Honda CB1000R meetingpoint deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.


Vette foto's man Rummer :Y :Y
Hoop voor je dat alles weer goedkomt



~[/message]:~[/b]
Binnen 1 week heb je hem binnen!

Ik had ook nooit via ebay beteld, maar dat was niet moeilijk... Ik heb wel via PayPal betaald.~[/quote]


Yep, ik had em zaterdag al binnen...echt vet snel vind ik
Maarre hoe monteer je dat ding in godsnaam ? -O-
 
Vandaag getekend voor deze motor. Vanaf volgende week vrijdag is die in de omgeving van Doetinchem te spotten (al ben ik wel een mooi weer rijder)
Betreft een 2010 met abs en een paar leuke extra's
[afbeelding]
[afbeelding]

Als ik hem heb zal ik wel beter foto's maken. Deze zijn even snel gemaakt net voor de proefrit.


Gefeliciteerd man *O* *O*
Mooie fiets, ik kan de rode kleur steeds meer waarderen :)
 
Vraag onder de kenners hier:

Ik heb standaard uitlaat meegekregen en ik vroeg me af of die rechtstreeks op katalysator
wordt aangesloten??
Of moet er met linkpijpje tussen standaard uitlaat en katalysator?

Wie o wie weet het?
 
Vraag onder de kenners hier:

Ik heb standaard uitlaat meegekregen en ik vroeg me af of die rechtstreeks op katalysator
wordt aangesloten??
Of moet er met linkpijpje tussen standaard uitlaat en katalysator?

Wie o wie weet het?

Honda pasvorm :Y
Geen link pijpje nodig

Heb je ook de rubbers voor de ophangpunten?
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou zo hoor is het compleet :Y
*D

Zeg Rummer, je gebruikt toch gewone MPP??
Zoja, hoe lang doe je ermee?

Op vorige motor, CB600F Hornet, ging deze met achterband ongeveer 7k mee. Voorband zal vast wel langer overdoen, vlgs mij ongeveer 10k? Ik weet het niet meer...
 
Heeft iemand andere goede/slechte ervaringen bandenmerk zoals Dunlop, Bridgestone
en Michelin met CB1000R?? Hoe lang doen jullie met de banden?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Heeft iemand andere goede/slechte ervaringen bandenmerk zoals Dunlop, Bridgestone
en Michelin met CB1000R?? Hoe lang doen jullie met de banden?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Uiteindelijk is toch je eigen voorkeur, maar dat terzijde... ;)
 
Zelf zweer ik bij Michelin, maar inderdaad, das persoonlijk. Slijtage is onder andere afhankelijk van je rijstijl natuurlijk. De standaard bridgestone deed ongeveer 7000 (was blij dat ie bijna op was), de mpp2ct zou 6500 hebben gehaald maar die is iets eerder vertrokken omdat ie toch voor de beurt moest en ik niet nog eens met een leenfiets (deauville) opgescheept wou worden.
 
Laatst bewerkt:
*D

Zeg Rummer, je gebruikt toch gewone MPP??
Zoja, hoe lang doe je ermee?

Op vorige motor, CB600F Hornet, ging deze met achterband ongeveer 7k mee. Voorband zal vast wel langer overdoen, vlgs mij ongeveer 10k? Ik weet het niet meer...
Yep. Tot vorig jaar reed ik echt nauwelijks snelweg kilometers (motoren gingen in de aanhanger) en dan gaat de set bij mij ongeveer 9.000/9.500 mee rondom afgesleten, achterbant echt af en voorband iets te vroeg.
 
Laatst bewerkt:
Yep, ik had em zaterdag al binnen...echt vet snel vind ik
Maarre hoe monteer je dat ding in godsnaam ? -O-

Dat is inderdaad heel erg Overtoom!!

Ik heb motor net binnen en heb gekeken zonder hugger erbij te pakken.....
Wat ik daar merk is dat je daar bij schokdemper 2 bouten aan weerszijden elk 1 bout hebt.
Volgens mij moet je die losschroeven en hugger daarmee vastschroeven, toch??


Misschien weet Ruudvh er meer van....
 
Dat is inderdaad heel erg Overtoom!!

Ik heb motor net binnen en heb gekeken zonder hugger erbij te pakken.....
Wat ik daar merk is dat je daar bij schokdemper 2 bouten aan weerszijden elk 1 bout hebt.
Volgens mij moet je die losschroeven en hugger daarmee vastschroeven, toch??


Misschien weet Ruudvh er meer van....

Hugger erbij pakken en goed kijken,wijst zich vanzelf dan.

Maar is correct,die twee schroefjes losdraaien.
 
Hugger erbij pakken en goed kijken,wijst zich vanzelf dan.

Maar is correct,die twee schroefjes losdraaien.


Ja, dat zat ik ook al te kijken maar hij past er niet tussen, maar goed ik ben altijd te snel met alles...dus ga ik t weekend ff goed ervoor zitten :)
 
als ik nu moet intoetsen wat ik denk dan komt er te staan .....blablablsal bbuuuuu gdgdghhdghghjjsdkjrsagkjjhaf sdkjhg vksgdksafdhnvkjash rgkvjhabjgkhksajdfjdfjdfhg kjav\


En zo doe ik dus ook mn dagelijkse dingen ......godsamme, voor mij is geen hoop meer
 
Ik rijd al een aantal jaren op MPR2ct's die zijn prima voor mijn rijstijl, gaan langer mee en staan bekend voor goede rijeigenschappen onder natte weersomstandigheden.
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad heel erg Overtoom!!

Ik heb motor net binnen en heb gekeken zonder hugger erbij te pakken.....
Wat ik daar merk is dat je daar bij schokdemper 2 bouten aan weerszijden elk 1 bout hebt.
Volgens mij moet je die losschroeven en hugger daarmee vastschroeven, toch??


Misschien weet Ruudvh er meer van....

Klopt. Op de achterbrug bij de schokdemper zitten de 2 boutjes waar hij mee vastgezet moet worden.
 
Heeft iemand andere goede/slechte ervaringen bandenmerk zoals Dunlop, Bridgestone
en Michelin met CB1000R?? Hoe lang doen jullie met de banden?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Heb er nu mpp 2ct opliggen. Achter ongeveer 8000 km. Daarvoor had ik de Bridgestone bt023. Daarmee heb ongeveer 10000 gereden. Daarvoor de originele bt015, ongeveer 5000 km. De Michelin stuurt het fijnste en vind ik redelijk lang mee gaan en dat voor een bescheiden prijs van €250 per set. De gewone mpp is nog goedkoper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan