Honda CBR 600 Stuntmotor €1500

Status
Niet open voor verdere reacties.

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.452
232
Assen
Ik bied mijn stuntmotor te koop aan:

Honda CBR 600 F3 van 1995 met de volgende modicaties/aanpassingen:

Kortere vertanding (-1/+11) met Vortex Achtertandwiel
Handrem Setup met extra 4zuiger remklauw op de achterschijf
Moose Koppelingshandle + hevel verlengd op blok, koppeling is met 1 vinger te bedienen
Zelfgemaakte valkooi, Tested and approved
12 bar, mocht je je bike te ver gooien beschermt deze enigsinds je subframe en je kan er toffe tricks mee doen natuurlijk!
Kort sportdempertje, wel leuk geluid!
Carburateurs en kabelboom is vervangen voor die van de F2, dit aangezien deze minder electronische rompeslomp bevat wat het fatsoenlijk lopen van het motorblok op balanspunt verpest.. loopt nu prima door!


De motor is in prima staat, het minste is waarschijnlijk het uiterlijk maar ik gebruikte de motor gewoon waarvoor die gemaakt is
en niet om te poetsen natuurlijk!
Ikzelf ben niet een erg lompe stunter dus hij heeft nooit veel te lijden gehad..



pics (ik zal binnenkorte wat nog recentere maken, maar de laatste foto is opzich niet heel oud en geeft wel een redelijk beeld weer van hoe de motor is)

f00wf9.jpg


14aejd3.jpg


2gx4ies.jpg


Richtprijs is rond 1500 eur.. maar bespreekbaar.. contact via mail
 
Laatst bewerkt:
vast wel...

Dit is een fiets die gewoon stuntklaar is, voor een onwijs lage prijs.

Je kan er trouwens nog prima mee woon-werk verkeer rijden. De TS reed er zelf regelmatig op naar zijn werk 40km heen, 40 terug.
 
Je kan er trouwens nog prima mee woon-werk verkeer rijden. De TS reed er zelf regelmatig op naar zijn werk 40km heen, 40 terug.

Dat vroeg ik me nou net af!
Ik ben op zoek naar een leuke instap motor welke ik ook voor het woon-werk verkeer kan gebruiken. Je hebt mail Monkey!
 
Zonet even foto's gemaakt, me camera begint wel aardig dood te gaan heb ik het idee van.. veel ruis enzo '(

htwlmq.jpg
 
volgens mij kan je bij een erkend honda dealer van de F3 tegen een bepaald bedrag 25kw papieren en ombouw regelen.. vraag me verder niet hoe dat precies zit
 
hij rijdt fijn ja!, tis nog steeds een cbr600 hé ;).. prima stuurmotoren dus
 
er zit een achterlicht op hoor, tis alleen niet zo'n grote!.. zo'n ledunit onder het zadel!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan