Honda CBF deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier is mijn zilveren tweewieler.
full
 
Jippie, een nieuwe OP!

Nog iemand plannen voor morgen. Ik heb namelijk wel zin om een rondje te rijden.
 
Als ex CBF rijder kom ik hier ook nog steeds :)

Het was een fijne machine, maar ik mag wel uit de OP.

Hostname die ik in beheer heb ook maar weer aangepast:

Honda CBF deel 5

Dan kom je hier ook weer uit.

Ik lees wel weer mee, misschien komt er ooit weer eentje.
 
Hoi,
Aan allen proficiat met de nieuwe topic deel 4.
En een extra attentie voor onze" froop" om zich te ontfermen over deel 4!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks!!!!!!!

Mvg,
frank.

En waarom ik dan? :P

YEAH, deel 4! En het 3e deel is ook nog open, aight! *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Aardig lijstje aan het worden in de OP.... ben blij dat we al op pagina 2 zitten ;-) Scheelt weer een tijdje laden (pc is niet zo snel meer.....)
Maar ehhhhh, gisteren koud? Was hartstikke lekker op de fiets zonder motor! Moet je sochtends gaan rijden voordat de zon op komt. Je ballen vriezen er al vanaf zo ongeveer. Zijn al her en der bezig met strooien helaas. Gelukkig is mn motor al voorzien van een mooie laag vaseline. Daarop al wat bagger dus de 2e laag gaan we straks even aanbrengen. Is ie helemaal winter klaar.

Voor degene die vandaag nog gaan toeren: geniet er nog ff van!

Groeten uit een fris Rotterdam,

Gerwin
 
Nounounou... let ik effe 'n dag niet op...
's Middags met m'n vrouw weer eens Maastricht in geweest,
's avonds bezoek...
check ik vanmorgen m'n mail; 38 posts van het CBF deel 3-topic binnen. :?


Present!

*O*
 
Zo gebeurt er nix, zo ben je drie pagina's en een nieuw topic verder!
Maar ik blijf er bij!
Mooie dag om nog even te rijden, maar er liggen ook andere plannen bij vrouwlief.
Maar morgen ben ik ook vrij en is het zeker nog mooi weer. En rustiger zonder al die tourrijdes/fietsers/wandelaars op de weg ;) .
 
Vanmiddag lekker stukje gereden, een keer zonder TomTom. Gewoon rijden en kijken waar je uitkomt, na 130 km en 2 uur later was ik weer thuis :)
 
Hoi,
Vandaag mijn cbf1000f weer eens de sporen gegeven.Eigenlijk niks speciaals bij zulk prachtig weer.Heb een ritje gemaakt van +/- 200 km rond en over het plateau van Margraten.Het was wel druk op de weg,vele fietsers en groepjes motards.Dus niet alleen ik heb van deze dag genoten!!Laat volgend weekend maar komen met zulk weer dan ben ik er weer als de kippen bij om een ritje te maken.
Mvg,
frank.
 
Nou, dit weekend was dus een teleurstelling wat het rijden betreft. Ik dacht dat ik vanmiddag een mooi ritje met m'n broertje kon maken, maar nee...

We moesten en zouden op de fiets naar de grootouders (Opa heeft niet zo heel lang meer)
Dus ja, dan ga je toch maar even mee.

Even kijken wat het volgende week doet, een beetje kou houd me niet tegen.
 
Nou, dit weekend was dus een teleurstelling wat het rijden betreft. Ik dacht dat ik vanmiddag een mooi ritje met m'n broertje kon maken, maar nee...

We moesten en zouden op de fiets naar de grootouders (Opa heeft niet zo heel lang meer)
Dus ja, dan ga je toch maar even mee.

Even kijken wat het volgende week doet, een beetje kou houd me niet tegen.

Mij ook niet. Ik heb mijn motor pas sinds vorig jaar. Dus nu net een jaartje. En vorig jaar ben ik net zo lang doorgereden tot dat de temperatuur onder de 10 graden kwam dat werd mij toch wel iets te fris. Maar zolang er nog niet met pekel word gestrooid en de temperatuur boven de 10 graden blijft rij ik nog. :]
 
Gister avond werd ik om 23.45 door de politie Utrecht gebeld: "Met politie regio Utrecht, niet schrikken hoor. Een voorbijganger heeft zojuist gezien dat uw motorfiets omgevallen is. Hij heeft geprobeerd hem overeind te zetten, maar dit lukte hem niet in zijn eentje."

Uit het raam kijkend zag ik dat inderdaad mijn motor op zijn zij was gaan liggen... Samen met m'n vriendin overeind gezet. Eerste zichbare schade was dat het voorspatbord afgebroken is bij de linker voorpoot en een plasje benzine onder de motor. Terwijl ik hem aan de andere kant van de flat wil zetten (minder wind) merkte ik dat mijn stuur scheef stond...

Schade gelijk online gemeld bij de verzekering en vanochtend nog achteraan gebeld of ik nog meer moest doen. Verzekering gaat eerst bij het KNMI opvragen hoe hard het gewaaid heeft. Pas vanaf windkracht 7 vergoeden ze stormschade.... Gelukkig heb ik gisteravond de politie nog terug gebeld en het 'callafhandelingsnummer' gekregen van de melding die de voorbijganger gemaakt heeft. Kan ik in ieder geval bij de verzekering aantonen dat ik er zelf niks mee te maken heb gehad...

Vanochtend gelijk de dealer geweest, ze halen vandaag motor bij me thuis op (ga er niet mee rijden zolang ik niet weet wat er met de voorvork/stuur aan de hand is). Volgens hem is de kans klein dat door het omvallen de voorvork krom is, waarschijnlijk zijn de bovenste en onderste kroonplaat scheef getrokken en is het een kwestie van paar boutjes los, klap tegen het stuur en boutjes weer vast... We zullen het wel horen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan