Honda CBR 1100XX Blackbird ervaringen

De double x opvoeren is veeeeel goedkoper dan je denkt.
Turbo kit , speciaal pasgemaakt voor deze patser.
Brengen en dan een paar dagjes later ophalen , met een big smile.
Want dan rijdt je wel wat hansanders.

CBR 1100 XX 1997-98
Van double X naar triple X Racing
van 135 / naar 240 pk aan het achterwiel
4.225,-€
Kitpreis

CBR 1100 XX 1999-02
Van double X naar triple X Racing
Van 135 / naar 250 pk aan het achterwiel
4.915,-€
Kitpreis

Gewoon , leuk om te weten toch.
Voor het geval je in de vierde versnelling een power wheelie wilt maken.

*D *D
 
De double x opvoeren is veeeeel goedkoper dan je denkt.
Turbo kit , speciaal pasgemaakt voor deze patser.
Brengen en dan een paar dagjes later ophalen , met een big smile.
Want dan rijdt je wel wat hansanders.


Gewoon , leuk om te weten toch.
Voor het geval je in de vierde versnelling een power wheelie wilt maken.

*D *D
Ah, je bent toevallig niet bereid om mijn turbo te financieren?? :+
 
De double x opvoeren is veeeeel goedkoper dan je denkt.
Turbo kit , speciaal pasgemaakt voor deze patser.
Brengen en dan een paar dagjes later ophalen , met een big smile.
Want dan rijdt je wel wat hansanders.

CBR 1100 XX 1997-98
Van double X naar triple X Racing
van 135 / naar 240 pk aan het achterwiel
4.225,-€
Kitpreis

CBR 1100 XX 1999-02
Van double X naar triple X Racing
Van 135 / naar 250 pk aan het achterwiel
4.915,-€
Kitpreis

Gewoon , leuk om te weten toch.
Voor het geval je in de vierde versnelling een power wheelie wilt maken.

*D *D

Ik zag die prijzen in het motorblad staan waar ze ook die motor met
turbine bespreken.
Turbootje lijkt me wel leuk op mijn fietje. Maar dan pas als die gaat vervelen
en dat doet die nog lang niet!!! *O* *O*

Trouwens, ik rij veel korte stukken en hang redelijk aan het gas.
Onder de 1 op 13,5 ben ik nog niet gekomen. Met hele stukken snelweg
kan ik makkelijk 1 op 17 halen.
 
Turbo is natuurlijk altijd leuk.

Maar met mijn aanpassingen (incl. een tandje minder voor) denk ik al voortdurend; "als de overheid in de gaten krijgt hoe dit soort dingen accelereren is het game-over" :}
 
Heb gisteren maar een BB gekocht.
Hieronder volgen de specificaties .


Honda Blackbird 1100XX met 164PK in nieuw staat!!

Bouwjaar maart 2000

Vraagprijs 7950,--

Speciale kenmerken:

Zwartframe
Brandstof injectie
Schade vrij ( en altijd verwarmd binnen gestaan )
originele staat
Kilometerstand 27000
Goedgekeurd Spyball alarm systeem met afstand bediening.

Bij 24000 KM grote onderhouds beurt gekregen ( bij een officiele Honda dealer ) waar ook de banden zijn vervangen.
Alle kilometers zijn tijdens de vakanties verreden.

Extra opties

Baxter tank overtrek
Baxter tanktas
Zadeltassen specifiek voor de Blackbird
Gekeurd Schijfremslot van Abus

Heb het hele zooitje gekocht voor een paar honderd euro minder.
De fiets was zoals hier boven staat omschreven tip top in orde en zo reed hij ook.

Laat het seizoen maar beginnen ik ben er klaar voor.

Foto’s volgen nog zodra de motor in mijn bezit is.

Gr,

T-Real
 
Ik heb voor 1,5 jaar een BB gehad met 2 Boss uitlaten. Geweldig geluid en een geweldige fiets. Moest em wegdoen maar nu binnnenkort mag ik een Brutale op gaan halen. Ook leuk
 
Heb gisteren maar een BB gekocht.
Hieronder volgen de specificaties .


Honda Blackbird 1100XX met 164PK in nieuw staat!!

Bouwjaar maart 2000

Vraagprijs 7950,--

Speciale kenmerken:

Zwartframe
Brandstof injectie
Schade vrij ( en altijd verwarmd binnen gestaan )
originele staat
Kilometerstand 27000
Goedgekeurd Spyball alarm systeem met afstand bediening.

Bij 24000 KM grote onderhouds beurt gekregen ( bij een officiele Honda dealer ) waar ook de banden zijn vervangen.
Alle kilometers zijn tijdens de vakanties verreden.

Extra opties

Baxter tank overtrek
Baxter tanktas
Zadeltassen specifiek voor de Blackbird
Gekeurd Schijfremslot van Abus

Heb het hele zooitje gekocht voor een paar honderd euro minder.
De fiets was zoals hier boven staat omschreven tip top in orde en zo reed hij ook.

Laat het seizoen maar beginnen ik ben er klaar voor.

Foto’s volgen nog zodra de motor in mijn bezit is.

Gr,

T-Real

Gefeliciteerd, je gaat er geen spijt van krijgen *O*
 
Als ik mezelf zo nalees lijk ik wel een malloot.
Nee ... sterker nog , ik ben een malloot.

See you ! *D *D *D
ja hoor hij is er weer *D *D het gaat hier om een xx en niet om een busa :? :? dacht al waar blijft onze busaman nou.
full
 
Turbo is natuurlijk altijd leuk.

Maar met mijn aanpassingen (incl. een tandje minder voor) denk ik al voortdurend; "als de overheid in de gaten krijgt hoe dit soort dingen accelereren is het game-over" :}

Als de overheid erachter komt hoe bizar snel die 1000cc supersports zijn dan is het snel over ja.

Uiteraard ook de super blackbird, hayabusa, ZX-12r etc.

Wanneer de gemiddelde koekblik op 100 zit dan zit jij al ruim boven de 220 km/u :]

Maarja het is een te kleine groep, laat de rijopleidingen zo lekker duur zijn.

Als iedere malloot op de motor gaat stappen geloof mij maar dat er maatregelen komen. En ik ga dan iets mompelen over begrenzers en apk :X :X :X :X voor motoren...
 
Nou ga de fiets woensdag over een week ophalen.

DSCN0452.JPG


DSCN0453.JPG


Speciaal voor Fladder, volgens mij zijn dit geen zadel tassen specifiek voor de BB.
 
Laatst bewerkt:
:^
ben trouwens erg benieuwd naar die zadeltassen specifiek voor de Bird.
welk merk?? plaatje??


Ik heb ruige double x zwarte utrasterke zadeltassen.
Van een wel bekend merk.
Zaten vroeger (lang lang gelee) op mijn double x
Reed er meer dan 250 km per uur mee.
Ik boekte iedere racer met gemak dankzij de 165 pk's die deze
1100 cc zware krachtpatser eruit perste.

Bij 240 km per uur toen werden het wel een beetje rem parachutes.
In principe mag je met tassen en koffers niet vlotter als 120 km per uur.
Dacht je dat ik me daar aan hield ?!?!?!?!?!? niet !!!

Ze liggen nu op zolder.
Merk ehhhh ... (denk zeker 15 minuten na) ..... ehhhh ...
Ehhh .... shit , vergeten - zo lang geleden.

Heb je interesse ? maak ik een foto.

Ik ze je verkopen , ik ga het gewoon doen , ik ga nu naar zolder !
*D *D *D :9~ :9~ :9~
 
echte double x tassen.
tot plusminus 250 km per uur , daarboven worden het echte parachutes.
Gewicht per kant tot 150 kilo , hoe gek of dat je bent.

 
Laatst bewerkt:
echte double x tassen.
tot plusminus 250 km per uur , daarboven worden het echte parachutes.
Gewicht per kant tot 150 kilo , hoe gek of dat je bent.

Check :
Op mijn Busa gaan ze niet.
De Busa is te rond.
(Afbeelding)

Ik twijfel zelf nog of ik ze toch liever houd
Misschien voor mijn te kopen Blackbird Turbo project ?
Neh .. ik verkoop ze.
(Afbeelding)

Nog een : ze passen op een ZX12R ook. en de ZZR1200.
(Afbeelding)

Ik kap ermee.
Ben het zat.
See you.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
moet je er voor hebben?
 


Voor jou kalm aan een foto gemaakt van een ouderwetse foto.

Want zo stonden ze op mijn double x.
Ze lopen exact schuin naar omhoog met de dubbelloops mee.
Water dicht uiteraard en ze zien als nieuw en dat is best raar.
Waarom raar ?
Ik heb er 50.000 km mee door het land van Orimoa gereden.
Nog altij als nieuw.
Ik vind het raar.

75,00 Euro en als je ja zegt dan :
We spreken wel eens ergens af en ik neem ze mee.

Dan binden we ze om je double x , perfecte tassen.
Veel ritsen , mega veel berg mogelijkheden.
Ik had er een zacht rubber matje onder zodat het kunststof niet kon
beschadigen , ik was altijd al super zuinig op mijn double x

Ieder nieuw onvermijdelijk krasje en ik begon keihard te gillen !
Dat staat me nog bij.
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

Voor jou kalm aan een foto gemaakt van een ouderwetse foto.

Want zo stonden ze op mijn double x.
Ze lopen exact schuin naar omhoog met de dubbelloops mee.
Water dicht uiteraard en ze zien als nieuw en dat is best raar.
Waarom raar ?
Ik heb er 50.000 km mee door het land van Orimoa gereden.
Nog altij als nieuw.
Ik vind het raar.

75,00 Euro en als je ja zegt dan :
We spreken wel eens ergens af en ik neem ze mee.

Dan binden we ze om je double x , perfecte tassen.
Veel ritsen , mega veel berg mogelijkheden.
Ik had er een zacht rubber matje onder zodat het kunststof niet kon
beschadigen , ik was altijd al super zuinig op mijn double x

Ieder nieuw onvermijdelijk krasje en ik begon keihard te gillen !
Dat staat me nog bij.
Deal
email staat in me profiel :9
 
Deal
email staat in me profiel :9


Great Going Gladstone !
Je hebt ze , gefeliciteerd.

Zodra als het weer het toelaat okay.
Dan maak ik de Busa wakker en spreken we af.
Kunnen we tevens eens kijken hoe snel die dubbel snelle double x van jou kan.

Kick ass time !
Let's rock this joint !

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
hallo, ik heb een vraagje inzake een turbokit maar ik zie geen mailadres. un je me svp een mailtje sturen?



Mathh - we kunnen eens afspreken en dan rustig praten.
Jij Turbo ? Wij praten !
Heb je zoveel geld dan ?

Je wilt toch niet sneller worden als mijn drukgeladen en snelste straatbusa
van NL en Belgie , toch ?
Ik weet namelijk echt niet of ik dat geestelijk aan kan !

Ik denk dat ik dat niet aan kan.

*D *D *D *D *D *D *D
 



Mathh - we kunnen eens afspreken en dan rustig praten.
Jij Turbo ? Wij praten !
Heb je zoveel geld dan ?

Je wilt toch niet sneller worden als mijn drukgeladen en snelste straatbusa
van NL en Belgie , toch ?
Ik weet namelijk echt niet of ik dat geestelijk aan kan !

Ik denk dat ik dat niet aan kan.

*D *D *D *D *D *D *D


Wat een slappe ouwehoer ben jij zeg,... ;)

On topic: @TS en,....pijn in je polsen!?
 
Wat mij juist is opgevallen is dat een Blackbird kleiner is dan een VFR. Ik pas er gewoon niet op! Ben toch "slechts" 1,93m :? Met een jeansbroek aan zat ik tegen de kuip met mijn knie. Op een VFR heb ik met mijn motorbroek aan nog enkele cm over tot aan de kuip.

Wat betreft bagage: ook geen probleem, kijk maar naar mijn icoon => 3 koffers en een tanktas. Zo door de Franse Alpen getrokken, nooit een gebrek aan trekkracht gehad. Ok, de Blackbird zal wel een heel stuk sneller van zijn plek komen, dat ga je mij niet horen vertellen. Maar om sportief te toeren heb ik toch liever mijn VFR. :]
Ik lees dit nu pas...........
Veel bekende namen hier! Veel leden van mijn (ons) cluppie....
Toch hebben wij heel veel BB-rijders die langer zijn dan 1.90 meter, en die klagen zelden. Waarschijnlijk schuif jij naar voren op het zadel doordat de clip-ons zo ver weg staan. Andere clip-ons zorgen ervoor dat enerzijds de polsen ontlast worden, maar anderzijds dat ze naar achteren komen (standaard zitten ze nog voor de vorkpoten!). Hierdoor ga je vanzelf meer naar achteren zitten, en heb je zat ruimte voor je benen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan