Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal denk ik lastig worden. Om goed achter je armen te kunnen kijken zullen je spiegels buiten je armen en dus buiten je stuur moeten steken.

ik ben bang dat je gelijk hebt....logisch geredeneerd ook..
mischien moet ik toch maar weer aan de barend spiegels dan...
 
ik ben bang dat je gelijk hebt....logisch geredeneerd ook..
mischien moet ik toch maar weer aan de barend spiegels dan...
:Y
Bar ends naar onder hangen is ook een oplossing, ik dacht dat Rummer dat ook had op zijn cb1000r.

Rummer :?

Ik had een crg spiegel, beviel super goed, hopelijk kan je het zo goed zien.
fbfc23786c623f94d9dd8fc9ded3c200_zpsy1d0fqwf.jpg


Hier op mr. X.
07a22a9ee4c9cc8740b5d72e46510b0b_zpsjc2vulfv.jpg
 
Zaterdag naar de wksb geweest op de brommer.
5 km voor huis wil ik opschakelen en ..... niet dus. Schakelarmpje afgebroken. Stond dus in de 2de versnelling. Met de hand even in zijn 3 gezet en zo naar huis gereden.

Kost zo'n stukje aluminium dus 84 ex btw. Beetje korting gehad maar nog steeds belachelijk duur. Zal wel komen doordat het kogel gewrichtje er vast aan zit...

Gelukkig gebeurde het bijna thuis en niet op de heenweg of bij assen... Had ik 150km moeten lopen klooien om thuis te komen.

(had ik me wel laten ophalen denk ik)
 
Over die bar-end spiegels he.. ik vind die rondes niet mooi, maar die zoals nameless ze post wel. Had al langer zitten kijken. Deze zouden daarvoor toch wel werken?

Dat blauw is mogelijk ook wel cbkr blauw..
 
Over die bar-end spiegels he.. ik vind die rondes niet mooi, maar die zoals nameless ze post wel. Had al langer zitten kijken. Deze zouden daarvoor toch wel werken?

Dat blauw is mogelijk ook wel cbkr blauw..
Yep, deze werken goed en ook als hangoren.
 
Yep, deze werken goed en ook als hangoren.

Als hangoren is ook de enige manier hoe ik ze zou willen denk ik. Dan kan ik ze zien en achteruitkijken zonder met m'n ellebogen naar me toe te moeten trekken.

Ik vind het wel prettig om een spiegel te hebben. Maar vind ze aan de bovenkant in de weg zitten, aan de zijkant teveel rijbreedte kosten (zoals die ronde dingen), dus de onderkant lijkt mij ideaal.

Op zich kan ik ze voor die paar piek wel bestellen. Weet alleen niet hoe goed ze blijven zitten, 't is en blijft azieexpress
 
Hallo....hier iemand toevallig de originele bouten te koop die "over" blijven als je val-doppen monteerd?!
Ben er naar opzoek.
Hoor het eventueel wel....
Thanks.
 
Als hangoren is ook de enige manier hoe ik ze zou willen denk ik. Dan kan ik ze zien en achteruitkijken zonder met m'n ellebogen naar me toe te moeten trekken.

Ik vind het wel prettig om een spiegel te hebben. Maar vind ze aan de bovenkant in de weg zitten, aan de zijkant teveel rijbreedte kosten (zoals die ronde dingen), dus de onderkant lijkt mij ideaal.

Op zich kan ik ze voor die paar piek wel bestellen. Weet alleen niet hoe goed ze blijven zitten, 't is en blijft azieexpress


Ik heb vandaag de spiegels op mijn Z1000 ook opgehangen als hangoren (op het idee gebracht door de foto van Nameless van de Z1000). Heb ik altijd een mooi gezicht gevonden.
Ik heb er een stukje mee gereden en vervolgens de spiegels bij terugkomst weer meteen omhoog gezet. Er was nl. helemaal niets in de hangende spiegels te zien |(
Nu staan ze weer zo:
full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan