Honda CB350F

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
Mijn Honda CB350F wil ik de deur uit gaan doen. Ik heb de CB350F nu 2 jaar in mijn bezit en had de Honda meer "voor erbij". Met de motor heb ik in de afgelopen 2 jaar niet veel kilometers gemaakt(<3500km). Niet gebruikt voor woon-werk maar meer voor ritjes in het weekend. :)

De Honda komt uit 1973 en is dus oldtimer (geen wegenbelasting en goedkoop te verzekeren). Het levert standaard iets minder dan 25kw.
De motor heeft 2 jaar geleden bij motorzaak Blauweplaat (http://www.blauweplaat.nl/) een onderhoudsbeurt (kleppen stellen,carbs synchroniseren,etc) ondergaan.
Eind vorig jaar heb ik daar een nieuwe voorband laten monteren. Achterband is 60%.

Staat van de motor: Aan de motor is te zien dat het uit 1973 komt.
De laklaag is niet overal even goed meer.
De knipperlichten zijn door de vorige eigenaar vervangen door kleine moderne knipperlichten.
Roest is wel aanwezig maar nergens doorgeroest. De originele spiegels zitten er op.
Op de kmteller staat nu 65.000 km. De motor verbruikt wat olie en is er nog wel eens een blauwe rookpluim uit de uitlaat te zien. De CB staat bij mij thuis en ik woon vlakbij Amersfoort. :)

Vraagprijs 450Euro.
full
 
leuke motor maar vraagprijs is mij ook wel erg hoog
Het is ook niet voor niks een vraagprijs he ;) Anders had ik er wel vaste prijs bij gezet.

Het olieverbruik is ,als ik het zo even snel bereken, 1 liter op 2500km.
 
Laatst bewerkt:
Het is ook niet voor niks een vraagprijs he ;) Anders had ik er wel vaste prijs bij gezet.

Het olieverbruik is ,als ik het zo even snel bereken, 1 liter op 2500km.
prijs lijkt me prima hoor & olieverbruik is ook niet echt overdreven hoor !! (helemaal niet zelfs)
 
Wat rijdt dat ding op top?


150-160 (reken op 150) max.

maar dat wil je er toch niet mee rijden, onwijs veel toeren dan en eng op zo'n klein motortje.

lekker rond tuffe met een gangetje of 80 is het fijnste op zo'n motortje, en op de snelweg een gangetje of 100-110.
 
150-160 (reken op 150) max.

maar dat wil je er toch niet mee rijden, onwijs veel toeren dan en eng op zo'n klein motortje.

lekker rond tuffe met een gangetje of 80 is het fijnste op zo'n motortje, en op de snelweg een gangetje of 100-110.
Helemaal juist. :Y
Op de snelweg rij ik er niet mee, gewoon lekker over de binnendoor- en N wegen.
 
Volgens mij heb ik deze weleens in Arnhem op de HAN gezien. Leuk dingetje voor een nette prijs, voor minder heb je meestal een wrak (alsin, hoop werk voordat je er mee kan rijden) en als je meer betaald worden ze wat mooier.
 
Volgens mij heb ik deze weleens in Arnhem op de HAN gezien. Leuk dingetje voor een nette prijs, voor minder heb je meestal een wrak (alsin, hoop werk voordat je er mee kan rijden) en als je meer betaald worden ze wat mooier.
Klopt helemaal ;)
Pas geleden toen er een staking was in het OV ben ik er een aantal keer mee naar school gereden.
 
Heb deze fiets een keer gezien op een megameeting vorig jaar? kan dat kloppen?

Verder vink de prijs goed, en olieverbruik zit ook helemaal goed :)
 
Heb deze fiets een keer gezien op een megameeting vorig jaar? kan dat kloppen?

Verder vink de prijs goed, en olieverbruik zit ook helemaal goed :)
Dat klopt. :Y Vorig jaar stond de CB tussen de supersports. :P
Olieverbruik bij een 35 jaar oude motor vind ik niet zo raar.
 
ik zoek een lichte 250, een 350 is ook wel okee :)

woon zelf in nijkerk dus om de hoek!

echter is die nogal ruim boven mijn budget voor winterbrik
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongens voor het niet reageren hier. Ik had weinig tijd om te MF'en de afgelopen week. B|

Op dit moment is de motor gereserveerd voor iemand die komt kijken naar de motor.
Als die het niet koopt laat ik dat hier weten. :)
 
eh hoeveel olie gebuikt ie? En 450 is een tikkeltje aan de hoge kant me dunkt.


excuses hoor..maar hoge kant ? De lak is orgineel, een uitvoering die nergens te vinden is (politie !!), daarbij een studentenfiets en van een dingske van 35 jaar....kom op mmensen..laat die kruideniersmentaliteit eens gaan zeg...

en aan de topicstarter ; zet hem eens in Belgie of Duitsland te koop....daar zeuren ze niet zo over een 50 euri meer of minder :(
 
excuses hoor..maar hoge kant ? De lak is orgineel, een uitvoering die nergens te vinden is (politie !!), daarbij een studentenfiets en van een dingske van 35 jaar....kom op mmensen..laat die kruideniersmentaliteit eens gaan zeg...
:^

*O* De motor is "weer" te koop. *O*
De persoon die wilde komen kijken belde vanmiddag alweer af. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan