Honda CB1300 Superfour

youtube heeft in de gaten wat ik zoal bekijk en leuk vind, erg hoor al die prei vasie dingen ;)


Zal vast niet goedkoop zijn en komen misschien ook niet naar NL, maar erg mooi hoor.

en als je de stem van crocodile dundee 7 minuten lang kan aanhoren staat er ook nog een verbruik van 1op 27 :P

Komt niet naar Nl. Mileudingetjes. Enne je mag toch maar 100.
Iedereen binnenkort op een 250 tigje😤
 
Zijn ook nog mensen die naar hun werk moeten Sander😣

Tja dat is niet best.
Ik kan 95% van de tijd de snelwegen omzeilen en tijdens die 5% weet ik ook gelijk weer waarom.

Maar ik vind het gewoon een supermooi ding om te zien hoor.
Indrukwekkend ook vooral, denk niet dat je een cb(f) 250 zo zou kunnen aankleden dat er net zo een motor staat.
Als deze al 1 op 26 loopt ben ik benieuwd wat ze met wat ontwikkeling uit een 250 kunnen halen, ik zag pas 1op31 uit een versys300 en dat is al een 2cilinder.
lekker offtopic :)
 
Tja dat is niet best.
Ik kan 95% van de tijd de snelwegen omzeilen en tijdens die 5% weet ik ook gelijk weer waarom.

Maar ik vind het gewoon een supermooi ding om te zien hoor.
Indrukwekkend ook vooral, denk niet dat je een cb(f) 250 zo zou kunnen aankleden dat er net zo een motor staat.
Als deze al 1 op 26 loopt ben ik benieuwd wat ze met wat ontwikkeling uit een 250 kunnen halen, ik zag pas 1op31 uit een versys300 en dat is al een 2cilinder.
lekker offtopic :)

CB1300 en km per liter is echt minder van belang hier denk ik. _O-
 
Oma ff wegjagen met een mooie foto van mijn beauty.

CB Clubfoto.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan