Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

Eén van de eerste dingen die ik toe zou willen voegen is een hugger... Die van DPM vind ik mooi, maar 160 euro voor 30 cm aluminium vind ik wat gortig... zijn er nog alternatieven toevallig? Of zijn er leden die nog een gebruikte hugger hebben liggen?
 
Mijn motor staat te koop.. Ben er werkelijk nog steeds verliefd op maar rijdt 90 procent van de tijd met passagier... Dus opzoek naar iets comfortabelers.. Het is wat het is.. Mochten jullie nog mensen kennen die opzoek zijn naar de CB met alles erop en eraan, let me know !!

Linkje naar MP :

https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1989569429
 

Bijlagen

  • MF.jpeg
    MF.jpeg
    290 KB · Weergaven: 29
Eén van de eerste dingen die ik toe zou willen voegen is een hugger... Die van DPM vind ik mooi, maar 160 euro voor 30 cm aluminium vind ik wat gortig... zijn er nog alternatieven toevallig? Of zijn er leden die nog een gebruikte hugger hebben liggen?
Vind het bedrag eigenlijk nog best netjes....
 
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de CB 1000r+ en de CB 1000RA beide van 2018.
ik vermoed maar kan nergens vinden dat het dezelfde zijn alleen uit een ander land ofzo?
maar graag jullie input hierop dank je
 
Volgens mij is de officiele aanduiding altijd de CB1000RA voor de SC80 uit 2018. Het verschil met de CB1000R en de CB1000R+ zijn wat extra accessoires die op het Plus model zitten. Ik dacht de radiator guard, quickshifter, heated grips en als laatste aluminium afwerking op de hugger en het voorspatbord.
 
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de CB 1000r+ en de CB 1000RA beide van 2018.
ik vermoed maar kan nergens vinden dat het dezelfde zijn alleen uit een ander land ofzo?
maar graag jullie input hierop dank je

van 2009 tot 2016 had je de CB1000R
DE RA is de R met ABS, die kwam iets later toen ABS een optie werd op de CB1000R
Mijn 2015 heet ook CB1000RA

Tegenwoordig heeft elke motor standaard ABS, dus is de 2018 CB1000RA gewoon de R met ABS.
De Plus + heeft extra opties, zoals jjgv zegt
 
Hallo allen,
Ik ben van plan een cb1000r aan te schaffen.

Zijn deze motoren zo betrouwbaar wat er veel uit de testen komt?

Zijn er specifieke zaken waarna ik moet kijken voor aanschaf?

Alvast bedankt
 
Welk model? En volgens mij niet. Er zijn wel wat kleine dingetjes zoals een spanningsregelaar maar als die het niet doet start de hele fiets niet. Dus als ie rijdt moet je gewoon kijken naar de dingen die je bij elke motor doet.
 
7000 euro 6 maand garantie,

6500 met 1 maand was akkoord. Als er problemen zijn komen deze wel boven in de eerste maand, dus dit was mijn eigen voorstel
 
Waarschijnlijk kan ik de motor volgende week ophalen.

Weten julie ook of er een geschakelde 12volt aan te sluiten is voor de tomtom?
 
Tuurlijk dan kan op elke motor. Zelf heb ik 't (nog) niet gedaan maar vaak word er van het stadslicht gepakt.
 
Tuurlijk dan kan op elke motor. Zelf heb ik 't (nog) niet gedaan maar vaak word er van het stadslicht gepakt.
Dat het kan snap ik,
Alle vorige motors hadden al een geschakelde 12v accessoires ansluiting klaar liggen achter de kap, echter kan ik over de cb weinig vinden behalve de 2018 modellen.
Knippen in de bedrading is ook een optie, wel de laatste....
 
Dat het kan snap ik,
Alle vorige motors hadden al een geschakelde 12v accessoires ansluiting klaar liggen achter de kap, echter kan ik over de cb weinig vinden behalve de 2018 modellen.
Knippen in de bedrading is ook een optie, wel de laatste....
Op de sc60 zit geen accessoire aansluiting als dat je vraag is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan