Honda CBR 929 RR Fireblade demper

basvanhulten

Amateur
28 sep 2008
862
1
Waalwijk
Hallo allen,

Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een zwart/grijze Fireblade 929 RR uit 2000. Nu heb ik hem gekocht met een originele demper, en daar is verder niks mis mee, maar het klinkt nu alsof ik een 600cc rij.
Ik ben dus opzoek naar een mooie carbon einddemper met lekkere sound. Geen lawaai maar het moet gewoon lekker klinken.
Als het ff kan incl db-killer en e-keur.

de prijs komen we wel uit als je iets te bieden hebt :)
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een zwart/grijze Fireblade 929 RR uit 2000. Nu heb ik hem gekocht met een originele demper, en daar is verder niks mis mee, maar het klinkt nu alsof ik een 600cc rij.
Ik ben dus opzoek naar een mooie (het liefst een donkere kleur) einddemper met lekkere sound. Geen lawaai maar het moet gewoon lekker klinken.

de prijs komen we wel uit als je iets te bieden hebt :)[afbeelding]

Hallo

Ik heb nog een demper liggen van Nikko Racing.
Het is een ovale carbon demper.
het is een slip-on de demper is 1 seizoen gebruikt en nog als nieuw.
weet niet of hij op jou motor past maar met een link pijp moet het wel lukken.
ik heb een foto bijgevoegd.

gr. Mike
full
 
het is een mooie demper ja, ik had je topic ook al gezien. van welke motor komt deze af?
het liefst heb ik natuurlijk een demper die rechtstreeks op mijn pijp past zonder poespas e.d. maar als de prijs daar naar is kan een uitzondering gemaakt worden ;)?
 
Ik heb nog een demper voor je liggen. Is een bolt-on dus kan zo op de pijp die je nu hebt. Merk staat er niet op en heb geen idee wat het is. Maar klinkt gewoon stukken beter als origineel maar niet té.
Piccie:

afbeelding0571.jpg


Voor meer info pb maar ;)
 
het is een mooie demper ja, ik had je topic ook al gezien. van welke motor komt deze af?
het liefst heb ik natuurlijk een demper die rechtstreeks op mijn pijp past zonder poespas e.d. maar als de prijs daar naar is kan een uitzondering gemaakt worden ;)?

Hoi

Hij heeft op een honda CB 1300 gezeten.
Ik wil er 200,- voor hebben, nieuw heeft hij meer dan het dubbele gekost.

mike
 
Ik heb nog een demper voor je liggen. Is een bolt-on dus kan zo op de pijp die je nu hebt. Merk staat er niet op en heb geen idee wat het is. Maar klinkt gewoon stukken beter als origineel maar niet té.
Piccie:

[afbeelding]

Voor meer info pb maar ;)


dat is wel een nette ja, ik wacht nog even wat andere reacties af voordat ik je PB oke?
 
Terug
Bovenaan Onderaan