan Onderaan