honda cbr blijftniet stationaar draaien

markcbr600

MF'er
23 jun 2010
55
0
Maastricht-Hoogeveen
hallo beste motor rijders

ik heb een honda cbr pc 19 600cc

nou heb ik de carburateur schoongemaakt maar nu blijft de motor niet stationaar draaien na het terugmonteren van de motor

als ik volle gas geef blijf de motor beetje lopen maar zeer slecht

zodra ik het gas los laat valt demotor uit

nu heb ik ook luchtfilterbak weer los genomen en viel mij op als ik de venturie bij slecht stationaar draaien met de hand omhoog duw de motor weer goed gaat lopen
zodra ik de verturie los laat valt hioj weer uit

ook komt er veel witte rook uit de motor (uitlaat) en carburateur

nou ga ik morgen de carburateur maar weer demonteren en kijken of ik daar iets foutsd in vind

maar miss weet iemand hier waar het probleem kan liggen

mvg mark
 
hallo beste motor rijders

ik heb een honda cbr pc 19 600cc

nou heb ik de carburateur schoongemaakt maar nu blijft de motor niet stationaar draaien na het terugmonteren van de motor

als ik volle gas geef blijf de motor beetje lopen maar zeer slecht

zodra ik het gas los laat valt demotor uit

nu heb ik ook luchtfilterbak weer los genomen en viel mij op als ik de venturie bij slecht stationaar draaien met de hand omhoog duw de motor weer goed gaat lopen
zodra ik de verturie los laat valt hioj weer uit

ook komt er veel witte rook uit de motor (uitlaat) en carburateur

nou ga ik morgen de carburateur maar weer demonteren en kijken of ik daar iets foutsd in vind

maar miss weet iemand hier waar het probleem kan liggen

mvg mark

Vacuumslang vergeten of verkeerd geplaats ?
 
Heb je alleen de vlotterbakken losgehaald, hoofd en stationair sproeier gereinigd en toen wel in elkaar gezet? ZONDER aan andere schroefjes te draaien waarvan je niet weet of wist waar ze voor zijn? Als je aan de co of synchroon schroeven heb gedraaid krijg je idd een slecht lopende motor. Wat was de reden dat je de carburateurs gereinigd heb? liep hij goed daarvoor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan