Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie avond iedereen ,
of beter , late avond ;)
heb even een vraag , klopt het dat het stuur van model 2011 iets dikker is ?
en ook een andere led lamp in het licht vooraan heeft ?
zoja heeft er iemand daar duidelijke foto's van

Mvg Panky en tot later ;)
 
Goeie avond iedereen ,
of beter , late avond ;)
heb even een vraag , klopt het dat het stuur van model 2011 iets dikker is ?
en ook een andere led lamp in het licht vooraan heeft ?
zoja heeft er iemand daar duidelijke foto's van

Mvg Panky en tot later ;)

Klopt, de 2008-2010 heeft een dunner stuur dan de 2011-nu. (Fatbar)
Ook is het lampje wat anders. Het lijkt net alsof er eerst een lens in zat en nu een ring van ledjes.
 
Ok thnx laat maar weten als je nog wat van me krijgt.

En benieuwd!

Heb je gemaild.

Gister nog een lekker ritje door Limbo en Braboland gemaakt en bij Airport Eindhoven was de Hercules aan het oefenen met het maken van doorstarts.

008%20hercules.JPG
 
Tijdje weg geweest hier, wel weer leuk om mee te lezen.
Inmiddels een nieuwe CB gekocht.

Ik heb nog wat mods over die ik op de nieuwe fiets niet gebruikt heb omdat ik hem iets anders opgebouwd heb.

S2 Concepts hugger (Night pearl black)
Shinyo led rem/achterlicht (zonder knippers) heeft me al een keer 90 euro boete gekost namelijk.
Rizers, 2 cm omhoog en 2 cm naar je toe. op de nieuwe is mijn zithouding al goed zonder de rijers, geen idee hoe dat komt, zal wel door de Fatbar komen.
2 rizoma bar-end spiegels (aluminium kleur)

En misschien doe ik mijn powercommander ook nog weg, heb de lambda er nu inzitten, en op het eerste gevoel loopt hij goed (maar ben nog aan het inrijden) heb hem een week geleden pas opgehaald en nog niet veel kunnen rijden.
 
De motor is beetje klein voor mij he.. Ben 2.03m, cbr zit ik ruimer op. Zadel is langer en kniehoek minder extreem. Tank is breder.


Maarja nu maar de stepjes wat verlagen kijken of dat helpt.

Qua sturen is de cb lekkerder vind ik maar met name op de n wegen. Hogere snelheid weer de cbr.

Daarnaast heb ik nog een naked, dus vandaar.
Idd hoe raar het ook lijkt, maar op een SS zoals vanaf de '08 Blade is de zit ruimer als op de CB.
 
Tijdje weg geweest hier, wel weer leuk om mee te lezen.
Inmiddels een nieuwe CB gekocht.

Ik heb nog wat mods over die ik op de nieuwe fiets niet gebruikt heb omdat ik hem iets anders opgebouwd heb.

S2 Concepts hugger (Night pearl black)
Shinyo led rem/achterlicht (zonder knippers) heeft me al een keer 90 euro boete gekost namelijk.
Rizers, 2 cm omhoog en 2 cm naar je toe. op de nieuwe is mijn zithouding al goed zonder de rijers, geen idee hoe dat komt, zal wel door de Fatbar komen.
2 rizoma bar-end spiegels (aluminium kleur)

En misschien doe ik mijn powercommander ook nog weg, heb de lambda er nu inzitten, en op het eerste gevoel loopt hij goed (maar ben nog aan het inrijden) heb hem een week geleden pas opgehaald en nog niet veel kunnen rijden.

Hoi Arie, zag je spullen al op MP staan. Laat maar komen die foto vd "nieuwe" dan zet ik je in de OP.
 
Laatst bewerkt:
Ohja ik had geschreven 46 achter maar die bestaat niet. 45 wel maar daar merk je weinig van. Dus 15 ipv 16 voor.. Alleen vergeten achter naar voor te veranderen :P
 
Hoi Arie, zag je spullen al op MP staan. Laat maar komen die foto vd "nieuwe" dan zet ik je in de OP.

Ik heb nog geen goede foto's gemaakt, en weet ook niet echt goed hoe dat moet hier, maar zo gauw als het een mooie dag is zal ik ff een foto maken om toe te voegen.
Ik heb dezelfde als jij. :-)
 
trouwens vandaag alvast voor mijn verjaardag van a.s. dinsdag een modje voor de cb als cadeau gehad *O* de oude dikke zumo 550 wordt vervangen door een zumo 390LM en heb er ook de bandenspanningsmeters bij gehad.
Lekker lui maar wel makkelijk :+

full
 
Laatst bewerkt:
Shinyo led rem/achterlicht (zonder knippers) heeft me al een keer 90 euro boete gekost namelijk.
.
Echt zonder verdere aanleiding een boete ervoor? Was dat gewoon overdag?
Ik heb hem er net op laten plaatsen namelijk })

Eventueel heb ik wel interesse in de rizers, wat wil je daar voor hebben?
 
Ik heb nog geen goede foto's gemaakt, en weet ook niet echt goed hoe dat moet hier, maar zo gauw als het een mooie dag is zal ik ff een foto maken om toe te voegen.
Ik heb dezelfde als jij. :-)

Goeie smaak ! Ik zal je naam vast in het de OP zetten.
Ik zou de pc nog ff bewaren .... wilde aanvankelijk ook standaard rijden maar besloot toch al snel om die anti tankbommenwerper onder de motor uit te halen en dan ontkom je bijna niet aan een pc of rb.
 
Echt zonder verdere aanleiding een boete ervoor? Was dat gewoon overdag?
Ik heb hem er net op laten plaatsen namelijk })

Eventueel heb ik wel interesse in de rizers, wat wil je daar voor hebben?

Ik had de knippers in het achterlicht en verders geen knippers achter. dat ik geen knippers achter had die 18 cm uit elkaar zaten koste me 90 euro.
2 motor rijders van de politie nog wel. had ik echt niet verwacht, vandaar dat ik voor mijn nieuwe fiets dit remlicht had gekocht. maar ik vind het vernieuwde originele led remlicht van de CB wel netjes en vandaar de keus om deze weer te verkopen.
 
Goeie smaak ! Ik zal je naam vast in het de OP zetten.
Ik zou de pc nog ff bewaren .... wilde aanvankelijk ook standaard rijden maar besloot toch al snel om die anti tankbommenwerper onder de motor uit te halen en dan ontkom je bijna niet aan een pc of rb.

Inderdaad, maar de anti tank bommenwerper heeft bij mij de showroom al niet verlaten haha.
Ik heb de dealer mijn leovince decat en bos gts gelijk overlaten zetten.

Heb net ff een foto in de stalling (huiskamer) gemaakt, maar hoe plaats ik dat nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan