• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Hoevelaken te ver ?

Mike B

Die hard MF'er
Lid geworden
5 aug 2002
Waarderingsscore
0
Voor alle kneedowners die hoevelaken te ver of te druk vinden ga dan ff kijken bij middenbeemster!!
afsl Purmerend noord van de A7, links af, minirotonde rechtdoor afsl middenbeemster.

Dit is DE plek om het te leren!!

Geen vangrail! alleen gras *D en nog nooit politie gezien :) :)

Bijna elke keer als ik een rondje ga tuffen ga ik daar ff een half uurtje krassen.

C.U. there

Laatst bewerkt:
HE daar ga k zeker een dezer dagen is kijken is niet zo gek ver bij ons uit de buurt (dus rene zorg dat je sliders goed zitten!!) *D

Voor alle kneedowners die hoevelaken te ver of te druk vinden ga dan ff kijken bij middenbeemster!!
afsl Purmerend noord van de A7, links af, minirotonde rechtdoor afsl middenbeemster.

Dat is voor mij nog verder weg dan Hoevelaken ;(

Kunnen we misschien wat afspreken om een stukkie te :]

Voor sommige mensen inderdaad verder dan hoevelaken.
Weet iemand niet iets dichterbij Anhem en dan bedoel ik niet Ressen?!?!?!?!?!

Kunnen we misschien wat afspreken om een stukkie te :]
als het een dezer dagen weer een beetje knap weer word spreeken we wel wat af. k denk dat randy napo flame ik zij de gek en wie er maar mee wil dan wel s koomen prooberenen een stukie te :] door de beemster waar een aantal zeer leuke dijken zijn om te rijden

Voor sommige mensen inderdaad verder dan hoevelaken.
Weet iemand niet iets dichterbij Anhem en dan bedoel ik niet Ressen?!?!?!?!?!
Ressen! :+
Wat dacht je van Ressen-Elst-Ressen? Bochten bij Elst zijn nét iets krapper, maar wel met een gelijke radius & zonder vangrail... Ook is de verkanting iets vlakker... :)

als het een dezer dagen weer een beetje knap weer word spreeken we wel wat af. k denk dat randy napo flame ik zij de gek en wie er maar mee wil dan wel s koomen prooberenen een stukie te :] door de beemster waar een aantal zeer leuke dijken zijn om te rijden

Lijkt me iid wel wat. Vanaf donderdagavond/vrijdagochten ben ik weg tot zondag/maandag (weekendje naar de eiffel), maar op een goede avond even heen en weer rijden lijkt me wel wat.

Count me in !

Op maandag 05 augustus 2002 22:27 schreef DeGroteMuis het volgende:Ressen! :+
Ik ga niet meer naar Ressen.
Het is me daar veelste hobbelig.
Ik ga voortaan wel naar Hoevelaken.
Is wel een heel stuk verder maar je hebt daar meer plezier :)
En daar gaat het om

als de groep niet te groot wordt wil ik dat wel es meemaken... ik ken wel wat dijkjes met goeie schokbrekertesten ;)

He Guz dat filmpie onder je naam is dat niet de dijk tussen marken en monnickendam???

D as ook niet zo ver van middenbeemster :)

K had em al van de ktm duke site gedowned.

Jou site??

Mooie site :}

Alleen waarom heb je dat filmpie dwars door a'dam vernelt af laten spelen??

of ging je echt zo hard :)

Mooie site :}

Alleen waarom heb je dat filmpie dwars door a'dam vernelt af laten spelen??

of ging je echt zo hard :)
ach, was een geintje... is met gewone snelheid niet super boeiend... veel opstoppingen etc... maar voor wie er bekend is, is er toch veel herkenbaar...

Leuke filmpjes btw...

Hoevelaken te ver, hmmz, ik woon in Friesland en in Utrecht, heb 2 slaapplaatsen om et zo maar te zeggen. En tja, dat bied mij genoeg plekken om in de toekomst te gaan rijden :)

Ey mike daar ga ik dan ook maar eens kijken, woon ook in zaandam. Ik hoef dan wel niet te kneedownen maar leuke bochten zijn altijd welkom :]

als de groep niet te groot wordt wil ik dat wel es meemaken... ik ken wel wat dijkjes met goeie schokbrekertesten ;)
maakt nie uit gus t weeten we meteen welke onderdeelen er nodig vast gezet motten worre. dijkie tussen purmereutel en de beemster is ook zo,n lekker schok dijkie

Laatst bewerkt:

Geen vangrail! alleen gras *D en nog nooit politie gezien :) :)

Bijna elke keer als ik een rondje ga tuffen ga ik daar ff een half uurtje krassen.

C.U. there

die bochten kan ik zien vanuit mijn dakraam :) haha LOL
Ik zal ze zelf ook eens proberen
En over die politie dat klopt wel, die houden zich hiero over het algemeen bezig met gordels en 50cctjes want boerenkinderen fokken de zooi nogal hiero.. :)
Goeie ouwe tijd :z

Ik vind hoevelaken maar zozo. Beetje veel bebouwing in de berm.
Kan iemand die bekend is met die middenbeemster een luchtfototje plaatsen... :} Ik ben bereid er een uurtje voor te sturen hoor om ff te oefenen. Dode link Zo'n RD is trouwens best een kl@%#motor om een kneedown te maken. 't is zo'n onwijs hoog hek....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan