Honda CB-1

joepcb500

MF'er
16 jun 2009
132
0
heeze
Ik bied aan: een Honda CB-1.
In 1993 op nederlands kenteken gezet. Motoren zijn alleen in 1989 en 1990 gebouwd dus de motor is later in gebruik genomen.

Motorisch verkeerd de motor echt in top staat! Een halve seconde op het startknopje drukken en hij start.
Er zit een Bos t-six uitlaat onder die een mooie brul geeft, op het moment zit er een dB-killer in die zorgt dat het geluid binnen de perken blijft.
Er is door de vorige eigenaar een klein spoilertje opgezet, deze kan er net zo makkelijk weer vanaf.

Ik heb toen ik hem kreeg het nodige onderhoud verricht:
Olie en oliefilter zijn vervangen
carburateurs gesynchroniseerd
bougies vervangen.
ketting schoongemaakt en gesmeerd.
De rekeningen van de onderdelen zijn nog aanwezig.

Natuurlijk zijn er ook een paar min-punten maar daar is de prijs dan ook naar:
door het kapje zit de orinele tellerunit er niet meer op, heb er nog wel een liggen van een andere honda.
Ook de telleraandrijving werkt niet meer, zijn op ebay en dergelijke sites wel te vinden.


Detailfoto's zijn natuurlijk altijd verkrijgbaar!

dscf1395b.jpg

dscf1388n.jpg

dscf1396r.jpg

dscf1392e.jpg

http://img44.imageshack.us/img44/9334/dscf1388n.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/1759/dscf1392e.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5759/dscf1395b.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/4606/dscf1396r.jpg


Prijs: 800 euro
prijswijziging :500
 
Laatst bewerkt:
Hey, bedankt voor het toevoegen van de foto's
Had zelf de link ook al tussen haakjes en img gezet maar werkte niet dus dacht voeg de hyperlinks maar gewoon toe.

Staat nu inderdaad veel netter. Bedankt
 
Leuke motorkes.

Een actieradius van 80 km is alleen wel jammer...
In het NTV/Hawk topic werd laatst een brandstofpomp van een Hawk aangeboden voor €25,-. Lijkt me stug dat die niet zou passen. Misschien een nuttige investering?
Verder: succes met de verkoop!

EDIT: Excuus...
Betreffende pomp lijkt al van eigenaar te zijn gewisseld...
Dan maar alleen een skupke.
 
Laatst bewerkt:
Heb toch je raad opgevolgd en een tweedehandse brandstofpomp gescoord, zal een dezer dagen wel binnen zijn en dan is het probleem met de actieradius ook verholpen.

Tevens kickje
 
ik heb mss wel intresse mits hij nog niet verkocht is (moet het financieel heel even uitzoeken) waar staat deze fiets?
 
Volgens de vorige eigenaar rond de 80.000, voornamelijk vakantie kilometers.

Blok is trouwens ook gedynojet, pakt dus beter op.
Ik zelf kan trouwens niet merken dat er dat aantal kilometers op staan, starten is lopen. En heb in de tijd dat ik hem heb (sinds maart) maar 1x een beetje klein olie bij hoeven vullen dus dat verbruikt ie eigenlijk ook niet.

Wanneer ik hem dicht bij mijn vraagprijs verkoop leg ik er ook nog een nieuwe ketting en tandwielen op. Die er nu op ligt is nog redelijk maar heb nog een set liggen.
 
hoi,
Heb je toevallig de originele koplamp nog?
Zo ja, ben je bereid deze koplamp+het schermpje los weg te doen?
Groetjes Nampus
 
als je de motor koopt, krijg je het kapje er gratis bij!

Met andere woorden, er eventueel pas onderdelen weg wanneer de motor verkocht is.
 
Ik zie geen pb'tje staan. Misschien dat er iets is mis gegaan?
je kunt me anders ook mailen: joepbaars @ gmail . com
 
haha nee, ik drink zelf alleen bier.
En dat is niet zo lang houdbaar. En aan een aanhanger per jaar kom ik niet.
 
wat een toeval, deze motor heb ik jaren geleden uit amersfoort gehaald voor mn ex. De motor was voorzien van een volle kuip, welke we snel hebben verwijderd. De koppeling en remmen zijn toen nog gereviseerd en de motor is verkocht aan iemand in de buurt van drachten....
 
Motor staat er nog steeds

Natuurlijk zijn er ook een paar min-punten maar daar is de prijs dan ook naar:
door het kapje zit de orinele tellerunit er niet meer op, heb er nog wel een liggen van een andere honda.
Ook de telleraandrijving werkt niet meer, zijn op ebay en dergelijke sites wel te vinden
 
Kijk nu sinds het eerst weer in dit topic.
Heb je nog interesse? Zo ja, ik ben te bereiken op 061152 drie nul drie een

Tevens kick
 
Terug
Bovenaan Onderaan