Honda CBR 600 f bouwjaar 2000

Mitch

MF veteraan
17 feb 2008
3.516
1
Alphen aan den Rijn
Te koop wegens aanschaf andere motor (bmw r1100s) deze honda cbr 600f uit 2000

Dit is hem in originele staat (hij is ook weer terug te brengen in deze staat, alles wordt meegeleverd)

4575135538


dit is hem nu:

img1225k.jpg


img1224t.jpg


dsc3779border.jpg


en een klein beetje posen:

img3818.jpg



Momenteel staat er 40.100 kilometer op de teller, maar er wordt nog op gereden.

De ketting en tanwielen zijn ongeveer 4000 kilometer geleden vervangen en in goede staat. De voorband is in perfecte staat, de achterband is wat harder gesleten, maar kan nog wel even mee.

De lak is helaas niet 100 procent gaaf meer. Er zitten links en rechts op de tank krassen door waarschijnlijk een tanktas. Achterzijde boven het achterlicht is de lak licht versleten doordat ik er altijd een hoes overheen legde.

- De motor is voorzien van een laser duotech demper (db killers kunnen er in voor het e-keur gedoe). De originele demper (carbon met vaste db killer) krijg je er ook bij.
- Led richtingaanwijzers, led achterlicht, bi-xenon koplamp (al het originele spul is aanwezig)
- Pipercross luchtfilter
- Titax hendels, zwart (origineel ook aanwezig)
- Ongespoten (althans, niet in de goede kleur) seatcover (zie foto)
- donkere hoge ruit (ook origineel aanwezig)
- Motorforum sticker *O*
- Middenbok los erbij, kan alleen niet samen met de laserdemper omdat hij dan tegen de ketting aankomt en ik nooit een stopper heb gemonteerd
- Carbon hugger

De olie is recent vervangen samen met het oliefilter. De accu zit er een jaartje in.

De motor is verder in goede staat, rijdt prima en klinkt met de laser demper erg goed.

Als je vragen of extra foto's) hebt kun je mailen, pm'en of hieronder en bericht plaatsen (ik lees het forum niet elke dag)

Ik heb geen idee wat zo'n motor waard is, mijn vraagprijs is 3250 euro, maar in overleg komen we er ook wel uit.

foto's staan op internet: http://www.flickr.com/photos/mitchelterbork/sets/72157623983154226/
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, zit ik te kwijlen op die motorfiets van je, sla ik ineens aan op je nickname!

Wist niet dat je een CBR had! Zit me een beetje te orriënteren op een CBR600f Misschien is het wel iets voor mn vriendin en mij. Spreek je binnenkort wel weer ff.

Groetjes,

Evert
 
Mooie moto.
ben me aan het orienteren voor een beginnersmotor (geen kW beperking)
zit je hier recht op, of toch redelijk voorover? Hoe lang ben jezelf?
En is dit iets voor beginners, of net iets te krachtig?

Groet,
Jochurt
 
Mooie moto.
ben me aan het orienteren voor een beginnersmotor (geen kW beperking)
zit je hier recht op, of toch redelijk voorover? Hoe lang ben jezelf?
En is dit iets voor beginners, of net iets te krachtig?

Groet,
Jochurt


ideaale motor voor beginner en gevorderde.
ik ben zelf 193cm en rijd ook een cbr600f.
je zit hiet licht voorover gebogen op.
maar je kan makkelijk naar dld in 1 x rijden.
power begint pas echt vanaf 6k rpm.

ik zou zeggen doen,ga eens proef rijden en je bent verkocht
 
Mooie moto.
ben me aan het orienteren voor een beginnersmotor (geen kW beperking)
zit je hier recht op, of toch redelijk voorover? Hoe lang ben jezelf?
En is dit iets voor beginners, of net iets te krachtig?

Groet,
Jochurt

Dit is mijn eerste motor na het behalen van mijn rijbewijs, voor mij een van de perfecte beginnersmotoren. Het is een redelijk lichte motor, mooi design (persoonlijk vind ik het best tijdloos) voor een fiets uit 2000, heel veel power en snelheid maar allemaal goed beheersbaar. Het rijden zelf is erg leuk op een motor als deze.

Ik ben zelf 1.85 meter, ik heb lang moeten nadenken om een motor te kopn maar het is de cbr 600 f geworden door de combinatie van sport en toer, je zit redelijk naar voren, maar niet zodanig dat je na een uur kapot bent.
 
Hey Mitch,

mooie motor! Ben op zoek naar een cbr 600 f uit rond dit jaartal.

Dat ruitje is dat origineel ook zo? Ik vind het er zo hoog uitzien..

groeten,

Jan
 
Nee origineel is hij lager (die heb ik er ook bij), deze hoge ruit heb ik erop gezet omdat hij meer wind vangt en omdat hij zwart was, hier een foto van de motor in originele staat:

img0103o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding! Die rimstriping staat hem erg goed, ik mistte het in oude foto die je net postte :P
 
Beetje oefenen dan he, maarre heb je ook nog bijzonderheden op de bmw zoals abs, koffers, handvatverwarming of open dempers?
 
En is dit iets voor beginners, of net iets te krachtig?

Heb zo'n zelfde motor gehuurd voor een weekendje net nadat ik m'n pasje had opgehaald, je kan inderdaad lekker mee touren maar ook sportief rijden O-)

* voegt dit onderwerp toe aan mijn notificatielijst * ;)
 
Op mn bmwtj zit GEEN handvatverwarming.. ja ik snap t ook niet..

Maar wel abs. Voor de rest geen extra's helemaal orgineel.
 
Oké, ik heb wel interesse, maar dan moet eerst mijn cbr de deur uit haha

heb je een e-mail adres want ik kan je geen pb sturen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan