Is een hoop mogelijk inderdaad. Je kunt ook nog overwegen hem direct in de ECU te laten flashen. Dan kunnen ze ook net als bij een powercommander de brandstof aanpassen, ontsteking aanpassen, cut-off uitzetten, O2 uitzetten, uitlaatklep uitzetten, stationaire toerental verhogen of verlagen, toerenbegrenzer verleggen, dus eigenlijk wel heel uitgebreid. En dus niet via een omweg..Ik moet die van mij binnenkort maar eens laten afstellen, met de rapidbike, nieuwe uitlaat, k&n filter zou er toch enige winst moeten te behalen zijn. En met winst bedoel ik dat de vermogensdip er uit moet te halen zijn.
Daar kwam ik eigenlijk net een beetje te laat achter dat dat ook kon met de ecu die er al op zit, nu zit de rapidbike evo er al op. Ik heb in de uitlaat geen klep zien zitten, zit een sc project uitlaat bij mij op dus de zooi is er toch al af. Het enige wat de RBEvo dan weer extra heeft is dat je de mappings met een druk op de knop kunt wisselen en ik wil toch minstens twee mappings er in hebben. Dan zit er nog een mogelijkheid in om een controller op het stuur te plaatsen zodat er on the fly aangepast kan worden. Minder motorrem als je bergopwaarts gaat is bijvoorbeeld wel prettig.Is een hoop mogelijk inderdaad. Je kunt ook nog overwegen hem direct in de ECU te laten flashen. Dan kunnen ze ook net als bij een powercommander de brandstof aanpassen, ontsteking aanpassen, cut-off uitzetten, O2 uitzetten, uitlaatklep uitzetten, stationaire toerental verhogen of verlagen, toerenbegrenzer verleggen, dus eigenlijk wel heel uitgebreid. En dus niet via een omweg..
Dat is wel rap gegaan, maar heel veel plezier ermee! Hopelijk bevalt je BMW S1000RIk ben na kort bezit van de CB1000R overgestapt. Motor heb ik ingeruild.
De enige reden is dat ik tijdens het neuzen tegen mn droommotor aanliep.
Dus bezit nu de S1000R.
Veel veilige km jullie
Mensen, ik ben een tijdje weg geweest. Niet zo'n zin meer om al die forum te volgen e.d. Vorige week 100000km op de klok gezet. (ja, er komt een 1tje voor) Nog altijd veel plezier op de 1000. Maar nu ben ik op zoek naar een kopie van een werkplaatsboek voor de cb1000r. En om nou al die pagina's door te spitten, daar ben ik te lui voor.
Wie Kan mij helpen aan een werkplaats boek?
Hepco Becker heeft ook tanktassen en met tankring voor het laatste model cb1000rIn afwachting van de levering van mijn CB1000R limited edition , hij is al bij de dealer maar de uitlaat mist nog, ben ik aan het zoeken naar een tanktas en dacht deze bij SW Motech gevonden te hebben, echter leveren zij geen tankring voor de nieuwe CB. de GIVI oplossing met verplaatste tankring vind ik niet echt mooi en het formaat tanktas is ook niet heel groot.
iemand een tip waar ik naar zou kunnen gaan zoeken??
En nou flink kilometers maken!Woop woop!
De tanktassen van Hepco Becker (met ring) nog bekeken?de givi koffers inderdaad. alleen de tanktas is nog het probleem, ik kan wel een zadel-roltas meenemen op vakantie maar dan moet ik zonder het blitse kontje rijden