honda cbr 600 f2 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanTheMan

Rookie
1 feb 2007
13
0
Buitenpost
VERKOCHT

Zoals in de titel al staat een honda cbr 600 f2 uit 1992 te koop.

Zit alleen een andere uitlaat onder voor de rest nog helemaal origineel.

Leuke motor voor de startende 'coureur'. Is ook mijn eerste motor maar ben toe aan wat anders.

Deze zomer niet veel mee gereden. Vorig zomer de laatste beurt gehad (eind zomer)
Toen is er een nieuwe achterband omgekomen en een nieuwe accu. En uiteraard alle filters vervangen. Ook nieuwe keringen in de voorvork (deze lekte)

1100,- euro.

full
 
Laatst bewerkt:
km stand is 66526. Heb hem drie jaar geleden gekocht met 62000 km en nooit wat mee gehad altijd starten.

Voss: de motor rijd gewoon hoor dus je kan hem naar voorburg rijden hoor :D
 
Hahaha... Dat snap ik, maar dat is haast geen takke-eind ook zeg!
Voor 950 euro wil ik het overwegen ;)
 
Ik ga vanavond voor een GPX-je kijken. Als dat niets wordt, kom ik met 1000 euro naar je toe ;)
Hoe is de staat verder? Uiterlijk, motorisch?
 
Jan, heb je heeel misschien toevallig nog een bochtenstuk liggen van de cbr? van voor tot demper? gokje
 
hij is netjes, deze zomer niet veel gereden, heeft een beurtje nodig. dan kun je er weer tegenaan.

originele uitlaat krijg je er dan ook bij.
 
scst : heb de oridinele uitlaat wel liggen maar volgens mij zit dat bochtenstuk wat jij bedoelt gewoon vastgelast aan de demper.
 
Zoals in de titel al staat een honda cbr 600 f2 uit 1992 te koop.

Is ook mijn eerste motor maar ben toe aan wat anders.

Verderop:

km stand is 66526. Heb hem drie jaar geleden gekocht met 62000 km en nooit wat mee gehad altijd starten.

66526 - 62000 = 4526 : 3 = 1508 per jaar.

Ervan uitgaande dat je er in Mei, Juni, Juli, Augustus en September mee kunt rijden per jaar komt dat neer op:

1508 : 5= 301km per maand. Dat is dus 301 : 4 = 75km per week.

Tering, en nu al toe aan wat anders?

Niet dat ik 't niet snap hoor... Het gras bij de buurman is altijd groener! Wel een mooie fiets voor de leeftijd. Heeft deze al eens eerder op MF gestaan? Vorige eigenaar ofzo?

Tis niet zo dat ik hier dingen aan het controleren ben ofzo. Maar de km stand viel me direct op!

Succes met de verkoop! Moet lukken met deze kleurstelling/staat/prijs!
 
Weet niet of ie al es eerder op het forum heeft gestaan denk het niet.

Rijd op zich niet veel nee maar alleen in de zomer he. Dus dan vind ik 1500 km ook weer niet weinig.

Niet dat je super sportief zit op deze cbr maar ik wil graag wat rechter op zitten zoals een z750/z1000. Dat is ook de bedoeling dat er komt.
 
Weet niet of ie al es eerder op het forum heeft gestaan denk het niet.

Rijd op zich niet veel nee maar alleen in de zomer he. Dus dan vind ik 1500 km ook weer niet weinig.

Niet dat je super sportief zit op deze cbr maar ik wil graag wat rechter op zitten zoals een z750/z1000. Dat is ook de bedoeling dat er komt.
Niet weinig? Phuu... ik zit nu aan de 8000 en heb 'm vanaf April. En dan zijn er maten van mij die me uitlachen...

Maar succes met de verkoop! Maar dat moet lukken! Mooi ding!
 
In buitenpost staat de motor, volgens mij niks hoger als int zuiden :D

Als je van leeuwarden naar groningen een rechte lijn zou trekken dan ist precies in het midden van die lijn.
 
Free-up voor deze mooie CBR !! heb de grote foto's gezien en dat ziet er veelbelovend uit :9

Zit nog even met een 2003 R1 in mijn maag dus als iemand daar interesse in heeft voor een zeer leuk prijsje hou ik me aanbevolen 8-)
 
stickers op de neus heb ik er afgehaald, vond ik mooier.

stickers op de kont miste aan 1 kant toen ik hem kocht, andere kant was de sticker lelijk, zou ik nieuwe op plakken maar toen ik ze er af had vond ik het er wel prima uit zien. dus zo gelaten.
 
Kun je mij eens een email sturen , heb wel intresse: fbrx(at)hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan