Honda CB1000R meetingpoint deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn wel CB1000R zonder ABS te krijgen! Geen probleem, wel effe zoeken dan!

ah oke bedankt voor de info dat ze ook zonder te krijgen zijn, ik zoek er zelf geen.
als het goed is had ik in mijn post met de vraag ook verteld waar ik het voor zoek :P
ik schrijf een verhaal/boek en iemand in dat boek doet aan stuntriding/freestyle riding en die heeft een honda cb1000r en nu wilde ik weten voor het realisme van het verhaal of stoppies mogelijk waren :D
 
ah oke bedankt voor de info dat ze ook zonder te krijgen zijn, ik zoek er zelf geen.
als het goed is had ik in mijn post met de vraag ook verteld waar ik het voor zoek :P
ik schrijf een verhaal/boek en iemand in dat boek doet aan stuntriding/freestyle riding en die heeft een honda cb1000r en nu wilde ik weten voor het realisme van het verhaal of stoppies mogelijk waren :D
Ah zo, in ieder geval succes met schrijven! ;)
 
ah oke bedankt voor de info dat ze ook zonder te krijgen zijn, ik zoek er zelf geen.
als het goed is had ik in mijn post met de vraag ook verteld waar ik het voor zoek :P
ik schrijf een verhaal/boek en iemand in dat boek doet aan stuntriding/freestyle riding en die heeft een honda cb1000r en nu wilde ik weten voor het realisme van het verhaal of stoppies mogelijk waren :D

Ik heb er een van 2010 zonder abs.....en ik zie er ook uit als een kruising tussen denzel washinton (wel blank) en george Clooney dus misschien kan ik wel op de kaft komen te staan :Y :Y :Y
 
Ik heb er een van 2010 zonder abs.....en ik zie er ook uit als een kruising tussen denzel washinton (wel blank) en george Clooney dus misschien kan ik wel op de kaft komen te staan :Y :Y :Y

als je een meid bent van rond de 20, met rood haar bruine ogen en sproeten. mag je meteen op de cover :P (dat is namelijk hoe het personage in mijn boek die met zo'n motor aan stunt rijden doet eruit ziet) maar ik gok dat je er niet uitziet als beschreven haha :P
 
Laatst bewerkt:
Dag Allen, even een ervaringsvraagje: Ik heb mijn achterband bijna op, dus tijd voor een nieuwe.. Ik rij in mn vrije tijd vrij sportief maar gebruik de motor ook voor woonwerkverkeer (snelwegen). Graag zou ik een band nemen die lang mee gaat en voor beide type rijden geschikt is. Wie kan mij vertellen wat het beste is en wat ook nog een beetje betaalbaar is?
 
Dag Allen, even een ervaringsvraagje: Ik heb mijn achterband bijna op, dus tijd voor een nieuwe.. Ik rij in mn vrije tijd vrij sportief maar gebruik de motor ook voor woonwerkverkeer (snelwegen). Graag zou ik een band nemen die lang mee gaat en voor beide type rijden geschikt is. Wie kan mij vertellen wat het beste is en wat ook nog een beetje betaalbaar is?

Hier kun je alles vinden over motorbanden:

Alles over Motorbanden vraag je hier 4

Als je een moderne sport-tourband koopt, heb je het ideale compromis.
Een michelin voorband kun je niet zomaar combineren met een achterband van een ander merk.
 
Ik was al een tijdje op zoek naar de kleurcode van de heelplates en het frame deel.
Motorbike paint, niet gelukt.

Nu heb ik bij een automaterialen zaak, de juiste gevonden.
Je ziet geen verschil. Bij het framedeel een klein beetje uitwaaieren.....

Voor de geinteresseerde Motip Autolack Acryl 51077
 
Laatst bewerkt:
Was dat ff balen, wilde vandaag met het mooie weer even gaan rijden. Kom ik er achter dat er een voorpoot keerring lek is.

Maar wat nu, keerring vervangen en door, of voorpoten gelijk aanpakken met een veersetje ofzo?
Wie kan mij adviseren.
 
Op welke punten "bokken" jullie de CB1000r, zodat je aan de vork kan werken?
Kan het ook zonder dat de uitlaat bochten eraf moeten?
 
Op welke punten "bokken" jullie de CB1000r, zodat je aan de vork kan werken?
Kan het ook zonder dat de uitlaat bochten eraf moeten?
Balhoofd bok, of op de achterbok en een krik onder de bochtenset.
 
Even een andere vraag, heb mijn koplamp proberen af te stellen omdat hij vrij kort voor de motor al de grond raakt, heb dit gedaan door de schroef aan de rechter achterkant van de koplamp op te draaien, zie alleen geen verschil, iemand een idee wat ik fout doe? Kon de boekjes zo niet vinden... of is dit anders met een xenon set?
 
Laatst bewerkt:
MPP3? Die gaat langer mee dan huidige MPP 2ct, zeggen ze tenminste op bandentopic....
Maar je kan idd even een vraag stellen.

MPP3 schijnt inderdaad langer mee te gaan dan de MPP 2CT. Maar eerst zien en dan geloven.
Waarom niet een Pilot Road 4? Die kan ook prima i.c.m. een MPP 2CT voorband maar gaat nog langer mee.
 
MPP3 schijnt inderdaad langer mee te gaan dan de MPP 2CT. Maar eerst zien en dan geloven.
Waarom niet een Pilot Road 4? Die kan ook prima i.c.m. een MPP 2CT voorband maar gaat nog langer mee.
Die combi zou ook goed kunnen..... Maar is die MPR4 wat stijver van karkas dan MPP 2ct??
Want slappe karkas gaat niet samen met stijvere karkas, toch?
Misschien valt het mee, omdat je toch met Michelins rijdt.

Vooralsnog: Gewoon effe een vraag stellen in bandentopic...
 
Voor een goed advies even langs de motorzaak, als je aangeeft wat je rijstijl is en "wensen" zijn kunnen ze een advies geven.

Heb ik zo ook altijd nog gedaan, had eerst op mijn CBR600F, Bridgstones BT21's en BT23's toen ik woon/school verkeer reed. daarna overgestapt op conti sport attack's allen goede banden voor het doel wat ze hadden.



Daar ben ik me van bewust.. Zat zelf te denken aan een pilot power 2ct.. Heb voor ook michelin...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan