hallo forum,
even een paar vragen met bertekking tot de restauratie van m'n cb500/4:
spuiten:
graag zou ik de orginele kleuren weer terug krijgen op m'n tank, weet er iemand een spuiterij die ervaring heeft met de 3 laags spuittechniek die honda gebruikte? ofwel de candy colors door honda genaamd?
het is namelijk een moeilijk klusje die alleen door een ervaren spuiter gedaan kan worden.
de rest moet zwart gepoedercoat worden, iemand die een goed adres kent in de buurt van amsterdam of iemand kent die het voor een mooie prijs wil doen?
wielen:
ik wil m'n wielen laten verspaken (+ velgen) en zoek een goed bedrijf hiervoor in de buurt van amsterdam.
ik ken "haan wheels" in schijndel, maar da's een eindje uit de buurt.
weet iemand iets goeds? aan wat voor kosten moet ik denken voor 2 wielen?
chroom:
tevens moeten er dingen verchroomd worden, dus hiervoor dezelfde vraag als hierboven een goede en niet te dure verchromer in de buurt van amsterdam gezocht.
dingen die ik nodig heb:
- kettingset
- koplamporen in redelijk tot goede staat
- tank sier strips
- achterveren orgineel in goede staat
dat was em voor zover, alvast bedankt voor de mogelijke reacties.
groet, folkert
even een paar vragen met bertekking tot de restauratie van m'n cb500/4:
spuiten:
graag zou ik de orginele kleuren weer terug krijgen op m'n tank, weet er iemand een spuiterij die ervaring heeft met de 3 laags spuittechniek die honda gebruikte? ofwel de candy colors door honda genaamd?
het is namelijk een moeilijk klusje die alleen door een ervaren spuiter gedaan kan worden.
de rest moet zwart gepoedercoat worden, iemand die een goed adres kent in de buurt van amsterdam of iemand kent die het voor een mooie prijs wil doen?
wielen:
ik wil m'n wielen laten verspaken (+ velgen) en zoek een goed bedrijf hiervoor in de buurt van amsterdam.
ik ken "haan wheels" in schijndel, maar da's een eindje uit de buurt.
weet iemand iets goeds? aan wat voor kosten moet ik denken voor 2 wielen?
chroom:
tevens moeten er dingen verchroomd worden, dus hiervoor dezelfde vraag als hierboven een goede en niet te dure verchromer in de buurt van amsterdam gezocht.
dingen die ik nodig heb:
- kettingset
- koplamporen in redelijk tot goede staat
- tank sier strips
- achterveren orgineel in goede staat
dat was em voor zover, alvast bedankt voor de mogelijke reacties.
groet, folkert
Bijlage: 54-2.jpg
)
De rest ziet er nog wel aardig uit...maarja, als je aan restauratie gaat beginnen moet je wel alles in één kee goed doen of nie?