Honda Fireblade voor op circuit, helemaal klaar voor CUP/ONK/ZAC
Modeljaar '08/'09.
Volledig FIM Superstock Ten Kate fiets, ex Maxime Berger, goed voor een 1:41 op Assen (op diablo supercorsa's!)
Ik heb sinds de revicie bij Ten Kate, 5 circuitdagen gereden van 3 sessies. Vering voor en achter, blok en remklauwen (factuur aanwezig), testbank met en zonder dbkiller etc.
hier even een paar specs:
WP cartridges voor
WP shock achter
Volledig titanium Arrow uitlaatsysteem (zelfde als wsbk team mee rijdt), met db killer (geen problemen in de cup gehad met dbkiller erin, zonder dbkiller ook geen probleem in ONK gehad).
Geblueprint blok
Race ECU en kabelboom (zelf lerend qua mapping)
Carbon/gb racing beschermkapjes op blok
lightech remhendel met stelschroef op linker stuurhelft (ook reserve)
titax kopp.hendel (ook lighttech reserve)
frontwheel speed sensor (werkt op het 'traction controle' systeem wat Honda standaard op de fireblade heeft zitten, maar net even meer en langer helpt, een soort traction controll, werkt top!!)
TKRP quickshifter
nieuwe ketting
reserve tandwielen
3 achtervelgen (in totaal) met vaste wielbussen en remschijven
2 voorvelgen met vaste wielbussen en remschijven.
reserve kuip betssnade uit; topkuip met ruit, tankcover en zit met foam (lichte schade).
voor en achterbok met meet lineaal voor rijhoogte
verder alles FIM legaal klaargemaakt.
speciale tool voor olie druk op gang brengen na verversen, tegen slijtage bij verversen olie.
complete race manual erbij met alle ins en outs, trouble shouting, vering, chassis, motorblok, afstelling gegevens etc etc, incl vering settings van mij, maxime en andere door TKR ondersteunde teams.
reactie/vragen graag per mail of tel 0629551662(zie profiel)
prijs 11000 (gekocht bij TKRP voor 19dznd excl velgen en reserve kuip)
Modeljaar '08/'09.
Volledig FIM Superstock Ten Kate fiets, ex Maxime Berger, goed voor een 1:41 op Assen (op diablo supercorsa's!)
Ik heb sinds de revicie bij Ten Kate, 5 circuitdagen gereden van 3 sessies. Vering voor en achter, blok en remklauwen (factuur aanwezig), testbank met en zonder dbkiller etc.
hier even een paar specs:
WP cartridges voor
WP shock achter
Volledig titanium Arrow uitlaatsysteem (zelfde als wsbk team mee rijdt), met db killer (geen problemen in de cup gehad met dbkiller erin, zonder dbkiller ook geen probleem in ONK gehad).
Geblueprint blok
Race ECU en kabelboom (zelf lerend qua mapping)
Carbon/gb racing beschermkapjes op blok
lightech remhendel met stelschroef op linker stuurhelft (ook reserve)
titax kopp.hendel (ook lighttech reserve)
frontwheel speed sensor (werkt op het 'traction controle' systeem wat Honda standaard op de fireblade heeft zitten, maar net even meer en langer helpt, een soort traction controll, werkt top!!)
TKRP quickshifter
nieuwe ketting
reserve tandwielen
3 achtervelgen (in totaal) met vaste wielbussen en remschijven
2 voorvelgen met vaste wielbussen en remschijven.
reserve kuip betssnade uit; topkuip met ruit, tankcover en zit met foam (lichte schade).
voor en achterbok met meet lineaal voor rijhoogte
verder alles FIM legaal klaargemaakt.
speciale tool voor olie druk op gang brengen na verversen, tegen slijtage bij verversen olie.
complete race manual erbij met alle ins en outs, trouble shouting, vering, chassis, motorblok, afstelling gegevens etc etc, incl vering settings van mij, maxime en andere door TKR ondersteunde teams.
reactie/vragen graag per mail of tel 0629551662(zie profiel)
prijs 11000 (gekocht bij TKRP voor 19dznd excl velgen en reserve kuip)
Laatst bewerkt: