Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm...die vering heb ik echt geen verstand van, zoals ik hem heb gekocht rijdt ie perfect denk ik ...ik zou ook niet weten waar ik op moet letten of de vering goed is.
Waarschijnlijk als de vering niet goed zou staan dat het me wel zou opvallen
 
Hmm...die vering heb ik echt geen verstand van, zoals ik hem heb gekocht rijdt ie perfect denk ik ...ik zou ook niet weten waar ik op moet letten of de vering goed is.
Waarschijnlijk als de vering niet goed zou staan dat het me wel zou opvallen

Dat dacht ik ook maar bij stevig remmen duikt hij toch ineens naar zijn eindpunt en is dus véél te slap maar het verbeterde rij en stuurgedrag merk je pas na de nieuwe veren.
 
Dat dacht ik ook maar bij stevig remmen duikt hij toch ineens naar zijn eindpunt en is dus véél te slap maar het verbeterde rij en stuurgedrag merk je pas na de nieuwe veren.

:^ Ik vond hem eerst ook wel comfortabel rijden, maar merkte dat hij met remmen verder in veerde dan mijn vorige motor en met een passagier erbij veerde de achterkant ook te ver in.
Nu remt hij echt veel lekkerder, drempels ook wat beter en de passagier probeer ik binnenkort :)
 
Vorige week Eifel, heerlijk! Vond het wel apart dat de Duitsers ons fietsje beter op waarde schatten dan in NL, hier zie ik de CBKR bijna nooit op de weg, daar Is het een regelmatig terugkerende verschijning..... :]
 
Wat een heerlijk fietsje is die CB1000R. Nadat ik mn rijbewijs heb gehaald nu een aantal keer op de CB1000R van een goede vriend gereden. Rijdt super!

* even een duit in het zakje *
 
Vorige week Eifel, heerlijk! Vond het wel apart dat de Duitsers ons fietsje beter op waarde schatten dan in NL, hier zie ik de CBKR bijna nooit op de weg, daar Is het een regelmatig terugkerende verschijning..... :]
Hallo Louis,

Reed je met standaard uitlaat? Of sportuitlaat met dB-killer?
 
Wat een heerlijk fietsje is die CB1000R. Nadat ik mn rijbewijs heb gehaald nu een aantal keer op de CB1000R van een goede vriend gereden. Rijdt super!

* even een duit in het zakje *
Welkom op onze CBKR-Plaza!

CB1000R is inderdaad geweldig fiets! :Y
 
Wat een heerlijk fietsje is die CB1000R. Nadat ik mn rijbewijs heb gehaald nu een aantal keer op de CB1000R van een goede vriend gereden. Rijdt super!

* even een duit in het zakje *

Ach waar leg je de grens want ik vind ze momenteel betaalbaar worden voor de kleinere knip.
Goed rond kijken dan kom je er wel het aanbod is er.
 
Zaterdag nog een lekkere dag kunnen rijden, ruim 600 fun kilometers gemaakt :]

Was een goed afscheidsweekend van de CB. Nu nog een koper vinden, ander ruil ik 'm over een paar weken in.
 
Vind het ook zonde, maar ga voor een fiets met iets meer duo comfort.

Ja wat dat betreft was mijn vorige Triumph Tiger 1050 een goeie voor dat samen rijden eigenlijk een beetje jammer dat die weg is maar voor alleen geef mij dan de CB maar 😎
 
Jammer, Rummer... Maar meer duo comfort is wel een goede.

In je advertentie heb je het over een solo seat, maar op je foto's Is het originele duo zadel te zien?
 
Jammer, Rummer... Maar meer duo comfort is wel een goede.

In je advertentie heb je het over een solo seat, maar op je foto's Is het originele duo zadel te zien?
Ik heb altijd met veel plezier op de CB gereden, maar het is nu tijd voor wat anders.

Soloseat zit er bij. Als je goed kijkt is ie op de eerste foto gemonteerd, maar extra foto is zojuist toegevoegd ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had gereshimde hyperpro's erop zitten toen der tijd, maakte het de best sturende fiets die ik gereden heb. Misschien volgend jaar weer een naked erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan