Djeepert
MF veteraan
Beste lezer,
Te koop wegens aanschaf andere motor.
Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht met ongeveer 28000km op de teller, waarna ik hem doorgegeven heb aan mijn vriendin.
Onder mijn hoede veel onderhoud gehad, wegens dagelijks gebruik van ruim 80km. Huidige km-stand is nu 50572 km
Wat is er gedaan:
Oliebeurten + Filter (2x, gaat op voor 3e keer)
Benzinefilter
Remblokken voor en achter
Nieuwe koppeling, platen + veren (38652 km)
Carburateurs ultrasoon gereinigd, bougies vervangen, afgesteld (39.000 km)
Nieuwe ketting + tandwielen (44802 km)
Remsysteem helemaal uit elkaar gehaald en gereinigd + nieuwe vloeistof (50500 km)
Nieuwe luchtfilter (50570 km)
Kleppen gecontroleerd en gesteld
Van alles zijn de bonnen inzichtelijk
Wat komt eraan:
Oliebeurt (filter is al wel aanwezig, kan eventueel nog gedaan worden)
Balhoofd mag vervangen worden (lagers aanwezig)
(Geen speling op voor en achterwiellagers)
Er mag binnenkort een nieuwe voorband onder
Motor start altijd.
De tand des tijd heeft over 30 jaar deze motor geen goed gedaan. De kappen hebben zijn beste tijd gehad. De onderkuip is wel aanwezig, maar in matige staat. Wel zijn er nog verschillende originele stickers te vinden.
De benzinepomp die deze motor standaard heeft is er tussen uit gehaald ivm niet functioneren. Dit moet een elektronisch probleem zijn, maar hier heb ik niet meer naar gekeken. Zonder benzinepomp rijd de motor ook goed, maar je mist de punch op het eind. Ik heb een Chinese pomp ertussen gehad, maar deze gaat ook kapot. Verder werkt hij elektronisch zonder problemen!
Hij is ook in de winter gebruikt, daarvoor heb ik hem wel ingesprayd met ACF-50. Roest is nauwelijks te vinden, alles is gasdicht en lekt verder niet.
Er zit ook nog het originele gereedschapsetje in.
Kortom een eerlijke motor voor weinig geld.
Al dit moois tegen een vraagprijs van 200€, staat uiteraard open voor biedingen. Te bezichtigen in omgeving Leiden.
Te koop wegens aanschaf andere motor.
Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht met ongeveer 28000km op de teller, waarna ik hem doorgegeven heb aan mijn vriendin.
Onder mijn hoede veel onderhoud gehad, wegens dagelijks gebruik van ruim 80km. Huidige km-stand is nu 50572 km
Wat is er gedaan:
Oliebeurten + Filter (2x, gaat op voor 3e keer)
Benzinefilter
Remblokken voor en achter
Nieuwe koppeling, platen + veren (38652 km)
Carburateurs ultrasoon gereinigd, bougies vervangen, afgesteld (39.000 km)
Nieuwe ketting + tandwielen (44802 km)
Remsysteem helemaal uit elkaar gehaald en gereinigd + nieuwe vloeistof (50500 km)
Nieuwe luchtfilter (50570 km)
Kleppen gecontroleerd en gesteld
Van alles zijn de bonnen inzichtelijk
Wat komt eraan:
Oliebeurt (filter is al wel aanwezig, kan eventueel nog gedaan worden)
Balhoofd mag vervangen worden (lagers aanwezig)
(Geen speling op voor en achterwiellagers)
Er mag binnenkort een nieuwe voorband onder
Motor start altijd.
De tand des tijd heeft over 30 jaar deze motor geen goed gedaan. De kappen hebben zijn beste tijd gehad. De onderkuip is wel aanwezig, maar in matige staat. Wel zijn er nog verschillende originele stickers te vinden.
De benzinepomp die deze motor standaard heeft is er tussen uit gehaald ivm niet functioneren. Dit moet een elektronisch probleem zijn, maar hier heb ik niet meer naar gekeken. Zonder benzinepomp rijd de motor ook goed, maar je mist de punch op het eind. Ik heb een Chinese pomp ertussen gehad, maar deze gaat ook kapot. Verder werkt hij elektronisch zonder problemen!
Hij is ook in de winter gebruikt, daarvoor heb ik hem wel ingesprayd met ACF-50. Roest is nauwelijks te vinden, alles is gasdicht en lekt verder niet.
Er zit ook nog het originele gereedschapsetje in.
Kortom een eerlijke motor voor weinig geld.
Al dit moois tegen een vraagprijs van 200€, staat uiteraard open voor biedingen. Te bezichtigen in omgeving Leiden.
Laatst bewerkt: