Hoi Antig01,
Wat maakt dat je voor een mooi weerrijder een versie zonder ABS adviseert?
Ik rijdt zelf de ABS-versie, kom niet op het circuit (en ben ook wel een beetje een mooi-weerrijder) Als ik me lekker aan het uitleven ben in de bergen heb ik namelijk niet het gevoel dat ik op het gebied van de remmen wat te kort kom. Je kunt met ABS lekker hard en diep de bocht in remmen. Het enige wat je dan mist ten opzichte van mijn vorige motor is de kwisepelende achterkant vanwege het blokkeren van het achterwiel. (Was altijd wel leuk , maar een rustige achterkant geeft wel zuiverdere rijlijnen en minder bandenslijtage...)
Ik kom van een TDM af dus bijna alles wat je daarna koopt remt beter, dus misschien vertroubeld dat een beetje mijn beeld.
Oke, bedankt allemaal voor de reacties, ga aan de slag!!Maar aangezien een CB1000r geen middenbok heeft lijkt een lange rustige weg me handig. Of je moet een testbank o.i.d. tot je beschikking hebben.
gefeliciteerd.
Welke kleur heb je besteld?
Ben benieuwd naar de foto`s,
Mooie fiets. Hoe rijdt hij?
Thx, hij rijd blijkbaar goed, gister gelasergund in een bocht waar je 50 mocht en ik 91 deed, wel ff meteen af moeten rekenen
dat is wel zonde van je centen, en gelijk afrekenen komt omdat je waarschijnlijk niet in Nederland woont...
Was “gelukkig” in Duitslanddus niet zo duur als in NL.
Dan hedde gij geluk gehad!
in Nederland kon je gelijk je motor verkopen omdat je de bekeuring niet kan betalen
Ik ben in Frankrijk ook een keer geflits met 29 kpu te hard, was bang dat ik na de vakantie mijn rekening mocht plunderen, viel gelukkig mee €45.- maar, en die heb ik met liefde overgemaakt...
PRACHTIGE BIKE!
PRACHTIGE BIKE!
Veel plezier ermee.
Geen extra administratieopslag gekregen bij de boete? Nabij Düren mocht ik afrekenen
€100,- boete, €25,- administratiekosten en maar liefst €1,86 voor gebruik credit card.
Reed net geen 30 te hard.