hoevelaken,vanavond sjonnys pesten,mac almerehaven

Het was zeker super enne een koffiemeeting *D goed idee 8-)
enne sjonnies daar hoeven wij geen foto's van te maken :P
 
stupid.gif
 
Haha, zwaar relaxt avondje! Zeker voor herhaling vatbaar. En wie waren er de asociale sjonnie's ?! Denk eerder de motorrijders ;)
Wel lachen dat alles gewoon lekker gemoedelijk verliep tussen de verschillende groepen rubber snuivers en pk liefhebbers.
 
ik kan niet wachten tot de volgende keer, ben benieuwd naar de filmpjes !!


:^

Top sfeertje!! Was super gezellig mannen!! Laat de volgende keer maar komen... misschien kunnen we dan later op de avond rond 1:00 uur nog wel een "sportief" toerritje houden als afsluiter :P :P :P :P


See u guys next time 8-) :}


Het word tijd dat red ook fatsoenlijk leerd wheelyen.
 
Als er voldoende animo is kunnen we de vrijdagavond ook wel bombarderen tot vaste meeting of iets dergelijks. Alleen risico is dat dan na een paar keer de lol eraf is en de opkomst lager wordt. Was gister echt super opkomst :}
 
De lol gaat er al gauw vanaf doordat we ´last´ van de auto´s hadden. Het leek er meer op dat de sjonnies ons pestten. Stel daarom voor om er zeker een vervolg aan te geven, maar dan zonder sjonnies ;)

Organisatie voor a.s. vrijdag staat HIER.
 
De lol gaat er al gauw vanaf doordat we ´last´ van de auto´s hadden. Het leek er meer op dat de sjonnies ons pestten. Stel daarom voor om er zeker een vervolg aan te geven, maar dan zonder sjonnies ;)

Organisatie voor a.s. vrijdag staat HIER.


"Hoezo, ik kan beter niet op de weg gaan staan maar gewoon ernaast, in de berm?" :? Volgens mij worden de hersens een beetje afgestompt door die BoomBoomBoom-muziek })
 
leuke foto's en filmpjes ~!!

ik hoop idd tot snel weer dan meer camera's voor BR 2 !!! (burnin' rubber)
 
Mag ik jullie tussendoor nog even wijzen op DE VOLGENDE KEER ?

Het zou super zijn als de opkomst wederom zo goed is. Nu wel vanaf een vroeger tijdstip met wat locaties om in de tussentijd nog wat te "spelen". Er zijn wel wat mooie stukkies asfalt te vinden. :+
 
Post van V-Ray in topic 'Flevoland topic deel 4'


Update

Bij goed weer a.s. vrijdagavond gaan we weer?

Andere locatie wordt aangehouden ipv de MacDonalds. De locatie maak ik in de loop van deze week bekend. Reken op een industrieterrein in Almere.

Wie gaan er mee?

1. V-Ray
2. Timbo
3. Minotaur
4. Redline Racer
5. Dave gsxf600
6. YZF 750R
7. Tyl
8. Just_a_Girl (achterop bij :)
9. Jethro
10. Blackbirdt68i
11. ?
12. ?


De opkomst was afgelopen vrijdag zo hoog, wie zijn er, buiten ons om, nog meer gekomen en hoe kunnen we deze mensen bereiken? Dan kunnen we van de volgende versie ook weer een succes maken.
 
wie was degene met die blade (stoppie op de video) ?

nog een tijdje achter jullie aangereden, ging helaas ergens anders heen.
 
Mag ik jullie tussendoor nog even wijzen op DE VOLGENDE KEER ?

Het zou super zijn als de opkomst wederom zo goed is. Nu wel vanaf een vroeger tijdstip met wat locaties om in de tussentijd nog wat te "spelen". Er zijn wel wat mooie stukkies asfalt te vinden. :+


Waarom nou vroeger dan, ging dit keer toch ook goed :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan