Honda CBF topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen ga ik een proefrit maken, op een 600, ik denk de rest er wel bij...
Gaat om een toermotor, niet om een sport, die heb ik al :] :] :]
 
Ik heb Frank B gemaild, wordt dit niks dan hoor je van me, waarschijnlijk dan pas na het weekend want ik zit in Assen dit weekend. Nog meer Superbikebezoekers hier?

Sorry Fazerpeetje :$ , ik ben er met Brinz uitgekomen.

Mooie dempertjes voor de CBF *O* *O*

Geen stofzuigergeluid meer onder die van mij :]
 
Vandaag de claxons eronder gezet.

Je hebt helaas niet veel plaats om die dingen kwijt te kunnen B|

Maar op de orginele plek gezet en de twee claxons met de achterkant naar elkaar toegemonteerd.

Er zaten gelukkig ijzerenplaatjes bij voor de montage, zo is het geworden:

full


Was best wel een aardig werkje, relais in de kuip monteren, kabel naar de accu trekken enz enz. Zal eens kijken als ik een handleiding kan maken voor anderen
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de claxons eronder gezet.

Je hebt helaas niet veel plaats om die dingen kwijt te kunnen B|

Maar op de orginele plek gezet en de twee claxons met de achterkant naar elkaar toegemonteerd.

Er zaten gelukkig ijzerenplaatjes bij voor de montage, zo is het geworden:

[afbeelding]

Was best wel een aardig werkje, relais in de kuip monteren, kabel naar de accu trekken enz enz. Zal eens kijken als ik een handleiding kan maken voor anderen

Zal waarschijnlijk ook mijn volgende aanschaf zijn. De originele claxon is inderdaad bagger. :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Frank B gemaild, wordt dit niks dan hoor je van me, waarschijnlijk dan pas na het weekend want ik zit in Assen dit weekend. Nog meer Superbikebezoekers hier?
Euhmz :Y

Al had ik me hier nog niet officieel gemeld -O-

In deeltje 2 dan :W
 
Even snel een kleine fotoreportage in elkaar gezet.

Staan vast nog wel wat taalfoutjes in en ik heb me nog niet druk gemaakt over de opmaak.

Maar je kunt wel zien hoe ik het opgelost heb, eventuele tips en aanvullingen of vragen zijn welkom.

Niet dat het erg moeilijk is, maar sommigen onderons zien graag plaatjes en een goede uitleg en we zijn er om elkaar te helpen hier :)

Honda CBF deel 5
 
Even snel een kleine fotoreportage in elkaar gezet.

Staan vast nog wel wat taalfoutjes in en ik heb me nog niet druk gemaakt over de opmaak.

Maar je kunt wel zien hoe ik het opgelost heb, eventuele tips en aanvullingen of vragen zijn welkom.

Niet dat het erg moeilijk is, maar sommigen onderons zien graag plaatjes en een goede uitleg en we zijn er om elkaar te helpen hier :)

Honda CBF deel 5

Petje af frank :) Het is een prima en overzichtelijke uiteenzetting geworden!

Bedankt voor de info. ;)
 
Laatst bewerkt:
The luckiest man in Holland this night

Rij ik net met Rocketkid 2 langs beide zijden van de Lekdijk, zie in het donker opeens een paar motorfietsen stilstaan. Ligt er ook nog een kerel bij op de grond. Toch maar ff stoppen. Gelukkig mankeerde die kerel op de grond weinig anders dan enorme schrik.

Kijk ik naar zijn supersport (Suzuki GSXR) en je raadt het al: kuip door de midden en een gat van minstens een halve meter waar ooit en koplamp heeft gezeten, spiegels & knippers allemaal weg, en heel veel gras er voor in de plaats. Een keertje of drie over de kop geweest.

Drie keer raden wat die kerel voor excuus heeft: Ja het is mijn eerste ritje weer dit seizoen. Hij remde opeens niet meer. Ik heb nu ff gekeken (na de crash) en het remvloeistof reservoir van m'n voorrem is inderdaad helemaal leeg. En er zitten haarscheurtjes in de remleidingen. Het zal er van de winter wel zijn uitgelopen. |(

Moraal van dit verhaal: Gewoon de winter door rijden. En als dat niet lukt (HonDucteur) ff alles vooraf goed checken.

Tot morgenochtend bij de Mac in Den Haag Zichtenburg.
 
Even snel een kleine fotoreportage in elkaar gezet.

Staan vast nog wel wat taalfoutjes in en ik heb me nog niet druk gemaakt over de opmaak.

Maar je kunt wel zien hoe ik het opgelost heb, eventuele tips en aanvullingen of vragen zijn welkom.

Niet dat het erg moeilijk is, maar sommigen onderons zien graag plaatjes en een goede uitleg en we zijn er om elkaar te helpen hier :)

Honda CBF deel 5

Dat heb je mooi gedaan (zowel de claxon als de reportage) Dat gaat ook mij zeker helpen. Is het niet voor de toeter dan wel voor de 12V aansluiting.
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat ritje zit er ook weer op. :) Het was leuk om weer eens een tochie met een paar bekenden te maken én om kennis te maken met boxbo en Rocketkid2.

Boxbo, toen we op Rozenburg uiteen gingen was je toen al weg? :? In ieder geval zag ik je niet meer dus dan maar op deze manier: Tot ziens :W

Hieronder nog een enkele piccies:
full
 
Zo, dat ritje zit er ook weer op. :) Het was leuk om weer eens een tochie met een paar bekenden te maken én om kennis te maken met boxbo en Rocketkid2.

Boxbo, toen we op Rozenburg uiteen gingen was je toen al weg? :? In ieder geval zag ik je niet meer dus dan maar op deze manier: Tot ziens :W

Hieronder nog een enkele piccies: [afbeelding]


HonDucteur, bedankt voor de foto's, maar eh ..... het was wel Rocketkid 1 hoor, vond je hem niet groot genoeg?

Boxbo, bedankt voor de kennismaking, en ik kom graag eens richting H'voetsluis (voor het vakantiegevoel)
 
Het was zeker mooi weer, maar ik kon niet rijden :( :(

ff standby dienst in mijn maag gesplitst gekregen door mijn collega's :( B| :X

Moet ik binnen 15 minuten reageren op een oproep, lukt niet op de motor '(

Ik heb maar van de gelegenheid gebruikt gemaak om de claxon bij de 600 van mijn vrouwtje in te bouwen, is net iets anders de 600, de tank wil bv niet omhoog.

Maar even mijn verhaal aangevuld met verschillen.

Moet wel even wachten, want de site ligt eruit :( blijkbaar lopen ze bij mijn provider geen 15 minuten standby dienst :X B|

Nou ja, de boel zal wel weer opkomen, dan zet ik gelijk het gewijzigde verhaal erneer, dan hebben zowel de DD als de ZZ er wat aan. :)

Mijn vrouwtje kan nu ook lawaai maken :P
 
Dat was weer een gezellig ritje, Rockekman + kid1, HonDucteur en BoxBo. Én net op tijd terug voor de F1 (opwarmronde was net bezig).

Ook van mij een sfeerimpressie: als eerste 4 Japanse staaltjes van techniek met op de achtergrond een Hollands staaltje (of staal) van techniek, de stormvloedkering in de Nieuwe Waterweg.

full




 
...om vandaaruit naar de uitkijkpost te rijden. Zie hier 4 lekkere kontjes, met uitzicht over de zee naar Engeland. Heerlijk toch, het wordt weer zomer *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Overigens afgelopen week een apart record gevestigd, namelijk 18,57 liter tanken. Dan is je tank dus echt bijna leeg. Overigens 338 km mee gereden dus 1:18,20. Een niet onaardig gemiddelde.

Groetjes,

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan