Voor een vriend van mij te koop aangeboden zijn circuit motor!
Hierbij te koop aangeboden een complete Honda CBR 600 F3 circuit motor om direct, met een gerust hart, aan het circuitrijden te beginnen.
Perfect voor de beginnende rijder met niet al te veel veel budget.
De motor heeft geen schade op wat gebruikerskrasjes na en staat daarom erg strak in haar lak. Het kuipwerk zelf is van zeer degelijke en stevige kwaliteit.
[Dode link verwijderd]
Opties en Extra's:
- Volledig aangepaste vering voor en achter van WP.
- Stalen remleidingen voor en achter.
- Double Bubble MRA kuipruitje.
- Pirelli SuperCorsa 180/55 120/70 nog goed voor zeker 2 dagen.
- Race clip-ons.
- Aangepast dashboard (niet origineel)
- Regenvelgen met schijven met zo goed als nieuwe regenbanden (160/120)
- Carbon Can Co. handmade sportuitlaat incl. db-killer (geen geluidsproblemen op zolder/assen)
- Orginele demper erbij.
- Originele remleidingen aanwezig met extra set remklauwen.
- Diverse reserve onderdelen (clip-ons/ hendels etc)
Vraagprijs voor al dit moois:€2100,- €1800,-
Motorisch 100% in orde. Door middel van een Dynojet heeft deze fiets een leuk vermogen en rijd deze perfect. Vorig jaar laten afstellen op een Dynojet testbank, uitdraai aanwezig.
2 Weken geleden volledig onderhoud gekregen (nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof en gereinigde K&N luchtfilter) Dus voor de komende circuitdagen geen omkijken naar!
Onderhoud is door mij gebeurd om de 3 à 4 circuitdagen waarbij de oliën vervangen werden.
Stuur mij een privè bericht, een e-mail of bel direct met (nul zes- vier drie nul nul zes zes twee acht) voor details omtrent deze fiets. Ik kan u vervolgens in contact laten komen met de eigenaar.
Actiefoto's
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
Eventuele marktplaats Dode link te vinden!
Hierbij te koop aangeboden een complete Honda CBR 600 F3 circuit motor om direct, met een gerust hart, aan het circuitrijden te beginnen.
Perfect voor de beginnende rijder met niet al te veel veel budget.
De motor heeft geen schade op wat gebruikerskrasjes na en staat daarom erg strak in haar lak. Het kuipwerk zelf is van zeer degelijke en stevige kwaliteit.
[Dode link verwijderd]
Opties en Extra's:
- Volledig aangepaste vering voor en achter van WP.
- Stalen remleidingen voor en achter.
- Double Bubble MRA kuipruitje.
- Pirelli SuperCorsa 180/55 120/70 nog goed voor zeker 2 dagen.
- Race clip-ons.
- Aangepast dashboard (niet origineel)
- Regenvelgen met schijven met zo goed als nieuwe regenbanden (160/120)
- Carbon Can Co. handmade sportuitlaat incl. db-killer (geen geluidsproblemen op zolder/assen)
- Orginele demper erbij.
- Originele remleidingen aanwezig met extra set remklauwen.
- Diverse reserve onderdelen (clip-ons/ hendels etc)
Vraagprijs voor al dit moois:
Motorisch 100% in orde. Door middel van een Dynojet heeft deze fiets een leuk vermogen en rijd deze perfect. Vorig jaar laten afstellen op een Dynojet testbank, uitdraai aanwezig.
2 Weken geleden volledig onderhoud gekregen (nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof en gereinigde K&N luchtfilter) Dus voor de komende circuitdagen geen omkijken naar!
Onderhoud is door mij gebeurd om de 3 à 4 circuitdagen waarbij de oliën vervangen werden.
Stuur mij een privè bericht, een e-mail of bel direct met (nul zes- vier drie nul nul zes zes twee acht) voor details omtrent deze fiets. Ik kan u vervolgens in contact laten komen met de eigenaar.
Actiefoto's
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
Eventuele marktplaats Dode link te vinden!
Laatst bewerkt:

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)