Hoevelaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was inderdaad niet echt lekker rijden. Begin en eind van de bocht waren nog nat en ik had last van de laagstaande zon. Ik heb TurboTeunis gezien en die R6 die ook rond reed moet Jackass dan geweest zijn.

Vond het te glad probeerde een bocht een lekker tempo te maken en toen begon die achter al te glijden dus zag het niet meer zo zitten reed nog een paar keer rond en ging toen weer. Misschien kwam het door mijn supercorsa want jij had er zo te zien geen last van.

TurboTeunis heeft volgens mij ook supercorsas en die leek niet zo heel veel last te hebben van de nattigheid. Zit blijkbaar gewoon tussen de oren. Ik ben zelf overigens ook geen held met nattigheid. Turboteunis ging met zijn supercorsas harder over de natte plekken dan ik met mijn bt010's
 
Jou had ik niet gezien. Ging je zeker net weg toen ik aan kwam? Die laagstaande zon was inderdaad erg irritant en je hebt inderdaad gelijk de vertrouwen was er oo niet echt doordat ik al die natte plekken zag en zeker toen ik hem een keer voelde glijden.
 
Yep, ik was er ook.
Ik heb overgens alleen voor een supercorsa, en achter een gewone.
Die natte plekken bij het insturen waren idd. erg vervelend, alleen bij afslag Apeldoorn viel het wel mee, bij de andere zat een droog spoortje helemaal aan de binnen kant, dus ver van de ideaale lijn.
Eenmaal in de bochten zelf was het gelukkig wel droog maar bij het uitkomen moest je niet al te enthousiast op het gas want ik voelde 'm daar wel een paar keer glijden.
Maar toch nog blij ff gereden te hebben, want gister met al die zonneschijn moest ik werken en dan zal je net zien dat het weer zondag klote is :(
 
Jou had ik niet gezien. Ging je zeker net weg toen ik aan kwam?

Ik heb je bij TurboTeunis in de buurt zien rijden een paar rondjes en volgens mij heb je ook nog even stilgestaan op de vluchtstrook. Volgens mij heb je mij ook gezien. Ik heb een blauwe fireblade en een geel/wit/zwart mqp pak.
 
Ik had er vandaag helemaal geen vertrouwen in ging ook maar keer redelijkhard de bocht om de rest als een krant. Maar als je weer gaat Turbo teunis zullen we dan een keer samen gaan want als ik jou zo zag kan ik nog veel van je leren zaterdag was me eerste keer op klaverblad (wel gelijk me supercorsa's tot de rand gereden maar helaas niet de knie aan de grond '( ) Het was ook wel super weer :) ze plakten als een gek
 
Ik heb je bij TurboTeunis in de buurt zien rijden een paar rondjes en volgens mij heb je ook nog even stilgestaan op de vluchtstrook. Volgens mij heb je mij ook gezien. Ik heb een blauwe fireblade en een geel/wit/zwart mqp pak.

Oja klopt je reed langs toen ik op de vluchtstrook stond klopt dat?
Ik stond ff op de vluchtstrook te balen dat het zo nat was ;)
 
Ik had er vandaag helemaal geen vertrouwen in ging ook maar keer redelijkhard de bocht om de rest als een krant. Maar als je weer gaat Turbo teunis zullen we dan een keer samen gaan want als ik jou zo zag kan ik nog veel van je leren zaterdag was me eerste keer op klaverblad (wel gelijk me supercorsa's tot de rand gereden maar helaas niet de knie aan de grond '( ) Het was ook wel super weer :) ze plakten als een gek
Ja, we kunnen nogwel een keertje gaan jagen op hoevelaken, bij voorkeur op een zondag want doordeweeks kan ik nooit.
Dan zullen TTeun en Rebelske ook wel meegaan, daar rijd ik nl. vaak mee.
We spreken wel een keer wat af.
 
ZEKER WETEN vind het echt supergaaf!!!

(ps sommige auto mobilisten zijn wel super irritant en andere super goed die gaan speciaal voor je aan de kant zodat je er buitenom langs kan :) )
Niet om moraalriddertje te spelen, maar ben jij ooit wel eens eerder op een klaverblad geweest? (Met de auto telt ook...)

Wel eens gezien welke lijnen de meeste blikridders volgen? De meeste gaan standaard al heeeeel ver over dat witte streepje... Wil dus niet zeggen dat ze voor jou aan de kant gaan, zelfs niet dat ze jou überhaupt gezien hebben...

Daar langs af suizen buitenom is vragen om ongelukken... De meeste ridders zullen goed reageren, maar er hoeft er maar een van schrik op de rem te gaan & daardoor naar buiten te glijden & je mag O. J. bij de GP500 gisteren na gaan doen... Om nog maar even te vergeten dat de meest blikkers bocht uit ook weer verder naar links komen.. En da's lastig als je er links naast zit...

Verzeker je er dus eerst van dat die tinus je echt gezien heeft & voor jou aan de kant gaat... Doe je dat niet, kan het pijn gaan doen...

Klinkt misschien wel errugg zeikerig, maar beter een bocht vernaaid dan je leven en je fiets vernaaid, toch? :)
 
Als hij eerst op de goede weghelft rijd en hij ziet jou aan komen en dan duidelijk in een beweging op de vluchtstrook gaat rijden noem k dat de weg voor je vrij maken...

Ik was erbij dus weet heus wel of die expres opzij ging of niet.
 
Wel eens gezien welke lijnen de meeste blikridders volgen? De meeste gaan standaard al heeeeel ver over dat witte streepje...

psies, dat is gewoon de idiote bochtenlijn die veel automobilisten rijden (als automobilisten daar ooit van dat woord gehoord hebben)

Maak ze aub niet gek op dat klaverblad, ik wil er nog langer van genieten :P
 
Om 19 uur is het mij nog te druk...
Misschien dat ik later er ben.
Zeg een uurtje of 20.30.
Laterssss

Dan heb je last van de laagstaande zon '(

19.00 red ik niet denk ben er 30 min later. Dus mij kun je verw8 rond 19.30. Hopelijk is het nou stukken beter dan gister.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het was vanaf weer super lekker rijden. Heb me banden nu helemaal tot de rand gereden en me achterband op de rand en me stepje aan de grond *D . Heb nu over de 115 gehaald dus er zit duidelijk vooruitgang in :)
 
Ik was vandaag pas laat terug uit mijn werk :( Had ook wel erg veel zin gehad. Morgen word het weer geloof ik minder toch? Anders ga ik morgen rond 20:00 uur.
 
Oke dan, it sounds like fun hopen dat het zondag mooi weer is dan.

Wel eerst verplicht Brands Hatch kijken hè. En als je nog eens zin hebt, ik woon waarschijnlijk ergens tussen jou en hoevelaken in, dus je kan altijd ff mailen of zo (al kijk ik daar niet elke vijf minuten naar). Ik heb 's avonds meestal wel tijd en meestal ook wel zin.

Ik rij alleen niet bijzonder hard '(
 
Oke doe ik..
Zodra het overdag mooi weer is en dan 's avonds ook en ik dan van plan ben naar hoevelaken te gaan laat ik het je weten.

Het is leuker met zijn 2en dan in je 1tje. (vind ik dan)
 
Gaat er vanavond nog iemand naar Hoevelaken? Zou vanavond droog zijn. Als ik ga, zal het rond een uur of 8 of half 9 zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan