cb350racer
Rookie
Ik heb de stap genomen om eindelijk eens op een klassieke racer te gaan rijden. Het moet allemaal wel low budget (da's nu al niet meer waar). En omdat sommige mensen mij vragen om de vorderingen van de herbouw ergens te posten, doe ik dat bij MF. Ben een actieve lezer en dit is een goed moment om zelf te gaan plaatsen.
Ik ga rijden met een Honda CB350 twin van rond 1970. Ik heb hem overgenomen van iemand die er al 6 jaar mee reed in de CRT. Zo heb ik hem mee naar huis genomen:
[Dode link verwijderd]
Het is een CB350 twin (met ongeveer 35 - 40pk oid) in een CB250 frame (vraag me niet waarom).
Dit wil ik allemaal aanpassen:
En als dat allemaal klaar is, dan gaat ie uit elkaar en wordt ie gepoedercoat. Verder alles schoonmaken en nalopen voor het eerste raceseizoen in mei.
Zo voorlopig even genoeg - van de voderingen zal ik foto's plaatsen.
Tips, commentaar en (ongevraagd) advies - laat maar komen!
gr. CB350-Racer
Ik ga rijden met een Honda CB350 twin van rond 1970. Ik heb hem overgenomen van iemand die er al 6 jaar mee reed in de CRT. Zo heb ik hem mee naar huis genomen:
[Dode link verwijderd]
Het is een CB350 twin (met ongeveer 35 - 40pk oid) in een CB250 frame (vraag me niet waarom).
Dit wil ik allemaal aanpassen:
- ander voorspatbord
- ander achterspatbord
- andere nummerplaat (én ander nummer)
- zitje in hoogte aanpassen
- bevestiging zitje aanpassen
- achterframe ronde buis aanpassen
- kelken op de carbs
- carterdeksels (links & rechts)
- deksels op de kop (L&R)
- olieoventilatie
- blokbevestiging (onder en boven)
- en nog heel veel andere dingen...
En als dat allemaal klaar is, dan gaat ie uit elkaar en wordt ie gepoedercoat. Verder alles schoonmaken en nalopen voor het eerste raceseizoen in mei.
Zo voorlopig even genoeg - van de voderingen zal ik foto's plaatsen.
Tips, commentaar en (ongevraagd) advies - laat maar komen!
gr. CB350-Racer

succes ermee Rob.

. Ik heb nog een CB72 staan, maar nog lang niet zo mooi als die van jou...