Honda CBR 600 F - Meeting en ritje - Deel 100 vieren

Datum?

  • Zaterdag

    Stemmen: 7 70,0%
  • Zondag

    Stemmen: 3 30,0%
  • Feestdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Ik wil best mee, als het op een zondag of maandag kan? Zelf een Horecamannetje in Haarlem, maar overwegend Zaterdag zeker werkend...
 
Je kunt mij uit de OP halen hoor, ik kan voorlopig nog niet schakelen. Kan nu na 5 dagen een beetje strompelen zonder krukken...
 
Lijkt wel zo ja.
Maar, hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat ik mee kan. Qua been dan, qua tijd is weer een ander verhaal.
 
Hallo iedereen!

26 juli



Hij staat, en hij staat vast.
Na wat overleg met de TS eend zijn we tot de conclusie gekomen dat er gewoon een datum geprikt moet worden, we snappen dat niet iedereen dan kan, maar een datum dat iedereen kan bestaat waarschijnlijk niet.
Dus daaom bij deze de knoop doorgehakt en op 26 juli besloten.

Laat even weten of je dan kan of niet, en als je in de ongelukkige categorie valt die dan net niet kan...
Sorry, :( niks persoonlijks

Ik heb er iig zin in!

:] :] :]
 
Ehm.. ja klopt we hebben het er over gehad.. Maar nog niet 100% bevestigd.. Aangezien DualDevil op 1 augustus einddatum afstuderen heeft, en hij wel voor wilde rijden met route, twijfelde ik of het de 26e wel zo handig was :')
Bovendien zit ik nu zelf in mijn afstuderen, dus heb het erg druk. Kunnen idd nu zeggen dat t de 26e wordt, aanmeldingen bekijken.. maar wellicht ben ik er dan zelf niet bij :') ...
 
Ik kan sowieso niet. Achillespees toch nog helemaal afgescheurd dus vorige week geopereerd en nu zes weken gips. En dan.... leren lopen denk ik. -O-
 
Hele maand augustus mag wat mij betreft ook heb dan bouwvak. En de 26e juli heb ik in de avond verjaardagen staan zie ik. Dus wil voor de avond wel weer thuis zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar er kunnen anderen ook voor rijden natuurlijk, mijn afwezigheid hoeft niet leidend te zijn. Ik heb wel vaker last minute shit waardoor mn plannen om moeten, dus hele harde garanties voor een plezierritje geef ik toch niet af :+
 
Ik ben beter in achteraan rijden. Navigeren ben ik echt ruk in. Daarnaast ben ik nog niet echt de beste rijder ofzo.
 
Voorrijden is simpel, duidelijke positie op de weg, goed richting aangeven en als ik gas geef komen er bochten aan :+ Verder zijn alle deelnemers natuurlijk sowieso verantwoordelijk voor het eigen gedrag he, dus als er wat niet goed zou gaan is dat heel vervelend, maar voorrijder is verantwoordelijk voor zijn eigen veiligheid en doet zn best iedereen een leuke dag te bezorgen maar meer niet. Je bent niet ineens de toergids van een kleuterklas ofso als je voor rijdt.

Probeer er wel bij te zijn, maar 26 is echt een rukdatum voor mij :')
 
Laatst bewerkt:
kunnen de vrolijke zielen die wel kunnen zich ook even melden , alleen al om niet alleen maar negatieve berichten te zien hier XD

bij voorkeur met veel smileys's en plaatjes!
 
creaping hell!

dit is echt onmoglijk te regelen...
okay, het word een zaterdag, dat staat al vast 2e pol dan maar om te bepalen welke datum?

dukkyyy doe je ding ;)
 
ik mepd me hier bij aan voor het ritje en meeting. heb er veel zin in. houd het ib de gaten wanneer de datum bekend is

groetjes ric
 
Terug
Bovenaan Onderaan