Dat is mijn punt. Maar ik twijfel serieus of ik het kan. Of overschat ik het werk? Zuigers, cilinder en kop monteren en op tijd zetten. Dat is het toch wel zo'n beetje?Als je t zelf doet weet je wel zeker dat t goed zit..
Motorblokken voor de 360 twin zijn nogal schaars, dus dat wordt wel moeilijk.Misschien 2e blok erbij zoeken?
GASKET KIT A (TOP) (NON O,E, JAPANESE ALTERNATIVE), fits CB360G 1974 USA - order at CMSNLIs er bij CMSNL nog wat leverbaar voor dat ding?
http/www.cmsnl.com/honda-cb360g-usa_model1008/gasket-top-non-o_06110369000p/
Complete pakkingset incl. klepsteelkeerringen. En zittingen + kleppen schoonslijpen kan ik zelf of moet ik dat dan weer laten doen?Kop ligt toch los, dus dat mag eventueel ook geen probleem wezen.
Roze koek en een boekenbon dacht ik aan3tientjes en een bounty, omdat ie al zo lang stil staat
Nahh, mijn autoruil je tracker in..
Tof geworden man
Net even met Royal Club wat over gehad en heb er wel wat vertrouwen in het blok te kunnen fiksen en orde te kunnen maken.
Nu nog een prijs... wat bied ik in godsnaam op zoiets?!
Wil wel open filters uiteindelijk, maar valt wel te doen dus?Mooi succes ermee, ben benieuwt wat je er van gaat maken!! Kijk eens op dotheton.com enorm veel CB360 projects.
Ohja, een CB360 is niet goed af te stellen op kelkjes, open luchtfilters met standaard sproeiers, air jets etc... Op het dotheton forum zit een kerel die maakt zelf een goede maat airjets! Zeker de moeite waard om even na te kijken!