Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb nog een mooi vergelijk tussen een Maico uit 1981 en een KTM uit 2003.
/www.adbmag.com/html/pages/biketest/maico.html
Ik heb nog een mooi vergelijk tussen een Maico uit 1981 en een KTM uit 2003.
Echt wel dat ik die Maico liever heb.
http/www.adbmag.com/html/pages/biketest/maico.html
Een verassend leuk stukkie journalistiek!

ik wou dat ik het geld, tijd & de ruimte had om te crossen....![]()
, Race Tech Nederland kom op met die onderdelen !ik wou dat ik het geld, tijd & de ruimte had om te crossen....![]()
tijd... met een kleintje en een carriere-frau gaat dat lastiger... gelukkig is het een heerlijk meid... (beiddeDat zijn 3 dingen die je zelf in de hand hebt.
Geld is daarvan de minste zorg, want wild rijden in A'dam west kost niet veel, tijd = minder MFen en ruimte = ff een topic starten met ruimte gevraagt.
)

tijd... met een kleintje en een carriere-frau gaat dat lastiger... gelukkig is het een heerlijk meid... (beidde)
ruimte... ik wil echt de boel in een eigen garage.
jij hebt een luxe probleem zie ik en de tijd dat jij je fiets moest pakken om te gaan sleutelen en/of rijden ligt ver achter je (als je die tijd ooit hebt gekend... ) Ik bedank ervoor om daar naar terug te gaan.
kben al gezegend met een box bij/in mijn huis waar mijn motor in kan....
ik droom nu nog van een garage waar ik vanuit huis in me onderbroek naar toe kan om mijn motor(en) in slaap te sussen....
Vanwaar deze eis?Ik bedoel een echte crosser,niet een off-road.
Een wedstrijdcrosser dus.
Ik heb sinds kort een XL500S, een oudje dus maar een 4takt met voldoende power en... noppenbanden! Ik kan me nu al uren vermaken op een open veldje, dus door het bos e.d. moet helemaal tof zijn. Maar zoals reeds genoemd, er zijn niet zoveel plaatsen in NL waar dat kan/mag.ergens in het afrikaanse ?[me]Wimmels die uit een land komt waar ze een zandbak groter dan Duitsland hebben[/me]
dat je hier dan nog kunt wennen joh....Yep heb 8 jaar in Zuid-Afrika gewoond en 4 jaar in Namibie(Das waar ik in de woestijn ging spelen)