honda cb350F met wat werk €500,-

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
bij deze bied ik men cb350f te koop aan.

had de motor gekocht om als project wat mee te gaan doen.
echter is hier helemaal niks van terecht gekomen.

heb de motor vorig weekend gestart en hij loopt nog wel als je de choke open houdt, carburateurs schoonmaken, en je kan weer vrolijk er mee rijden, heb hem destijds opgehaald in leiden en terug gereden! (100km +-) zonder problemen, echter raad ik nu aan om hem even op een karretje of met een busje op te halen.

uitlaat heeft een gaatje, op het stuk waar het 1 pijp is, dus dat is zo nog te maken, de voorbochten zijn nog gaaf.

als pluspunt zitten er wel 2 nieuwe bridgestone bt045's op. en het blok klinkt nog best wel goed voor zoon oud beestje!

en als laatste staat hij ook op kenteken als 24kw dus ook voor klein rijbewijs!

wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus niet alleen met reageren, maar ook met ophalen. wil hem graag uit men garage hebben vanwege het stallen van men auto!

prijs: €500,-

te bezichtigen en op te halen in schagen, bij intresse even hier reageren of het liefst even mailen op steven_ball20 "@" hotmail.com


 
kick! blijft een gaaf ding steven! spaakvelgjes, oldschool luchtgekoeld blokje :Y klein opknap beurtje geven, beetje schoonmaken en je hebt er een supermooie klassieker aan *O*
 
hoi steven,

hoe gaat hij ermee!
project? ziet er al aardig strak uit!
beurtje beetje poetsen en gaan met dat ding!

ik heb ook een verbouwde 350 gehad, altijd lopen die dingen !

waren ook nog 25kw dacht ik.
 
ja, het is zeker geen hok hoor,

heeft gewoon even wat werk nodig wat betreft carb's schoonmaken
mocht er zogeen animo voor zijn, ga ik dat misschien zelf nog wel doen als ik zin heb.

kickje!
 
Kickje voor deze fiets.

Een aantal detail foto's helpen wellicht.
Krijg zo niet echt een goed beeld.

Als je wanhopig bent met je garage en je wilt flink zakken in de prijs en je komt 'm brengen...dan moet je me maar mailen.... Maar wellicht kun je beter even wachten op de juiste koper.
 
Laatst bewerkt:
Beste,
is de motor nog steeds te koop?
Gelieve mij een mail te sturen vancaenegem.christophe@gmail.com .

Met vriendelijke groeten,
Christophe VC
 
kick!! mooie motor, ik had het wel geweten, maar ik heb een cbr600 pc19 gekocht ;)

(steven heb jij nog pc19 onderdelen liggen :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan