Honda CBR400RR nc23 - Netjes onderhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
'k Had dit tioic wel langs zien komen, maar 'k had even helemaal niets te zeggen. :+ Misschien is iedereen een beetje stil van de schitterende foto's. })

Mijn fiets is een Honda CB-1, het naakte broertje van jouw CBR400RR. 'k Heb op zoiets nog nooit gereden, maar als hij net zo goed (of beter) stuurt als mijn CB-1, dan kan deze CBR400RR ook voor een ervaren rijder zeer interessant zijn. :Y

Succes met de verkoop! :)
 
Mijn fiets is een Honda CB-1, het naakte broertje van jouw CBR400RR. 'k Heb op zoiets nog nooit gereden, maar als hij net zo goed (of beter) stuurt als mijn CB-1, dan kan deze CBR400RR ook voor een ervaren rijder zeer interessant zijn. :Y


mjaaa zitten toch wel veel verschillen in denk ik (frame, tank, brug, houding etc)
maar tis wel allebei licht gewicht, heerlijk 4cilinder 400cc-karakter en degelijke honda kwaliteit! :Y

de bike moet niet dringend weg maar ik hoop hem wel te verkopen.. :)
weer wat anders op het oog
 
Laatst bewerkt:
denk dat ie een beetje te prijzig is voor een niet originele nc23...

Verder ziet die er keurig uit *D Maar meestal zijn het liefhebbers of kenners die een gelijke motor zoeken. Deze hebben liever een originele uitvoering.

kickje! :Y moet mee gereden worden! :]
 
nja als die te duur is mag er altijd een bod gedaan worden hoor :)
persoonlijk vind ik het de juiste prijs, maar goed mocht er iemand intresse in de motor hebben hoop ik dat ie als nog contact opneemt :)

na een dagje leuk rijden zoals dit twijfel ik er stiekem toch wel aan of ik hem uberhaubt wel wil verkopen.. maja, toch maar een "upje" ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan