Honda CBR 600 F Model 2000, Bouwjaar 2001 (25 kw optie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rijkers-Honda

Die hard MF'er
3 mei 2010
549
4
Goede middag,,

ik bied bij deze mijn motor aan, aangezien ik wil overstappen naar een Kawasaki Z1000. (tevens in te ruilen tegen een z1000)

Het gaat op een Honda cbr 600 F uit 2001, 30000 KM, 25 KW op kenteken (is volvermogen, 25 KW rubbers heb ik nog)
extra's aan de motor is:
- TWO BROTHERS uitlaat
- leren hoes over de tank(bagster)
- quicklock tankring
- Kleine knipperlichtjes
- handmatige distr. spanner
- Beurt bij de dealer. Perfect afgesteld, nieuwe olie + filter, + bougie's en bobine kap.
- carbon voor en achter spatboord
- gestinterde remmen voor
- dubbel bubbel kuipruit
- valdoppen
- hij is vol vermogen( 25KW RUBBERS zitten erbij)

Mijn vraag prijs ligt rond de 4500 euro,, dit omdat het een motor is die in perfecte staat is en omdat er een hele mooie demper opzit. Prachtig geluid. de verkoop heeft geen haast dus denk rustig na.


full
 
Laatst bewerkt:
Hmm,

wel wat ik zoek alleen als ik mij niet vergis is dit een 99/00 model (F4 en zonder injectie) en € 1000,- te duur. Maar zeker een mooie motor...
 
ja model 2000 BJ 2001..

maar de prijs zeg je niks over... te duur/te goedkoop..

wat vind jij..
 
ja model 2000 BJ 2001..

maar de prijs zeg je niks over... te duur/te goedkoop..

wat vind jij..


kijk voor de gein eens op motortrader,nl.
zal je zelf wel zien wat een cbr kost bij een dealer.
ik schat dat als je inruilt,je er 3500 tm 4000 voor terug krijgt.
ga maar van die prijs uit dat je er particulier voor kan vangen
 
Laatst bewerkt:
Als je op marktplaats en andere plekken kijkt dan zit je rond de €1000,- hoger dan de rest. Ik houd je advertentie wel in de gaten tot the price is right for me :)
 
De motoren die op marktplaats zijn die 1000 euro goedkoper zijn,, die hebben of meer KM of die zijn wat ouder,, hebben niet de optie's die ik heb.. en Zeker geen TB uitlaat + 25 rubbers erbij.. maar 4500 euro is het laagste wat ik ga.

In winkel vragen ze idd rond de 3500/4000,, maarja die gaan puur voor de winst en pakken de catalogus prijs + wat extra..

maar voor minder gaat hij niet weg ;)
 
Het is maar wat iemand ervoor wilt geven toch, mag de verkoper helemaal zelf beslissen, en als er iemand is die het ervoor wil geven is dat mooi toch.

Dat de motor voor deze prijs waarschijnlijk wat langer te koop zal staan dat zou best wel eens kunnen.

Heb de mijne met 15600 km, 1999, LeoVince uitlaat, 25kw set erbij + op kenteken, voor 3300 euro verkocht.

Maar neemt nog steeds niet weg dat het echt super motoren zijn dit, tevens kickje voor deze mooie machine :)
 
jaaa daar heb je zeker gelijk in,, ik zal ook niemand dwingen om hem te kopen ;)
tot die tijd rij ik er zelf lekker op ;)...

PS.... Honda sp-1 met Two Twobrothers zou ook wel lekker klinken of niet ;)
Groetjes
 
jaaa daar heb je zeker gelijk in,, ik zal ook niemand dwingen om hem te kopen ;)
tot die tijd rij ik er zelf lekker op ;)...

PS.... Honda sp-1 met Two Twobrothers zou ook wel lekker klinken of niet ;)
Groetjes

Precies groot gelijk.
Ja klopt, ik wou zelf na me 600F overstappen naar een VTR SP-1, maar die two brothers doen het hem helemaal, heerlijk geluid. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan