Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha...nee ik zit niet echt bij je in de buurt...(assen)

ik ga hem gewoon bestellen...het is ook enkel voor af en toe wat ketting smeren enzo...
hij hoeft er niet een hele winter op te staan...

dank je voor het advies.... ;)
 
dank jewel voor de info....

ik ga hem gewoon bestellen.... ;)

das dus 2 reacties.... :+ .....dacht dat die vorige niet doorgekomen was...
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Guys,

Tijdje geleden dat ik op het forum was.
En helaas ben ook ik wegens privé omstandigheden genoodzaakt mijn cb te koop te gaan zetten.

Hij staat vooralsnog nog niet te koop maar voordat ik hem online zet wilde ik eerst kijken of iemand hier eventueel interesse had in een vfr velg.
Ik heb er nog geen nieuwe band om kunnen leggen omdat mijn project toen stil kwam te staan.
Maar zoals eerder besproken in de posting van Ruud past ie zo op de cb
ruudvh in "Honda CB1000R meetingpoint deel 6"
Ik heb er destijds zelf 125 voor betaald maar hij mag voor wat minder weg.

Als niemand interesse heeft zet ik hem gewoon online maar dacht geef jullie een eerste kans.
Stuur me maar even een pb als iemand interesse heeft.

En als er iemand interesse heeft in de hele cb1000 dan mag je natuurlijk ook altijd een pb sturen ;) .

Hier nog een voorbeeldfoto uit de posting van Ruud
full



Verder heb ik ook nog de bikePenR
Nederlands

En bandenspanningsmeters die als uitbreiding op de Garminnavigaties horen (deze zitten nog nieuwe in de doos) te koop.
 
Laatst bewerkt:
ik had ff een vraagje...

ik ben op zoek naar een paddockstand voor de cb....
nu komen die in allerlij smaken maar ze hebben allemaal vrij korte pennen (het is voor achter)
gemiddeld weg 7.5 cm lang...
is dat genoeg? staat zoiets stabiel?
ik ben bang dat je hem er zo afschuift aangezien het zulke korte pennen zijn en ijzer op ijzer is?
iemand van jullie die er ervaring mee heeft en zelf zo n ding gebruikt (of iets anders) en zo ja welke dan?

op cb1000r.com zijn ze nogal lyrisch over die abba stand....

overigens op datzelfde forum kwam ik ook veel mensen tegen met warme start klachten....
als in warm niet willen starten (aanslaan).....
laatste keer dat ik keek was het toch echt een honda... :+ ....ik bedoel is dat echt zo n probleem bij deze fietsen?
iemand hier die dat heeft meegemaakt???

tot dusver...

hessel

Aan mijn paddock stand heb je niks :? :+
 
Goedemorgen Guys,

Tijdje geleden dat ik op het forum was.
En helaas ben ook ik wegens privé omstandigheden genoodzaakt mijn cb te koop te gaan zetten.

Hij staat vooralsnog nog niet te koop maar voordat ik hem online zet wilde ik eerst kijken of iemand hier eventueel interesse had in een vfr velg.
Ik heb er nog geen nieuwe band om kunnen leggen omdat mijn project toen stil kwam te staan.
Maar zoals eerder besproken in de posting van Ruud past ie zo op de cb
ruudvh in "Honda CB1000R meetingpoint deel 6"
Ik heb er destijds zelf 125 voor betaald maar hij mag voor wat minder weg.

Als niemand interesse heeft zet ik hem gewoon online maar dacht geef jullie een eerste kans.
Stuur me maar even een pb als iemand interesse heeft.

En als er iemand interesse heeft in de hele cb1000 dan mag je natuurlijk ook altijd een pb sturen ;) .

Hier nog een voorbeeldfoto uit de posting van Ruud
[afbeelding]


Verder heb ik ook nog de bikePenR
Nederlands

En bandenspanningsmeters die als uitbreiding op de Garminnavigaties horen (deze zitten nog nieuwe in de doos) te koop.

:W

Zonde dat ie weg moet -O-

Ik neem je wiel wel over, no problem.
Pb me maar ff met je prijs, komen we wel uit :Y
 
Goedemorgen Guys,

Tijdje geleden dat ik op het forum was.
En helaas ben ook ik wegens privé omstandigheden genoodzaakt mijn cb te koop te gaan zetten.

Hij staat vooralsnog nog niet te koop maar voordat ik hem online zet wilde ik eerst kijken of iemand hier eventueel interesse had in een vfr velg.
Ik heb er nog geen nieuwe band om kunnen leggen omdat mijn project toen stil kwam te staan.
Maar zoals eerder besproken in de posting van Ruud past ie zo op de cb
ruudvh in "Honda CB1000R meetingpoint deel 6"
Ik heb er destijds zelf 125 voor betaald maar hij mag voor wat minder weg.

Als niemand interesse heeft zet ik hem gewoon online maar dacht geef jullie een eerste kans.
Stuur me maar even een pb als iemand interesse heeft.

En als er iemand interesse heeft in de hele cb1000 dan mag je natuurlijk ook altijd een pb sturen ;) .

Hier nog een voorbeeldfoto uit de posting van Ruud
[afbeelding]


Verder heb ik ook nog de bikePenR
Nederlands

En bandenspanningsmeters die als uitbreiding op de Garminnavigaties horen (deze zitten nog nieuwe in de doos) te koop.

Doe je misschien de bellypan weg? Zoja geef maar aan wat je ervoor vraagt (mailtje)
 
Blijf het mooi vinden dat VFR wiel op de CB.
Moet dan wel het VFR wiel zijn van deze jaargang (zoals op de foto). Niet alle jaargangen zijn nl. hetzelfde.

Ik heb hem zelf niet meer nodig. Heb nu deze wielen:
full
 
Jammer Ukki !! Je hebt nog wel zadel helemaal op maat laten maken !!

Yep ach soms zijn dingen zoals ze zijn.
Doet wel ff pijn om hem eruit te doen (daarom staat ie nog niet echt te koop), blijft wel een fijne fiets voor mij maar misschien dat er na een tijd weer een komt maar voorlopig even niet.
 
waar bevestig je hem dan aan??? kan dat ook bij een abs model???
Als je op de motor zit, achter het roostertje rechts voor de tank. Kan ook bij een abs model. Max een uurtje werk, met bestaande beugeltje/boutje/moertje. Als ik het me goed herinner zit er aan het frame een beugeltje, maar het is inmiddels al zo'n vijf jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan