Honda CB1000R meetingpoint deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ja dan krijg je de discussie vering/demping afstellen dan wel vervangen door wat beters :+

en ja, dat is ook al gebeurd

Mee eens, over vering/demping kunnen we denk ik nog wel langer discussiëren.
Ik heb de mijne nieuw gekocht, en heb nu 20000km later nog de standaard vering/demping.
Ben niet ontevreden, en waarschijnlijk dient het z'n tijd wel uit.
 
Laatst bewerkt:
DE BT15 is een k..tband,had me bijna mijn fiets gekost doordat deze voren een stapje opzij deed,nog net kunnen corrigeren door mijn cross ervaring.

Daarentegen is de BT16 pro weer een super band maar ben toch voor de S20 gegaan.
Oepssss..... -O-

Ik zie in het voorjaar wel... :X

Of kan ik voorband beter laten vervangen??
 
Vanmiddag mijn hugger opgehaald en terplekke gemonteerd. Staat mooi zo. Althans dat vind ik zelf
full



En van de week vro3/bochten geboekt :]
 
Laatst bewerkt:
Met de bt015 een circuit weekend doorgemaakt. Het was niet dat hij zomaar op zij stapte of zo. Voor mijn gevoel i hij minder stabiel.toen de achterband op was heb ik de voorband aan een vriend gedoneerd die wou hem wel oprijden met woon werk kms. het zal best een goede band zijn maar voor mij was hij t niet
Heb nu zelf net de mpp3 2ct er op sinds een paar km, mij geven ze nu al een goed gevoel. Maar nog ff kalm aan tot ik rustig de randjes heb gehad.
 
:N Is een OSCO, is beter dan een scott oiler. Moet je zelf, vlak voor einde rit, even aan het werk zetten.

Precies een osco. Lekt niet, althans zolang je tijdens het rijden laat smeren en niet bij stilstand. Daarbij was hij met een kwartiertje gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Mooi huggertje Ular, heel subtiel ook :9~

Vandaag was het zulk mooi weer, ik kreeg helemaal zin om te rijden.
Hopelijk gaat dat ook snel gebeuren. :)
 
Mooi huggertje Ular, heel subtiel ook :9~

Vandaag was het zulk mooi weer, ik kreeg helemaal zin om te rijden.
Hopelijk gaat dat ook snel gebeuren. :)

Ik heb hem vandaag fijn weer even aangeslingerd, was toch nog frisjes soms als de zon even weg was… Ach ja staat weer 100km extra op de teller. Heerlijk gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Bij motoport, is van puig.
Deze is mat zwart was140 euros
Carbon was er ook maar die was 160 euros.
Schijnt ook nog een glimmende zwarte te zijn
Pasvorm is uitstekend!
 
Laatst bewerkt:
Dag Allemaal,

Ik ben Tjomme. Rij ook cb1000r sinds vorig jaar zomer. Zeer tevreden. Wil echter nog wel het een en ander aanpassen, ook al ziet hij er al netjes uit al zeg ik het zelf. Iemand ervaring met verhogingsblokjes voor de achterveer? En enig idee waar deze te verkrijgen zijn? Of moet ik dit zelf laten maken? Graag hoor ik van jullie!
 
Welkom!

de achterhoek wordt ineens vertegenwoordigd!
Als je nog wat wil aanpassen, claxon verplaatsen kost je alleen tijd.
Waarom wil je de achterkant opkrikken? Looks of scherper sturen. Het zou kunnen dat Hyperpro wel een setje heeft.
 
Dag Allemaal,

Ik ben Tjomme. Rij ook cb1000r sinds vorig jaar zomer. Zeer tevreden. Wil echter nog wel het een en ander aanpassen, ook al ziet hij er al netjes uit al zeg ik het zelf. Iemand ervaring met verhogingsblokjes voor de achterveer? En enig idee waar deze te verkrijgen zijn? Of moet ik dit zelf laten maken? Graag hoor ik van jullie!

Welkom.

Waarom zou je hem verhogen met blokjes?
De cb1000r staat al behoorlijk ver op zijn neus. Door nog verder te verhogen aan de achterzijde zal ie wel heel zenuwachtig van worden.
Kun je niet wat doen met de veervoorspanning van de achterveer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan