Honda CB650sc Nighthawk 1984

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Honda CB650sc Nighthawk van het bouwjaar juni-1984 dus bijna belastingvrij en in zeer goede staat, km-stand 57800 maar wordt nog zeer regelamtig gebruikt dus loopt wel iets op ;) Heeft net een grote beurt gekregen met als extra nieuwe vorkkeerringen en olie, voorpoten pittingvrij, blok lekvrij en klinkt zeer goed, nieuwe cardanolie en 500km geleden een nieuwe achterband, de voorband is nog prima voor vele kilometers net als de remmen, tevens vorig jaar een compleet nieuwe uitlaat laten monteren :Y Is voorzien van een hoog voorscherm en Givi monorack met topkoffer maar deze zijn eenvoudig te verwijderen mocht je het niks vinden. Het dashbord is voorzien van een gearindicator en benzinemeter beide digitaal..................kortom een ideale woon-werk motor of andere doeleinden, het vermogen is prima en met de overdrive redelijk zunnig ook...................mijn vraagprijs 750 euro!

Uiteraard is bieden toegestaan en mocht iemand een goede off de road hebben dan hou ik me zeker aanbevolen [bijbetaling van mijn kant bv] want dat is wat ik dus weer terug wil *O*

Foto van 2 november 2008
full
 
Nog een foto van December 2008, die dag moest ik weer naar huis en ondertussen had het even wat gesneeuwd :P Gelukkig heeft deze motor cardan dus geen gekloot met vet of spuitbussen :+

full
 
Km-stand sinds dit weekeind ruim 58.000, moest hem weer eens van stal halen want anders vangt die stof :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan