Honda CB 250 1981 1100 Euro of een goed bod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je hem niet beter inruilen als je daar 1250 euro voor terugkrijgt? Hij ziet er wel netjes uit, maar ik denk dat hetgeen wat je er zo voor krijgt niet eens in de buurt komt van 1250 euro.
 
Ja, ik snap wat je bedoeld. Er zitten alleen wel wat haken en ogen aan.
Simpel gezegd komt het erop neer dat ik nog geen motor heb gevonden bij de dealer. En de motor staat niet in de weg, dus vandaar via dit kanaal totdat ik iets heb gevonden.

Nu snap ik ook wel dat de motoren in verhouding duurder zijn bij een dealer. Maar daarom staat er ook bij dat er onderhandelingsruimte is. Het is voor mij fijner om zelf dat geld te krijgen, dan bij inruil. Dat geeft mij de kans om ook op de particuliere markt te kijken. En dan hoeft dat niet exact het bedrag te zijn wat ik krijg bij inruil.

En weer een kick !
 
Kan een moderator wellicht de titel aanpassen ?
Honda CB250 1981 voor 1100 euro of doe een goed bod !
 
Laatst bewerkt:
Kan een moderator wellicht de titel aanpassen ?
Honda CB250 1981 voor 1100 euro of doe een goed bod !
Met dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan op de pagina kun je dit soort vragen doorgeven aan de moderators.
 
'Honda CB 250 1981 1450 Euro' > 'Honda CB 250 1981 1250 Euro'
 
Ja, ik snap wat je bedoeld. Er zitten alleen wel wat haken en ogen aan.
Simpel gezegd komt het erop neer dat ik nog geen motor heb gevonden bij de dealer. En de motor staat niet in de weg, dus vandaar via dit kanaal totdat ik iets heb gevonden.

Nu snap ik ook wel dat de motoren in verhouding duurder zijn bij een dealer. Maar daarom staat er ook bij dat er onderhandelingsruimte is. Het is voor mij fijner om zelf dat geld te krijgen, dan bij inruil. Dat geeft mij de kans om ook op de particuliere markt te kijken. En dan hoeft dat niet exact het bedrag te zijn wat ik krijg bij inruil.

En weer een kick !
Ik hoor een ruit rinkelen ;) :P
 
'Honda CB 250 1981 1250 Euro' > 'Honda CB 250 1981 1100 Euro of een goed bod'
 
Nu mag die weg voor 850,- euro !
Mijn auto-oldtimer gaat voor de winter de garage in, en nu is er plaatsgebrek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan