Honda CBR1000RR Fireblade modeljr '09

Status
Niet open voor verdere reacties.

#144

Die hard MF'er
14 aug 2006
503
0
drachten
Honda Fireblade voor op circuit, helemaal klaar voor CUP/ONK/ZAC
Modeljaar '08/'09.
Volledig FIM Superstock Ten Kate fiets, ex Maxime Berger, goed voor een 1:41 op Assen (op diablo supercorsa's!)
Ik heb sinds de revicie bij Ten Kate, 5 circuitdagen gereden van 3 sessies. Vering voor en achter, blok en remklauwen (factuur aanwezig), testbank met en zonder dbkiller etc.

hier even een paar specs:
WP cartridges voor
WP shock achter
Volledig titanium Arrow uitlaatsysteem (zelfde als wsbk team mee rijdt), met db killer (geen problemen in de cup gehad met dbkiller erin, zonder dbkiller ook geen probleem in ONK gehad).
Geblueprint blok
Race ECU en kabelboom (zelf lerend qua mapping)
Carbon/gb racing beschermkapjes op blok
lightech remhendel met stelschroef op linker stuurhelft (ook reserve)
titax kopp.hendel (ook lighttech reserve)
frontwheel speed sensor (werkt op het 'traction controle' systeem wat Honda standaard op de fireblade heeft zitten, maar net even meer en langer helpt, een soort traction controll, werkt top!!)
TKRP quickshifter
nieuwe ketting
reserve tandwielen
3 achtervelgen (in totaal) met vaste wielbussen en remschijven
2 voorvelgen met vaste wielbussen en remschijven.
reserve kuip betssnade uit; topkuip met ruit, tankcover en zit met foam (lichte schade).
voor en achterbok met meet lineaal voor rijhoogte
verder alles FIM legaal klaargemaakt.
speciale tool voor olie druk op gang brengen na verversen, tegen slijtage bij verversen olie.
complete race manual erbij met alle ins en outs, trouble shouting, vering, chassis, motorblok, afstelling gegevens etc etc, incl vering settings van mij, maxime en andere door TKR ondersteunde teams.
reactie/vragen graag per mail of tel 0629551662(zie profiel)
prijs 11000 (gekocht bij TKRP voor 19dznd excl velgen en reserve kuip)
full
 
Laatst bewerkt:
voor oschersleben de kleuren veranderd, meer foto's mogelijk per mail
full
 
Laatst bewerkt:
Honda Fireblade voor op circuit, helemaal klaar voor CUP/ONK/ZAC
Modeljaar '08/'09.
Volledig FIM Superstock Ten Kate fiets, ex Maxime Berger, goed voor een 1:41 op Assen (op diablo supercorsa's!)
Ik heb sinds de revicie bij Ten Kate, 5 circuitdagen gereden van 3 sessies. Vering voor en achter, blok en remklauwen (factuur aanwezig), testbank met en zonder dbkiller etc.

hier even een paar specs:
WP cartridges voor
WP shock achter
Volledig titanium Arrow uitlaatsysteem (zelfde als wsbk team mee rijdt), met db killer (geen problemen in de cup gehad met dbkiller erin, zonder dbkiller ook geen probleem in ONK gehad). Origineel uitlaatsysteem erbij.
Geblueprint blok
Race ECU en kabelboom (zelf lerend qua mapping)
Carbon/gb racing beschermkapjes op blok
lightech remhendel met stelschroef op linker stuurhelft (ook reserve)
titax kopp.hendel (ook lighttech reserve)
frontwheel speed sensor (werkt op het 'traction controle' systeem wat Honda standaard op de fireblade heeft zitten, maar net even meer en langer helpt, een soort traction controll, werkt top!!)
TKRP quickshifter
nieuwe ketting
reserve tandwielen
3 achtervelgen met vaste wielbussen en remschijven
2 voorvelgen met vaste wielbussen en remschijven.
reserve kuip betssnade uit; topkuip met ruit, tankcover en zit met foam.
voor en achterbok met meet lineaal voor rijhoogte
verder alles FIM legaal klaargemaakt.
speciale tool voor olie druk op gang brengen na verversen, tegen slijtage bij verversen olie.
complete race manual erbij met alle ins en outs, trouble shouting, vering, chassis, motorblok, afstelling gegevens etc etc, incl vering settings van mij, maxime en andere door TKR ondersteunde teams.
reactie/vragen graag per mail of tel 0629551662(zie profiel)
prijs 11000 (gekocht bij TKRP voor 19dznd excl velgen en reserve kuip)[afbeelding]


:9~ Buuukkkkkk :Y

Wat nu Rob, stop je helemaal? Kan me niet voorstellen dat je terug gaat naar een 600.....en deze is nog niet antiek....duss
 
Dit is echt een kanon, heb ik afgelopen vrijdag mogen meemaken... :} Rechte stukken worden een stuk korter en sturen als een 600...

Maareh, komt er een enduro voor terug? Lekker spelen in het zand :P
 
ik hou eerst de velgen voor de gelukkige koper... is ook voor diegene wel handig. tevens pickie erbij
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan