Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

vorige week 5 dagen gaan spelen in Duitsland, in gezelschap van enkele 1290SD, S1000R, en andere 150pk+ motoren.
toch pittig, vering kwam toch wat te kort als de baan wat minder goed lag.
Knieën zijn naar de vaantjes, verdekke toch.

550-OAR:%20cache[DIR]albums[DIR]bikes[DIR]On_the_road[DIR]2023_05_Eifelweekend[DIR]IMG_7238.jpg


550-OAR:%20cache[DIR]albums[DIR]bikes[DIR]On_the_road[DIR]2023_05_Eifelweekend[DIR]Scherm__afbeelding_2023_05_21_om_22.03.17.png


550-OAR:%20cache[DIR]albums[DIR]bikes[DIR]On_the_road[DIR]2023_05_Eifelweekend[DIR]Scherm__afbeelding_2023_05_21_om_22.05.05.png
 
Ik heb hier nog een hyperpro RSC stuurdemper incl bracket liggen.
Achtergrond: Destijds nieuwe Hyperpro stuurdemper kit gekocht voor mijn CBR600RR circuitmotor. Na een crash ben ik gestopt met het race gebeuren en heb ik een bracket gekocht specifiek voor de CB1000R. De demper zelf heb ik zwart gespoten wegens steenslag van de grindbak, maar deze is nog goed. De zwarte bracket is niet van hyperpro (wel specifiek voor de sc60 en mooie kwaliteit). De reden dat het te koop is komt doordat ik te veel accessoires heb zoals een windscherm en navigatie.
 
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • NUT1.jpg
    NUT1.jpg
    117,5 KB · Weergaven: 24
  • nut2.jpg
    nut2.jpg
    102,6 KB · Weergaven: 22
  • nut3.jpg
    nut3.jpg
    106,3 KB · Weergaven: 22
Ik had het al eerder gezien en naar gekeken, toen ik nog eens ging kijken even geleden bleek Ron Jarvis van @RRM Rocket Ron Moto een winactie te houden en TADAA, GEWONNEN. Single Nut Coversion Kit
Dus nu heb ik er ook een.


als je contact zoekt: https://www.facebook.com/ron.jarvis.7587 , https://www.facebook.com/profile.php?id=100091282747225 , https://www.rocket-ron-moto.com/
Dit bericht heb ik ook ergens anders voorbij zien komen net.
Dat is toch zo, of niet Dennis! 🤪😆
 
vorige week 5 dagen gaan spelen in Duitsland, in gezelschap van enkele 1290SD, S1000R, en andere 150pk+ motoren.
toch pittig, vering kwam toch wat te kort als de baan wat minder goed lag.
Knieën zijn naar de vaantjes, verdekke toch.

550-OAR:%20cache[DIR]albums[DIR]bikes[DIR]On_the_road[DIR]2023_05_Eifelweekend[DIR]IMG_7238.jpg


550-OAR:%20cache[DIR]albums[DIR]bikes[DIR]On_the_road[DIR]2023_05_Eifelweekend[DIR]Scherm__afbeelding_2023_05_21_om_22.03.17.png


550-OAR:%20cache[DIR]albums[DIR]bikes[DIR]On_the_road[DIR]2023_05_Eifelweekend[DIR]Scherm__afbeelding_2023_05_21_om_22.05.05.png
Wij gaan van het weekend naar het Weserbergland en de Harz met de MC.
We overnachten bij Tonenburg.

Vaak de leukste weekendjes.
Zin in.
 
Het ziet er een stuk mooier uit. Het achterwiel kan sneller en makkelijker gedemonteerd en gemonteerd worden, echter het nut voor een straatfiets is er m.i. niet.
 
Het ziet er een stuk mooier uit. Het achterwiel kan sneller en makkelijker gedemonteerd en gemonteerd worden, echter het nut voor een straatfiets is er m.i. niet.
Ehm....Dit is slechts een optische wijziging. Dus een ander nut dan mooi/lelijk is er niet.
 
Hallo ik overweeg een Cb1000r van 2018 te kopen er staan 2 rode onder de 10 k op marktplaats en staan al redelijk lang te koop ik heb een 2009 model gehad en was daarmee erg tevreden hoe bevalt hij bij jullie en waarom zou ik niet 1 van de 2 rode kopen ( niet zo’n fraaie kleur maar daar is wat aan te doen ) graag jullie reactie’s
 
Ik heb ook de SC80, en ik ben er erg tevreden over. Ik zou eigenlijk niet weten waarom je het niet zou moeten doen :)

Het enige puntje van kritiek is dat het niet de meest ideale tourmotor is, maar dat zal niemand verbazen. (en toch ga ik er volgende week mee op vakantie naar Zwitserland, Italië en Oostenrijk :))
 
Ik heb ook de SC80, en ik ben er erg tevreden over. Ik zou eigenlijk niet weten waarom je het niet zou moeten doen :)

Het enige puntje van kritiek is dat het niet de meest ideale tourmotor is, maar dat zal niemand verbazen. (en toch ga ik er volgende week mee op vakantie naar Zwitserland, Italië en Oostenrijk :))
Goed te horen ik lees op het Facebook forum dat er veel zijn die de achtervering en de demper vervangen en ga ervan uit dat dit niet noodzakelijk is en zo te lezen is het zadel comfortabel genoeg.
en ja een tourmotor heeft vaak een groter scherm vind ik niet zo noodzakelijk en heb je na een langere rit geen nekspierpijn omdat je licht voorover gebogen zit want dat heb ik wel bij mijn huidige Monster.
Geniet van je trip.
 
Goed te horen ik lees op het Facebook forum dat er veel zijn die de achtervering en de demper vervangen en ga ervan uit dat dit niet noodzakelijk is en zo te lezen is het zadel comfortabel genoeg.
en ja een tourmotor heeft vaak een groter scherm vind ik niet zo noodzakelijk en heb je na een langere rit geen nekspierpijn omdat je licht voorover gebogen zit want dat heb ik wel bij mijn huidige Monster.
Geniet van je trip.
Als je de achtervering goed instelt dan vind ik het prima, en het zadel is redelijk maar voor lange tochten wel duidelijk minder comfortabel. Ik heb er zelf een luchtkussen op zitten tijdens lange tochten: een SW Motech traveller rider cushion, en dan is het goed te doen.

En dank! :)
 
En ja hoor de deal is rond volgende week kan ik mijn Neo Sports Café ophalen wát rijdt dat super goed en die quikshifter is wel een gave toevoeging op dit model.
Foto volgt heb nu alleen nog deze.
IMG_8829.png
 
En ja hoor de deal is rond volgende week kan ik mijn Neo Sports Café ophalen wát rijdt dat super goed en die quikshifter is wel een gave toevoeging op dit model.
Foto volgt heb nu alleen nog deze.Bekijk bijlage 1887625
Mooi ding, gefeliciteerd! Wat is er met de jiffy aan de hand, of is dat blokje alleen om hem rechtop op de foto te krijgen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan